• 8 844 online
  • 1 175 911 medlemmar
  • 60 663 143 inlägg
2018-06-13, 07:06
Medlem
Hämnden kom snabbt dödskjutning i Hässelby
Citera
2018-06-13, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brietling
Hämnden kom snabbt dödskjutning i Hässelby

På vilket sätt skulle det vara relaterat menar du? Känner du till vem BO är i det fallet och kan utveckla?
Citera
2018-06-13, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
På vilket sätt skulle det vara relaterat menar du? Känner du till vem BO är i det fallet och kan utveckla?

Skjutningen i Hässelby var vid en av lejonens lokaler. BO 63 år gammal så om dessa två skjutningar är kopplade till varandra skulle jag gissa på hämnd, familjemedlem för familjemedlem.
Dom klipper l*nkos bror varpå hans vänner klipper en av deras familjemedlemmar.
Men detta är bara spekulationer från min sida
Citera
2018-06-15, 23:02
Medlem
svarreblarres avatar
Varför är polisen fortfarande förtegen?
Citera
2018-06-16, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svarreblarre
Varför är polisen fortfarande förtegen?

Om vadå?
Citera
2018-06-16, 22:30
Medlem
OK... mycket svammel om etnicitet och bla bla bla... nu ska jag berätta vad som styr världen... det är pengar... så länge som jag och mina vänner som bor i innerstan i dyra lägenheter vill köpa kola för 1000 kronor/grammet så kommer nån att leverera... branschen kommer att ta hand om det här... idag finns det arbetslöshet och tillgänglig kapacitet i utanförskapsområdena... mycket bra då har vi leverantörer där... om Jimmie skickar hem det gänget så finns det lediga jobb... de positionerna kommer att fyllas... 1000 kr/g... det är rätt schysst betalt... och mycket medikamenter och annat som det går att komplettera med... ska man sälja kola för 1000 kronor per gram så är uppehållstillstånd och socialbidrag en bonus... men man gör bra business utan det också... varenda någon av den och den etniciteten som försvinner betyder bara ett ledigt jobb... vi i innerstan och de rika förorterna bara förfrågar och förfrågar ... och Jimmie måste alltså bygga upp ett nytt DDR för att komma till rätta med något... men det är knappast en valvinnare... VAKNA alla trötta SD-anhängare!... ni är ju som AIK-supportrar som tror att klubbmärket betyder något... sorry, varenda spelare, tränare och ledare jobbar där pengarna är som bäst !
Citera
2018-06-16, 22:41
Medlem
och lite mer on topic... sk#ttråkigt att den här mannen gick bort... kondoleanser till alla anhöriga.... gissar att personen i fråga bara gjorde sitt jobb för att göra livet lite lättare för oss andra i samhället!
Citera