Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-07, 11:53
  #721
Medlem
volvo 240s avatar
Sådära, 1 miljon visningar av Fattig Bonddräng! Den borde de kört på svensktoppen. covers är ju tillåtna så. Nån ny låt nu vore trevligt oiaf. Och så hoppas vi att även DU Gamla du Fria snart når 1 miljon visningar.
Citera
2018-06-14, 00:07
  #722
Medlem
Rebali179s avatar
Eddie Meduza - Ultima Thule Special, Obersturmführer Waldmann (Outgiven?)
https://www.youtube.com/watch?v=wl8VBElKMfY

Kan man kalla detta genialt eller bara Ironi tro
Vad tycker ni om denna
Citera
2018-06-14, 00:24
  #723
Medlem
Rebali179s avatar
Vem är det som är på Omslaget till Eddie Meduza Alla tiders fyllekalas vol 7 - Alla tiders fyllekalas vol 9. Någon som vet vem bruden är ??
Citera
2018-06-14, 00:33
  #724
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Eddie Meduza - Ultima Thule Special, Obersturmführer Waldmann (Outgiven?)
https://www.youtube.com/watch?v=wl8VBElKMfY

Kan man kalla detta genialt eller bara Ironi tro
Vad tycker ni om denna

Förbannat roligt. Tyvärr så tyckte väl gubbarna i Thule att den var lite väl magstarkt hehe. Kan kanske förstå den faktiskt.
Citera
2018-06-14, 00:43
  #725
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Förbannat roligt. Tyvärr så tyckte väl gubbarna i Thule att den var lite väl magstarkt hehe. Kan kanske förstå den faktiskt.

Själv så gillar jag den skarpt på sitt eget sätt.
Citera
2018-06-14, 11:41
  #726
Medlem
VolvoSonetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Vem är det som är på Omslaget till Eddie Meduza Alla tiders fyllekalas vol 7 - Alla tiders fyllekalas vol 9. Någon som vet vem bruden är ??

Amina Axelsson har väl gjort en del Meduzaomslag. Även förekommit flitigt kring grabbarna i Thule. Varit klädmodell på NoShame, poserat på promotionfoton etc. Flickebarnet har även varit flitig i hårdporrbranschen och spelat in riktigt sunkiga kinky grejor.

Hade sina 15 minutes of fame när hon rusade in mitt under pågående tjurfäktning nere i Spanien, medverkade då i Nyhetsmorgon som "djurrättsaktivist" ...
Citera
2018-06-16, 01:50
  #727
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolvoSonett
Amina Axelsson har väl gjort en del Meduzaomslag. Även förekommit flitigt kring grabbarna i Thule. Varit klädmodell på NoShame, poserat på promotionfoton etc. Flickebarnet har även varit flitig i hårdporrbranschen och spelat in riktigt sunkiga kinky grejor.
Hade sina 15 minutes of fame när hon rusade in mitt under pågående tjurfäktning nere i Spanien, medverkade då i Nyhetsmorgon som "djurrättsaktivist" ...

Där ser man oj då inte illa på sitt eget sätt
Citera
2018-06-22, 13:49
  #728
Medlem
volvo 240s avatar
Nån som kan lägga upp Obersturmfuhrern igen? Har ju hört dnen med Eddie och den är ju rolig "Nu hade han sittt eget dödsskrig men det fick han ju aldrig höra höhöhö"
Citera
2018-07-09, 16:10
  #729
Medlem
Adelaides avatar
Fyfan vilka fula medlemmar. Perfekt spegling på den värdelösa musik de gör.
Citera
2018-07-11, 12:54
  #730
Medlem
VolvoSonetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Fyfan vilka fula medlemmar. Perfekt spegling på den värdelösa musik de gör.

Det här måste vara en av de smartaste kommentarer jag läst på ett musikforum någonsin?
Citera
2018-07-11, 13:15
  #731
Medlem
Adelaides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolvoSonett
Det här måste vara en av de smartaste kommentarer jag läst på ett musikforum någonsin?

Precis, för du med din "smak" och din beundran för Ultima Thules "musik" är ju den smartaste här. Hoppas deras turnébuss åker ner i diket.
Citera
2018-07-11, 13:20
  #732
Medlem
VolvoSonetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Precis, för du med din "smak" är ju den smartaste här, med din beundran Ultima Thules "musik". Hoppas deras turnébuss åker ner i diket.

Vad falls är detta? Du vet väl för bövelen ingenting om min musiksmak? "Beundra" är ett väldigt starkt ord, när vi snackar om ett gammalt punkband! Jimi Hendrix, Yngwie Malmsteen är killar man beundrar. Pionjärer inom sina genrer som Chuck Berry, Jerry Lee eller för den delen Bathory kan man beundra.

Thule har gjort några riktigt hyffsade vikingapunkrock-plattor.

Men varför sådan ilska över andras musiksmak? Det är ju inte så att jag känner ilska och önskar olycka över band och artister som inte jag gillar!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback