• 13 494 online
  • 1 198 283 medlemmar
  • 62 078 904 inlägg
  • 1
  • 2
2018-06-14, 13:56
Medlem
GlennGBGs avatar
.. och återigen, jag tar tillbaka att det ger något syndrom att mixa opi + amf/kola men däremot är det farligt som tusan för hjärtat och/eller andningen. Hittade en till bra text som får sammanfatta det hela:

Citat:
Why Heroin And Cocaine Are More Likely To Cause Overdose
It is particularly dangerous to mix heroin and cocaine, because heroin is a depressant and cocaine is a stimulant. This causes a push-pull reaction that can be extremely volatile. As heroin acts upon the body’s system to suppress the respiratory and circulatory systems, cocaine acts as a stimulant speeding up those same systems.

This combination is much more likely to result in fatal overdose because cocaines chemical reaction requires the body to use more oxygen than normal. While heroin acts to suppress the respiratory system, making it more difficult for the body to obtain the amount of oxygen needed to balance out the effects of cocaine. This results in respiratory failure.
https://www.opioidtreatment.net/blog...ine-speedball/

Vill man nu inte tro på det så laborerar man på egen risk men jag har i alla fall varnat er. Det jag vill avsluta med är bara en vädjan till er som felaktigt och riskabelt tipsar andra om att mixa droger i allmänhet, och uppåt/nedåt-droger i synnerhet. Lägg av med det! Livet som missbrukare är tufft nog utan folk som försöker ta livet av en också med sina "goda råd"..
Senast redigerad av GlennGBG 2018-06-14 kl. 14:03.
Citera
  • 1
  • 2