Citat:
Ursprungligen postat av
Charlemange
Alla i pk maffian suger Sorans kuk så enkelt är det snart är han tillbaka med ett barnprogram i kanlal ! där farbror Soran och farbror Virtanen bjuder in dyrkande fjortisar
Citat:
Ursprungligen postat av
Folkungavallen
Nää, Soran lär aldrig komma tillbaks. Han får nog flytta från Sverige. Så jävla skönt att slippa bergskurden.
Ytterst tveksamt om Soran kommer tillbaka.
Det skulle kräva en massiv återlanseringskampanj och vem skulle våga stå bakom en sådan? SVT? Möjligen, men troligen inte. Det skulle inte vara värt det. Det finns dessutom alltför många frågetecken kring honom. Till exempel de brott som inte gick till åtal för att de var preskriberade. Det var ju ett snyggt sätt att säga att brotten begåtts men att det inte går att åtala honom. Tror han är för kontaminerad för att synas i offentligheten igen.
Dessutom: Blir han offentlig igen så kommer det ju hagla frågor över honom om anklagelserna och våldtäkterna. Ifall han då skyller ifrån sig eller ljuger så är det ju STOR risk att något av hans offer kommer att bryta ihop och göra en Cissi Wallin, alltså gå ut offentligt på sociala medier och berätta vad som hände.
Och det tror jag inte Soran vågar riskera. Eftersom han förmodligen är skyldig.
Däremot tror jag han blir kvar i Sverige. Svårt att tänka mig att han byter en förhållandevis lätt tillvaro här i Sverige mot en dammig primitiv bergsby i Turkiet. Trots att han är jagad och anklagad här i Sverige.