• 8 626 online
  • 1 175 911 medlemmar
  • 60 663 140 inlägg
  • 8
  • 9
2018-04-26, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hahahahahahaha
Försöker du vara komisk eller??

För det första så stämmer att profeten gifte sig med sin fru vid nio års åldern men dock hade dem inte sex till hon fick sin första mens. För det är olagligt enligt islam att ha samlag innan första mensen. Sedan vet jag inte när dem blev man och hustru för jag var ej närvarande...

Medan andra människor gifter sig med yngre flickor eller våldtar är pga deras fattigdom och är emot islam. Exakt som isis valde att göra mot koranen. Såg för några år sedan hur man byte framsidan av bibeln och sa det var koranen och folk hade fördomar och sedan berättade man för dem att det var bibeln.

När du och andra människor slutar peka fingret och klappa varandra på ryggen och se varandra i ögonen kommer jorden bli paradiset men så länge du har hat så lär andra ha samma och då gråter ni på Flashback....

Att man inte tar hänsyn till flickans ålder är ju en gåta och bara bryr sig om biologisk ålder"mensen". Finns ju texter där det står att Aisha lekte med dockor och hennes kompisar sprang när de såg muhammed. Och sen släpade muhammed in Aisha på sängen och det var sperma över hela sängen efter att han har använt henne " om nu muhammed var den bäste mannen på jorden" som islam lär ut.

Jag tvivlar på att Muhammed var bättre man än Buddah.
Citera
2018-04-30, 15:36
Medlem
Källa tack

Citat:
Ursprungligen postat av negombo365
Att man inte tar hänsyn till flickans ålder är ju en gåta och bara bryr sig om biologisk ålder"mensen". Finns ju texter där det står att Aisha lekte med dockor och hennes kompisar sprang när de såg muhammed. Och sen släpade muhammed in Aisha på sängen och det var sperma över hela sängen efter att han har använt henne " om nu muhammed var den bäste mannen på jorden" som islam lär ut.

Jag tvivlar på att Muhammed var bättre man än Buddah.
Citera
2018-04-30, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Varför är ni så upprörda ?

Muhammed körde stocken i sin "fru" när hon var 9 år !

Rätta mig om jag har fel

12 årig kvinna är väl lite väl åldersstigen i dessa kretsar och biologiska klockan tickar!
Kvinnan visste nog vad hon gjorde för sin fortsatta existens med dessa stödåtgärder och släppte till bara helt enkelt enligt koranen.

Muhammed gifte sig med Aisha när hon var 9 år och de hade sex när hon var 12.
Citera
2018-05-16, 08:49
Medlem
Citat:
Källa tack

Sahih Bukhari, 8:151
Citera
2018-05-16, 11:02
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Försöker du vara komisk eller??

För det första så stämmer att profeten gifte sig med sin fru vid nio års åldern men dock hade dem inte sex till hon fick sin första mens. För det är olagligt enligt islam att ha samlag innan första mensen. Sedan vet jag inte när dem blev man och hustru för jag var ej närvarande...

Medan andra människor gifter sig med yngre flickor eller våldtar är pga deras fattigdom och är emot islam. Exakt som isis valde att göra mot koranen. Såg för några år sedan hur man byte framsidan av bibeln och sa det var koranen och folk hade fördomar och sedan berättade man för dem att det var bibeln.

När du och andra människor slutar peka fingret och klappa varandra på ryggen och se varandra i ögonen kommer jorden bli paradiset men så länge du har hat så lär andra ha samma och då gråter ni på Flashback....

Om du nu ska köra info om koranen och "profeten" så får du väl inte ljuga heller? När gifte
dom sig sa du? Skitsamma egentligen eftersom tråden inte handlar om detta, men om du inte vet
så ska du inte mästra andra. Islamistpajas

Den här idioten som tråden handlar om har alltså våldtagit en tolvåring (sedemera tretton och gravid)
för att sedan hota polis och arrestvakt med ond bråd död. Låter som en helyllekille som vi verkligen
har nytta av i Sverige. Så kort straff som möjligt i Sverige (billigast så) och sedan utvisning på
livstid. (Ja jag vet, men man kan väl få drömma)
Citera
2018-06-13, 18:00
Medlem
Idioten överklagade o fick 4 år o sex månader o 400000kr i skadestånd i stället

karma is a bitch
Citera
  • 8
  • 9