• 55 643 online
  • 1 189 089 medlemmar
  • 61 531 851 inlägg
2017-10-10, 14:11
Avstängd
Freddeiboi98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illbatting09
Har skummat igenom tråden och ser mest frågor om killars för tidiga utlösning. Jag har nåt liknande problem med min pojkvän, fast mer ömsesidigt.
Problemet är att vi båda kommer så otroligt snabbt. Jag kan få orgasm på mindre än en minut om han smeker mig. Visserligen kan jag gärna fortsätta sen, men då tar det längre tid till nästa orgasm, kanske uppemot 15-20 minuter. Och låååångt innan dess har han kommit och tappat sugen för att fortsätta. Så situationen är ungefär 1 minut hångel/smek, sen 5 minuters samlag och sen... slut.

Självklart är både jag och han glada för att vi kommer så lätt med varandra men båda saknar ändå att ha mysigt, lite längre sex.

Någon som har tips/erfarenheter?

Ni får onanera innan ni har sex. En gång runkade jag å fick utlösning innan jag hade sex. Å då kunde jag hålla på i 10 minuter ☺
Citera
2017-10-10, 15:06
Avstängd
Testat både kegels och andningsövningar och kan säga att det hjälper väldigt mycket.
Från att komma efter typ 20 "juck" så kan jag hålla på i medelsnabb takt ganska länge faktiskt, bara genom att slappna av i kroppen och andas ner i magen med näsan, djupa lugna andetag.
Att knulla HÅRT kommer dock inte på frågan om jag inte intagit någon typ av potensmedel med diapoxetine alternativ druckit väldigt mycket, men då är ju problemet att få upp den om jag är full som ett as plus att jag har svårt att bli kåt på fyllan.
Testa andningsövningar som sagt, och slappna av i kroppen, svårare att hålla sig när man spänner sig som ett as och hyperventilerar.
Citera
2017-11-09, 07:53
Medlem
Hoppas det är lite aktivitet här så man får svar.

Jag lider själv av för tidigt utlösning till den grad att jag i princip inte har sex för att det är så pinsamt.
Träffar dock en tjej just nu vilket har gjort mig otroligt motiverad till att få bukt på den här så fort det bara går.

Har läst en del om reflexartade pc-muskel kontraktioner och är ganska säker på att det kan avra det som spökar i mitt fall. Såfort jag rör vid undersidan av ollonet, eller förhuden går över ollonkanten spänner jag pc-muskeln automatiskt, lite som en spasm.

Är det här något andra killar också har eller lyckas ni slappna av så mycket att det inte händer?
Någon som har varit med om liknande och tränat bort det? Hur då isåfall? Det känns otroligt svårt att träna bort en reflex....
Citera
2017-11-16, 16:03
Medlem
rifaps avatar
Nu har jag läst om kegels/reversed kegels så mycket att jag helt tappat det. Kan någon förklara när man ska använda sig av dessa? Min uppfattning är följande;
När jag är på väg att få utlösning så använder jag mig av vanliga kegels (spänna åt samma muskel som används för att avbryta under tiden man exempelvis pissar) för att förhindra utlösningen.

Reversed Kegels är som jag uppfattat det mer en "stretchövning" för samma muskel?

Hjälp mig förstå det här någon.
Citera
2018-06-07, 17:28
Medlem
Jag har märkt ett visst mönster när jag är nära på att komma.

När jag drar ut kuken ur slidan så brukar min kuk rycka lite.. Och ibland råkar jag komma just då men ibland lyckas jag jaga bort orgasmen. Känns som mina pc-muskler är lite okontrollerbara..

Borde jag göra kegels eller reverse kegels?
Citera
2018-06-07, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maestrale
Hoppas det är lite aktivitet här så man får svar.

Jag lider själv av för tidigt utlösning till den grad att jag i princip inte har sex för att det är så pinsamt.
Träffar dock en tjej just nu vilket har gjort mig otroligt motiverad till att få bukt på den här så fort det bara går.

Har läst en del om reflexartade pc-muskel kontraktioner och är ganska säker på att det kan avra det som spökar i mitt fall. Såfort jag rör vid undersidan av ollonet, eller förhuden går över ollonkanten spänner jag pc-muskeln automatiskt, lite som en spasm.

Är det här något andra killar också har eller lyckas ni slappna av så mycket att det inte händer?
Någon som har varit med om liknande och tränat bort det? Hur då isåfall? Det känns otroligt svårt att träna bort en reflex....

Du får helt enkelt öva när du runkar. Har man riktigt bra stånd så behöver man inte spänna och man kan knulla precis så länge man själv vill (förutsatt att hon inte är riktigt trång)
Citera
2018-06-08, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rifap
Nu har jag läst om kegels/reversed kegels så mycket att jag helt tappat det. Kan någon förklara när man ska använda sig av dessa? Min uppfattning är följande;
När jag är på väg att få utlösning så använder jag mig av vanliga kegels (spänna åt samma muskel som används för att avbryta under tiden man exempelvis pissar) för att förhindra utlösningen.

Reversed Kegels är som jag uppfattat det mer en "stretchövning" för samma muskel?

Hjälp mig förstå det här någon.

reverse kegels går ut på att du ska göra samma sak som när du försöker kissa hårdare eller när du fiser. Du trycker ut PC-muskeln.

Kegels använder du när du ska sluta kissa eller knipsa bajskorv

Står lite intressant här
Citera