Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-20, 20:56
  #565
Medlem
Jag vet att någon kan se om jag screenshotat en story. Men om jag gör det flera gånger på samma bild, syns det hur många gånger?
Citera
2018-05-20, 22:44
  #566
Medlem
infiltrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannaliljestams
Jag vet att någon kan se om jag screenshotat en story. Men om jag gör det flera gånger på samma bild, syns det hur många gånger?
Nej. Det syns endast en gång. (första gången)
Citera
2018-05-20, 22:56
  #567
Medlem
Har en fråga angående vänner på Snapchat, har lagt till en person men denne har inte godkänt min förfrågan, kan ändå se dennes stories, kan personen se att jag sett personens story? Går även inte att chatta om man inte är vänner, tycker bara det är konstigt att jag kan se stories till en person som inte godkänt mig men inte kan chatta... Tacksam för svar.
Citera
2018-05-23, 13:06
  #568
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hulkenhogan
Har en fråga angående vänner på Snapchat, har lagt till en person men denne har inte godkänt min förfrågan, kan ändå se dennes stories, kan personen se att jag sett personens story? Går även inte att chatta om man inte är vänner, tycker bara det är konstigt att jag kan se stories till en person som inte godkänt mig men inte kan chatta... Tacksam för svar.

Personen kan se att du kollat ja. Det är för att dom har stories för alla, så alla som addat dem kan se. Den är väl till för kända personer så att alla kan se deras story utan att lägga till.
Citera
2018-06-07, 01:37
  #569
Medlem
shadow666s avatar
Om någon tar ett screen shot på ens snap, kan det finnas info screenshooten som talar om vem som står bakom snapen? klart "namnet" från den som skickat snappen kommer stå, men menar mer detalj info som användarnamnet osv.
Citera
2018-06-07, 02:24
  #570
Medlem
infiltrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shadow666
Om någon tar ett screen shot på ens snap, kan det finnas info screenshooten som talar om vem som står bakom snapen? klart "namnet" från den som skickat snappen kommer stå, men menar mer detalj info som användarnamnet osv.
Nej.
Citera
2018-06-15, 21:48
  #571
Medlem
Skullknights avatar
Någon som vet varför det inte går att sätta en tid på snaps som är skickade från ens kamerarulle?
Citera
2018-06-16, 11:58
  #572
Medlem
Om man lägger till en helt ny person som inte är från ens kontakter i mobilen, och sedan skickar ett meddelande på chatten, ser den personen det eller måste den lägga till en som vän innan?
Citera
2018-06-23, 21:24
  #573
Medlem
swimmingpools avatar
Någon ville lägga till mig på Snapchat, ag frågade vem det var och personen sa att den hade sett en bild på mig och därför lagt till mig. Men jag har aldrig lagt upp nån profilbild. Var ser dom detta? Länk?Kanske hade det sammankopplats med Facebook på nåt vis? För har för mig att det var min Facebookprofilbild som hen sett.
Citera
2018-06-27, 10:45
  #574
Medlem
Blir spionerad på via SnapChat, vad göra?

Jag fick en länk skickad till mig på SnapChat, den såg typ ut så här: http://ogurl.co/gOK, efter att jag tryckte på den så började den som skicka den till mig kunna spionera på mig via SnapChat... det var en vän som gjorde detta som experiment för att se om det gick... nu vill vi alltså veta hur någon som är utsatt för samma grej kan bli fri från spioneringen...

Hur flashback? hur?

Har vi någon Megan Kelly eller Neo från Matrix här kanske?
__________________
Senast redigerad av nattvakten7 2018-06-27 kl. 10:48.
Citera
2018-06-27, 19:12
  #575
Medlem
Hur vet du att personen spionerar på dig?
Citera
2018-06-27, 22:16
  #576
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chroma
Hur vet du att personen spionerar på dig?
Han har visat mig, nu är frågan hur jag kan få bort hans spioneri från min SnapChat...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback