• 19 914 online
  • 1 175 911 medlemmar
  • 60 664 034 inlägg
Svara
  • 3
  • 4
2017-12-17, 12:40
Medlem
Dadelmannens avatar
Så festlig rapport, påminner om en lightversion av Alprazolams gamla trådar och som tidigare nämndes Hunter S.

Antar dock att det inte är lika roligt om man råkar ut för er.
Citera
2017-12-17, 21:11
Medlem
Framtidsatlets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziver
Vi var övertaggade och det blev lite för många öl i kombination med en efterbliven busschaufför. Vad tycker du jag skulle ha gjort? Trollat bort kissblåsan?

Jag förstår hur du menar och instämmer. En sådan sak kan förstöra min kväll också. Är inte en sådan person som hotar folk och håller på. Du bör vara medveten om att meth inte är som weed, kola eller sprit. Man är fan som en robot och hjärnan fungerar inte alls som den ska. Jag fortsätter till 100% att skylla på meth för de 3 dagarna. Kolla gärna upp substansen innan du ger pekpinnar.

Tack!

Jag tycker att du överdriver metamfetaminets påverkan faktiskt, även om det antagligen är den värsta drogen på jorden.

Jag har också av misstag råkat få i mig mig eländet utomlands i tron att det var extremt rent amfetamin (jo tjena) eftersom man blev väldigt euforisk och inte alls speedad, tvärtom nästan däckad i början av ruset, med MDMA-liknande känslor.

Men så borta som du beskriver det håller jag inte med om att man blir, man tappar det inte mer än vad man gör om man är riktigt fjuttad på amfetamin eller kola (vilket på intet vis betyder att man inte kan bli riktigt jävla väck och hitta på lustiga saker förstås), men det låter lite som en dålig bortförklaring från din sida. Kan du springa runt och hota folk på meth kan du nog göra det på vanligt tjack också.

Väldigt rolig rapport förövrigt! Vill gärna läsa mer om dina tidigare upptåg, du låter som någon som antagligen har en del spännande alster på lager.

Och jag instämmer helt om att AT:n är horribelt fruktansvärd, jag förstår inte hur man kan bli fast på meth, hellre självmord än AT på det eländet igen. Man mår löjligt dåligt. Jag var i princip vaken i 2 dygn på kanske totalt en 0.5a och andra natten kände jag, som annars brukar vara ganska stabil på dom flesta knarkotiska preparat, hur små psykostendenser knackade mig på axeln. Jag visste att jag var vaken men hade ändå känslan av att jag drömde och närsomhelst skulle vakna upp. Mycket, mycket otrevligt, då var man inte kaxig.
Senast redigerad av Framtidsatlet 2017-12-17 kl. 21:14.
Citera
2017-12-24, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dadelmannen
Så festlig rapport, påminner om en lightversion av Alprazolams gamla trådar och som tidigare nämndes Hunter S.

Antar dock att det inte är lika roligt om man råkar ut för er.

Roligt att höra och jag tackar ödmjukast för att bli jämförd med sådana legendarer 😊

Haha, jag tror inte det heller. Har en hel del fler lika sjuka historier som jag kanske tar mig tid att skriva några rader om.
Citera
2018-01-10, 00:01
Medlem
Kardan...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziver
Hahah tack, kul att du gillade den! Hade förmodligen bara blivit förhör och problem men i ett sånt där land vet man aldrig hur saker slutar... Hade nog kunnat bli enorma problem om man haft det kvar i pisset också. Ingen aning hur länge det är spårbart...

Landet har du på PM 😊

Läste bara några meningar innan jag börja skratta som fan! Lät som att allt blev fullständigt kaos, men vilket land var det?
Citera
2018-01-15, 22:40
Medlem
Grym rapport. Drog för första gången på några dagar rejält på smile banden (varit lite down) så tusen tack för det ☺.

Förövrigt tycker jag inte Meth AT är värre än vanligt tjack.
Men sen har jag alltid laddat rejält med benz i skafferiet sista åren innan jag tar vaket så jag upplever det nog annorlunda.
Men man blir ju mer fjuttad på Meth än vanligt tjack, helt klart.

Dags för dig att skriva en liten biografi kanske?
Du har ju anlag för att skriva 👍
Citera
2018-06-13, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceBase
Grym rapport. Drog för första gången på några dagar rejält på smile banden (varit lite down) så tusen tack för det ☺.

Förövrigt tycker jag inte Meth AT är värre än vanligt tjack.
Men sen har jag alltid laddat rejält med benz i skafferiet sista åren innan jag tar vaket så jag upplever det nog annorlunda.
Men man blir ju mer fjuttad på Meth än vanligt tjack, helt klart.

Dags för dig att skriva en liten biografi kanske?
Du har ju anlag för att skriva 👍

Tackar så mycket, det glädjer mig att höra!

Jag tycker AT på vanligt tjack är som ett dåligt skämt om vatten samtidgt som man törstar ihjäl i Sahara i jämförelse med meth. Skulle hellre ha AT 3 månader i sträck på tjack än 2 dagar på meth. Fy fan alltså!

Haha, jag tackar! Den biografin hade blivit fler sidor än bibeln med tanke på hur jävla många dumma saker jag gjort. 🤟

Kanske startar en ny tråd med någon till rapport om intresset finns.

Har dock städat till mig och är nykter från allt nu för tiden. Väldigt bra jobb, boende bil och fru. De flesta trodde nog jag skulle vara död vid 30. Det trodde nog jag själv också.

Ha det gott!
Citera
  • 3
  • 4