Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-06-13, 20:51
  #1
Avstängd
Vitingens avatar
Här diskuterar vi vilka lag som vinner mot motståndarna.

Vad har ni för tips att komma med? Vilka lag ska man satsa på?
Citera
2018-06-13, 21:11
  #2
Medlem
Tyskland världsmästare. Gardera med Brasilien.
Citera
2018-06-13, 21:40
  #3
Avstängd
Vitingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelbottnad
Tyskland världsmästare. Gardera med Brasilien.

I varje match då eller?
Citera
2018-06-13, 21:46
  #4
Medlem
Vi börjar väl med öppningsmatchen.

Dålig koll på Ryssland, åkte på två rejäla torskar innan VM mot två väldigt starka lag. Många spelare från Ryssland så har dålig koll på laget. Saudiarabien trodde jag skulle vara värdelösa men blev överraskad med snabbt omställningsspel i 2-1 torsken mot Tyskland.

Mitt tips är att det blir vinst för Ryssarna med 2-1.
Citera
2018-06-13, 22:11
  #5
Avstängd
Vitingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.xduba
Vi börjar väl med öppningsmatchen.

Dålig koll på Ryssland, åkte på två rejäla torskar innan VM mot två väldigt starka lag. Många spelare från Ryssland så har dålig koll på laget. Saudiarabien trodde jag skulle vara värdelösa men blev överraskad med snabbt omställningsspel i 2-1 torsken mot Tyskland.

Mitt tips är att det blir vinst för Ryssarna med 2-1.

Har inte alls koll på fotboll men tänkte betta på matcherna. Vill höra från expterter vad dom har säga om olika lag.

Kanske skulle den här tråden passa bätte i fotboll- delen?
Citera
2018-06-13, 22:42
  #6
Medlem
Ryssland står för högt i öppningsmatchen. Ett handikappspel på Saudiarabien lockar desto mer. Varning för tråkmatch ...
Citera
2018-06-14, 08:27
  #7
Medlem
_Gallardo_s avatar
Att lira Ryssland till ca 1,45 x pengarna skulle jag nog aldrig göra. På tok för dåligt betalt med tanke på vad lagen presterat hittills i år under kval/träningsmatcherna. Tror många kommer bli överraskade av att Saudi inte är något strykgäng.

Därför lirar jag Saudi Ö2,5 hörnor till ca 1,9 x degen ikväll.
Citera
2018-06-14, 08:32
  #8
Medlem
Opportunitiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Gallardo_
Att lira Ryssland till ca 1,45 x pengarna skulle jag nog aldrig göra. På tok för dåligt betalt med tanke på vad lagen presterat hittills i år under kval/träningsmatcherna. Tror många kommer bli överraskade av att Saudi inte är något strykgäng.

Därför lirar jag Saudi Ö2,5 hörnor till ca 1,9 x degen ikväll.

Känns som god chans!
Citera
2018-06-14, 09:34
  #9
Avstängd
Vad tror ni om Lukaku som skyttekung?
17 i odds.
Citera
2018-06-14, 10:37
  #10
Medlem
Om inte Brasilien och Tyskland stöter på varandra före finalen så tippar jag att dessa båda länder möts där och att Brasilien vinner över Tyskland med 3-2.
Citera
2018-06-14, 12:26
  #11
Medlem
Brasilien tror jag också vinner men garderar mig med Egypten (!) Jajamen, tro på det!

I övrigt så tror jag att Sverige floppar. England och Serbien kan också gå långt.
Citera
2018-06-14, 17:32
  #12
Medlem
bushuss avatar
Båda lagen gör mål till 2.60 kändes given med tanke på den ganska låga nivån på båda lagen. Inget av lagen som hållit nollan i någon av sina senaste matcher.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback