• 8 691 online
  • 1 175 911 medlemmar
  • 60 663 140 inlägg
  • 4
  • 5
2018-06-16, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av addicted2fb
Usch. Tycker att det händer mycket i Enköping senaste åren, har de lagt ner polisstation eller ändrat något annat som leder till ökad brottslighet?
Ha ha! Vart har du levt senaste åren? Såhär ser det ut i stort sett överallt i Sverige nu för tiden. Våra styrande vill få det till att anmälningsbenägenheten har ökat men även en lågbegåvad förstår varför det blivit som det blivit senaste åren.
Citera
2018-06-17, 04:25
Medlem
Kattriarkens avatar
Mitt ex bodde i (vid/på?) Galgvreten när vi träffades. Fick intrycket av att det var som Upplands alldeles egna Värmland. WT utav helvete. Mitt ex (som inte heller var särskilt kulturellt belevad på den tiden) bekantade sig med en granne i samma ålder. Dennes bror var tydligen okänd i området då han var torsk på heroin och modern tvingades att jobba två jobb för att kunna försörja sina vuxna barn. De få gånger jag hängde i grannens kretsar så märktes det väldigt tydligt att folk med andra hudfärger var tämligen ovälkomna i området. Tvivlar på att den saken har ändrats särskilt mycket på de här åren.
Citera
2018-06-18, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
"Omskakad men behövde inte sjukhusvård". Låter inte som något mordförsök.
Om någon tex skjuter mot någons huvud med pistol men missar med 5cm kan det ändå räknas som mordförsök utan att nån behöver åka till sjukhus
Citera
2018-06-18, 11:26
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FFL88
Exakt, sanslöst med dessa tickande bomber som tillåts vistas ute bland vanligt folk. Förhoppningsvis hålls han i förvar nu till att utvisning kan verkställas, men tyvärr är det nog för mycket begärt.

Hahaha, dagens garv. Är det en utlänning så snackar vi ju varken förvar eller fängelse, den grövsta påföljden du kan få som nyinvandrad är ju samhälls"tjänst". Dvs sitta å fika med några vaktmästare under någon vecka.

Är det bekräftat att MGM är utlänning?
Citera
2018-06-18, 11:46
Medlem
ratanax2s avatar
Hade personen skägg månne...?
Citera
  • 4
  • 5