Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-13, 16:26
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Hon skriver ju att bilen har keyless-funktion alltså behöver man inte ta fram nyckeln, hela poängen liksom.
Hur vet du att hon inte polisanmält? Händelsen finns iaf i polisens rapportering på nätet och avslutas med orden En anmälan upprättas om rån.
Visst. Men hur kommer det sig att männen inte hittade nycklarna i hennes ficka?
Citera
2018-06-13, 16:34
  #26
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Visst. Men hur kommer det sig att männen inte hittade nycklarna i hennes ficka?
Dom kanske blev lite stressade av:
Citat:
skriker så högt jag bara kan och så många gånger jag bara kan
Citera
2018-06-13, 16:43
  #27
Medlem
JanTalibans avatar
När somalier klankrigar, kidnappar och fartygskapar så uppträder de uppseendeväckande ihärdigt och skoningslöst. Men när de rånar en kvinna på bilnycklar, så tvingas de ge upp. Kan de vara påverkade av metoo-rörelsen?

Har vi tur så åker de fast, och då kanske det visar sig vara samma maskerade personer som för många år sen gjorde ett misslyckat försök att kidnappa SD-Kinnunens flickvän. De bägge fallen har en del likheter
Citera
2018-06-13, 17:08
  #28
Medlem
Cocaine-Cowboys avatar
Hennes farsa har slagit henne och sedan dikterar hon upp en historia om rån, bara för att få ut försäkringspengarna för bilen som troligtvis hade något fel motorfel som är för dyrt att reparera på lyxigare bilmodeller.

I call it bullshit, I call it fake news.
Citera
2018-06-13, 17:14
  #29
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocaine-Cowboy
Hennes farsa har slagit henne och sedan dikterar hon upp en historia om rån, bara för att få ut försäkringspengarna för bilen som troligtvis hade något fel motorfel som är för dyrt att reparera på lyxigare bilmodeller.

I call it bullshit, I call it fake news.
Bilen blev inte stulen så hur kan de då få försäkringspengar?
Citera
2018-06-13, 17:16
  #30
Medlem
Somalier är kända som bilrånare och hon kände igen kroppstypen vandrande pinnar.
Citera
2018-06-13, 18:24
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Visst. Men hur kommer det sig att männen inte hittade nycklarna i hennes ficka?
Hur kommer det sig att du kommer med lögner här?
Tror du dom muddrar henne överallt när hon skriker, grannar kommer ut och hundar som skäller?
Citera
2018-06-13, 18:31
  #32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Visst. Men hur kommer det sig att männen inte hittade nycklarna i hennes ficka?

Hon kanske hade fler än en ficka och djupa fickor dessutom?
Citera
2018-06-13, 19:45
  #33
Medlem
judenhetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lallaren44
Finns info om händelsen på polisens hemsida, anmälning gjord.

Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Hon skriver ju att bilen har keyless-funktion alltså behöver man inte ta fram nyckeln, hela poängen liksom.
Hur vet du att hon inte polisanmält? Händelsen finns iaf i polisens rapportering på nätet och avslutas med orden En anmälan upprättas om rån.

Vart finns den händelsen? Länka, tack!
Citera
2018-06-13, 19:48
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av judenheten
Vart finns den händelsen? Länka, tack!
Leta själv din lata falsk spridare.

Klart denna kvinna varit utsatt för ett rånförsök. Det som jag funderar över vad det kan vara för bil som negrerna vill åt?
Någon som vet märke och modell?

MERCEDES BENZ års modell 2016 verkar det vara.
__________________
Senast redigerad av TuffaViktor81 2018-06-13 kl. 19:53.
Citera
2018-06-13, 19:51
  #35
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av judenheten
Vart finns den händelsen? Länka, tack!
12/6 01:17. HSKDV?
Citat:
12 juni 01.17, Rån övrigt, Stockholms län
Anmälaren uppger att hon blivit utsatt för ett rånförsök när två maskerade gärningsmän kom fram och försökte ta hennes bilnycklar.

Gärningsmännen knuffade ner kvinnan på marken och fösvann sedan från platsen i Hässelby villastad. Kvinnan blev inte fysiskt allvarligt skadad.

Polispatruller sökte med hund men ingen gärningsman är gripen. En anmälan upprättas om rån.
https://polisen.se/aktuellt/handelse...tockholms-lan/
__________________
Senast redigerad av DreamTwister 2018-06-13 kl. 20:02.
Citera
2018-06-13, 20:50
  #36
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Kanske stämmer det, kanske inte, men hur vet TS att hon inte har polisanmält det hela?

Det vet jag ju inte. Jag tog mig friheten att skoja kring hennes inledning "DELA! DELA! DELA! Så kanske de åker fast!" Jag kan inte veta om brottet har inträffat eller inte. Hennes facebookpost luktar lite för mycket "Yes! Äntligen min tur att bli kulturberikad!" för min smak och innehåller en del besynnerliga detaljer.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback