Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-06-13, 22:15
  #1
Medlem
Ja, det kanske kan kännas naturligt.. men jag upplever det som ett problem. Det tar på mitt självförtroende. Jag vet precis mönstret - scrolla instagram och sedan ett duschbad. Och särskilt diskret är det inte heller för den delen då jag kan höra stönljud, framförallt i slutet men som försöker hållas inne något.

Hur kan jag vara så säker? Tänk er efter att ni kollat på chaturbate, porr/w.e. och är så upphetsade att det börjar bli dags för en handtralla. Den känslan avläser jag direkt.

Samma kväll efterråt är beteendemönstret att försöka sitta kvar i soffan så länge som möjligt och ev. somna, eller vad det nu kan vara - allt för att inte komma i sängs så det finns tid till sex.

Det som stör mig är att det t o m börjat hända på helgdagar på eftermiddag - alltså upplever jag att det är ett medvetet val mot mig.

Är jag dålig i sängen? Oattraktiv? Inte utifrån min egna uppfattning när vi har det. Jag har sagt till henne att hon inte skall ha sex med mig för min skull, då hon en gång sa att hon tycker sex är mest "jobbigt och varmt" och när jag tryckte på detta djupare skyllde hon på hennes "kondition" då jag, som sagt, sa att hon inte skall behöva ha det för min skull. Efter det blev det mycket mer sex, men känslan att det var för min skull var starkare.

Personligen tycker jag sex är väldigt viktigt i ett förhållande. Jag är inte den medt erfarne rent förhållandemässigt, men hur vanligt är detta? Vad ska man göra?
__________________
Senast redigerad av JohanClasson 2018-06-13 kl. 22:22.
Citera
2018-06-13, 22:19
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanClasson
Ja, det kanske kan kännas naturligt.. men jag upplever det som ett problem. Det tar på mitt självförtroende. Jag vet precis mönstret - scrolla instagram och sedan ett duschbad. Och särskilt diskret är det inte heller för den delen då jag kan höra stönljud, framförallt i slutet men som försöker hållas inne något.

Hur kan jag vara så säker? Tänk er efter att ni kollat på chaturbate, porr/w.e. och är så upphetsade att det börjar bli dags för en handtralla. Den känslan avläser jag direkt.

Samma kväll efterråt är beteendemönstret att försöka sitta kvar i soffan så länge som möjligt och ev. somna, eller vad det nu kan vara - allt för att inte komma i sängs så det finns tid till sex.

Det som stör mig är att det t o m börjat hända på helgdagar på eftermiddag - alltså upplever jag att det är ett medvetet val mot mig.

Är jag dålig i sängen? Oattraktiv? Inte utifrån min egna uppfattning när vi har det. Jag har sagt till henne att hon inte skall ha sex med mig för min skull, då hon en gång sa att hon tycker sex är mest "jobbigt och varmt" och när jag tryckte på detta djupare skyllde hon på hennes "kondition" då jag, som sagt, sa att hon inte skall behöva ha det för min slull.

Personligen tycker jag sex är väldigt viktigt i ett förhållande. Jag är inte den medt erfarne rent förhållandemässigt, men hur vanligt är detta? Vad ska man göra?

Du hör henne stöna i badrummet och du går inte dit och skäller lite på henne eller sätter på henne?
Citera
2018-06-13, 22:20
  #3
Avstängd
JagBlirVansinnigs avatar
Hur ofta har ni sex, ålder på er spelar iofs ingen roll men är nyfiken!
Citera
2018-06-13, 22:21
  #4
Medlem
Bronixs avatar
runkar du åt hennes stön lr
Citera
2018-06-13, 22:22
  #5
Medlem
Zaedrewss avatar
Personligen tycker jag också sex är väldigt viktigt i ett förhållande. Du får ta och stå på dig litet. Enklare sagt än gjort. Men det är viktigt för dig borde vara viktigt för henne också om hon värdesätter er relation. Ställ ultimatum.
Citera
2018-06-13, 22:24
  #6
Avstängd
JagBlirVansinnigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Personligen tycker jag också sex är väldigt viktigt i ett förhållande. Du får ta och stå på dig litet. Enklare sakgt än gjort. Men det är viktigt för dig borde vara viktigt för henne också om hon värdesätter er relation. Ställ ultimatum.

Sex är viktigt samtidigt så ska man absolut inte hindra sin partner ifrån att onanera, sex med en partner och onani är två helt skilda saker!
Men något som jag tror många missar är att det är rätt gött att onanera MED sin partner!
__________________
Senast redigerad av JagBlirVansinnig 2018-06-13 kl. 22:35.
Citera
2018-06-13, 22:25
  #7
Moderator
tobess avatar
Att ena parten onanerar är väl i sig inget problem. Problemet som jag ser det är att det verkar som att hon onanerar ISTÄLLET för att ha sex med dig.

Finns inga enkla lösningar, men som minst borde du förstås prata om saken och säga att du förväntar dig att ert sexliv inte lider (d.v.s. att han inte orkar/vill ha sex) pga att hon leker med sig själv istället. Om det är så att det argumentet inte går hem, bör du kanske fundera på om det är värt att gå vidare och lämna förhållandet bakom er.

Att min partner skulle onanera ser jag inget som helst problem med, det gör jag också, men om hon hade valt onanering framför sex så hade jag nog tackat för mig.
Citera
2018-06-13, 22:26
  #8
Medlem
Sätt dig på badkarskanten och reta henne. Det där måste upphöra. Annars får du väl dra nytta av det.

Om det nu inte är så att hon faktiskt är värd den egentiden.
Citera
2018-06-13, 22:30
  #9
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagBlirVansinnig
Sex är viktigt samtidigt så ska man absolut inte hindra sin partner ifrån att onanera, sex med en partner och onani är två helt skilda saker!
Men något så jag tror många missar är att det är rätt gött att onanera MED sin partner!

Men det är ju inget direkt kul om den andra personen ser mer sex som något oj något jag måste göra medan sedan mest stönar mest för sig själv. Då känner man ju inte sig så sexig att man inte är nog i just detta. Men måste ändå vara ok för att vara i en relation med.
Citera
2018-06-13, 22:30
  #10
Medlem
slidsekret88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanClasson
Ja, det kanske kan kännas naturligt.. men jag upplever det som ett problem. Det tar på mitt självförtroende. Jag vet precis mönstret - scrolla instagram och sedan ett duschbad. Och särskilt diskret är det inte heller för den delen då jag kan höra stönljud, framförallt i slutet men som försöker hållas inne något.

Hur kan jag vara så säker? Tänk er efter att ni kollat på chaturbate, porr/w.e. och är så upphetsade att det börjar bli dags för en handtralla. Den känslan avläser jag direkt.

Samma kväll efterråt är beteendemönstret att försöka sitta kvar i soffan så länge som möjligt och ev. somna, eller vad det nu kan vara - allt för att inte komma i sängs så det finns tid till sex.

Det som stör mig är att det t o m börjat hända på helgdagar på eftermiddag - alltså upplever jag att det är ett medvetet val mot mig.

Är jag dålig i sängen? Oattraktiv? Inte utifrån min egna uppfattning när vi har det. Jag har sagt till henne att hon inte skall ha sex med mig för min skull, då hon en gång sa att hon tycker sex är mest "jobbigt och varmt" och när jag tryckte på detta djupare skyllde hon på hennes "kondition" då jag, som sagt, sa att hon inte skall behöva ha det för min skull. Efter det blev det mycket mer sex, men känslan att det var för min skull var starkare.

Personligen tycker jag sex är väldigt viktigt i ett förhållande. Jag är inte den medt erfarne rent förhållandemässigt, men hur vanligt är detta? Vad ska man göra?
Hon är inte attraherad av dig. Du duger som sällskap/försörjare men inte för mer. Hårt men sant.
Citera
2018-06-13, 22:32
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanClasson
Ja, det kanske kan kännas naturligt.. men jag upplever det som ett problem. Det tar på mitt självförtroende. Jag vet precis mönstret - scrolla instagram och sedan ett duschbad. Och särskilt diskret är det inte heller för den delen då jag kan höra stönljud, framförallt i slutet men som försöker hållas inne något.

Hur kan jag vara så säker? Tänk er efter att ni kollat på chaturbate, porr/w.e. och är så upphetsade att det börjar bli dags för en handtralla. Den känslan avläser jag direkt.

Samma kväll efterråt är beteendemönstret att försöka sitta kvar i soffan så länge som möjligt och ev. somna, eller vad det nu kan vara - allt för att inte komma i sängs så det finns tid till sex.

Det som stör mig är att det t o m börjat hända på helgdagar på eftermiddag - alltså upplever jag att det är ett medvetet val mot mig.

Är jag dålig i sängen? Oattraktiv? Inte utifrån min egna uppfattning när vi har det. Jag har sagt till henne att hon inte skall ha sex med mig för min skull, då hon en gång sa att hon tycker sex är mest "jobbigt och varmt" och när jag tryckte på detta djupare skyllde hon på hennes "kondition" då jag, som sagt, sa att hon inte skall behöva ha det för min skull. Efter det blev det mycket mer sex, men känslan att det var för min skull var starkare.

Personligen tycker jag sex är väldigt viktigt i ett förhållande. Jag är inte den medt erfarne rent förhållandemässigt, men hur vanligt är detta? Vad ska man göra?



jag själv ser sex som något viktigt i ett förhållande och får kanske 1 gång i månaden så jag drar en runk ibland för att kärringen inte vill göra så då väntar jag tills alla somnat och drar en tralla
Citera
2018-06-13, 22:36
  #12
Medlem
Det där låter inte OK på något sätt. Jag hade aldrig ställt upp på det där beteendet. Ärligt talat så hade jag dumpat henne.

Hon är ju helt klart ego och tänker mer på sig själv än på dig och ert förhållande. Tror du att det kommer att kunna bli bättre om du tar upp saken? Ett tag kanske men i längden, knappast...

Ställ dig själv frågan: kan du leva resten av ditt liv med henne och reta dig på att hon smyger undan och tar på sig själv?

Det finns bättre tjejer där ute....
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback