Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-04, 18:18
  #1
Medlem
Någon mer som börjat spela detta?
Det är som pokemon Go fast dinosaurier.

Jag kan dock inte få AR mode att fungera.. Är det någon uppdatering jag saknar? Eller är det för att min mobil är en Android tro?
Citera
2018-06-07, 19:47
  #2
Medlem
Mackan1992s avatar
Kör det konstant


Finns en del saker att förbättra och lägga till, annars är det kul!


Konstigt att man inte kan välja vilka man vill slåss med. Går att välja ett team på 8 monster men i en fight blir det bara 4 slumpvalda.


Har inte kört jättelänge men det känns som ett p2w?
__________________
Senast redigerad av Mackan1992 2018-06-07 kl. 19:49.
Citera
2018-06-08, 16:57
  #3
Medlem
AxelvonFarsens avatar
Kör det till och från dagligen. Lite jobbigt eftersom man inte bor alltför centralt. Har inga Epic dinosaurier än, men sett både ankylosaurus och T-rex. Ska bli spännande att se hur Ludia hanterar spelet framöver. Jurassic World evolution blev ju P2W så att det skrek om det, och alive har redan deras "VIP" program.
Citera
2018-06-08, 18:50
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan1992
Kör det konstant


Finns en del saker att förbättra och lägga till, annars är det kul!


Konstigt att man inte kan välja vilka man vill slåss med. Går att välja ett team på 8 monster men i en fight blir det bara 4 slumpvalda.


Har inte kört jättelänge men det känns som ett p2w?

Ja. Jag tycker den disconnectar mycket för mig.. Men har kanske dåligt nätverk överlag.

Ja. Jag tycker också att det är konstigt..
Citera
2018-06-08, 18:53
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AxelvonFarsen
Kör det till och från dagligen. Lite jobbigt eftersom man inte bor alltför centralt. Har inga Epic dinosaurier än, men sett både ankylosaurus och T-rex. Ska bli spännande att se hur Ludia hanterar spelet framöver. Jurassic World evolution blev ju P2W så att det skrek om det, och alive har redan deras "VIP" program.

Såg precis att det var en T-rex 250m från mitt hem. Var ju bara att slänga på sig skorna. Dock bländade solen skärmen och jag lyckades bara få 13dna

Ja, det skall bli intressant
Citera
2018-06-11, 22:46
  #6
Medlem
Mackan1992s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
Såg precis att det var en T-rex 250m från mitt hem. Var ju bara att slänga på sig skorna. Dock bländade solen skärmen och jag lyckades bara få 13dna

Ja, det skall bli intressant


Har ingen aning om hur jag har fått den men jag har en T-rex Gen 2


Sen undrar jag vad gen 2 betyder, finns det till exempel t-rex gen 1 också? Vad är skillnaden?
Citera
2018-06-13, 19:41
  #7
Medlem
AnkeborgBombares avatar
Skitkul!

Dock så måste de nerfa Velociraptor. Den kan ta ut ett helt team med sin jävla "Attack decrease". I stället för att garantera att den sänker attacken hos motståndaren så borde det vara 50% chans eller nåt. Kanske till och med 25% chans


edit: Och sen måste de nerfa attacken på den, gör ju sjukt mycket skada trots sin storlek. OP deluxe
__________________
Senast redigerad av AnkeborgBombare 2018-06-13 kl. 19:49.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback