Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-31, 10:24
  #157
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Herregud kan du översätta ditt första stycke till svenska så man förstår det? Läser du ens igenom det du skriver?

Nej, det är inte lagligt att med uppsåt bryta benet på en supporter. Det är OK men synd om det är ouppsåtligt i samband med ett lagligt myndighetsutförande.

(Du får slå upp de svåra orden)
Vad är det inte du förstår din pissluffare? Detta är kopierat ur ditt egen inlägg här i denna tråd!!!
"och lär ut att man med fyra vakter/poliser helre " Vad är det för jävla svenska du själv använder?

Hur går det för OV. Åtal väntas? Finns namn?
Citera
2018-05-31, 16:19
  #158
Medlem
Coke0s avatar
Har namnet på den vidriga, fula, fega äckliga vakt skrivits i tråden?
__________________
Senast redigerad av Coke0 2018-05-31 kl. 16:22.
Citera
2018-06-11, 12:20
  #159
Medlem
BluePrinces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Är verkligen inte första gången det utförs övervåld i de där rummen.

Namn på aset? Vilket väktarbolag var det han jobbade för? Ena pungkulan på att det var CSG.

Händer det ofta att just CSG är inblandade i fall av övervåld? Jag tycker det namnet dyker upp lite här och var.
Citera
2018-06-11, 13:04
  #160
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BluePrince
Händer det ofta att just CSG är inblandade i fall av övervåld? Jag tycker det namnet dyker upp lite här och var.

Jadå, t.om skrivits en hel bok om de av en svensk journalist. Den heter "Grip till varje pris", som handlar om deras olagliga metoder.
Citera
2018-06-11, 13:09
  #161
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BluePrince
Händer det ofta att just CSG är inblandade i fall av övervåld? Jag tycker det namnet dyker upp lite här och var.

Vem är CSG?
Citera
2018-06-11, 13:19
  #162
Medlem
Gitguds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Vem är CSG?

Commuter security group

http://commutersecurity.se
Citera
2018-06-11, 15:16
  #163
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gitgud
Commuter security group

http://commutersecurity.se

Tack! Pendlarbatongerna. Det är väl iofs inte så konstigt att det är de som är inblandade, eftersom det är de som tar hand om detta.
Citera
2018-06-13, 12:43
  #164
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Väldigt vad det blev tyst från de OV som skrivit i tråden. Har de månne informerats på jobbet, att spöa upp folk som är uppkäftiga, inte ingår som löneförmån.

Faktiskt är det intressant att OV skriver och tar det som en självklarhet att muppiga typer ska ha stryk. Just därför att de bråkar med en OV.
Citera
2018-06-13, 14:11
  #165
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Väldigt vad det blev tyst från de OV som skrivit i tråden. Har de månne informerats på jobbet, att spöa upp folk som är uppkäftiga, inte ingår som löneförmån.

Faktiskt är det intressant att OV skriver och tar det som en självklarhet att muppiga typer ska ha stryk. Just därför att de bråkar med en OV.
Jag trodde det var en löneförmån för Poliser och OV att få spöa upp "slödder". Men skicka vidare frågan till Polisen Priz, han kommer att ge dig ett utförligt och lögnaktigt svar
Citera
2018-06-13, 19:08
  #166
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuffaViktor81
Jag trodde det var en löneförmån för Poliser och OV att få spöa upp "slödder". Men skicka vidare frågan till Polisen Priz, han kommer att ge dig ett utförligt och lögnaktigt svar

Snuten har väl inte utmärkt sig så väldigt de senare åren. Annat var det på basebollligans tid. Då kunde trumsolon höras varenda dag.

Jag tror det är bra att skilja på polisen och OV. Åtminstone tills vi får in något motsvarande detta. Eller i varje fall det ideal polisen har, att följa den lag de själva är satta att bevaka.

Så ännu en gång undrar jag vart OV-Anna tog vägen, de där som tycker att det ska göra ont i de som är stöddiga mot en OV. Eller har alla fått order av ledningen att hålla käften?
Citera
2019-03-07, 21:50
  #167
Medlem
Vet någon vad den dömde vakten heter ? DN har en artikel idag om händelsen, https://www.dn.se/sthlm/har-knacker-...bbet-tillbaka/ , där vakten ifråga vill ha tillbaka jobbet.
Citera
2019-03-09, 00:39
  #168
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skin2018
Vet någon vad den dömde vakten heter ? DN har en artikel idag om händelsen, https://www.dn.se/sthlm/har-knacker-...bbet-tillbaka/ , där vakten ifråga vill ha tillbaka jobbet.


Arja Baradaran Shokohi
19920723-5236
Svalgången 3 Lgh 1405
191 41 Sollentuna
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback