• 14 265 online
  • 1 175 751 medlemmar
  • 60 653 367 inlägg
  • 2
  • 3
2018-05-20, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebigcrazyone
Fungerar fint. Köpt utan recept på apotek i Ryssland nyligen

http://bildr.no/view/N0NvdjRw

Gammal tråd men det är exakt dessa jsg har fått tag på.
Funkar exelent och är by fare den bästa benzon jag vet.
Har både 1mg och 2,5mg.
Kom i fredags och fan 3mg räcker ju 2dygn. Tog 2mg sen 1mg till efter 2tim då den smyger sig på som fan.
Sitter och funderar på nästa helg när jag e ensam om man ska ta 10-15mg för att få den där riktiga benzo smällen. Kommer ju garanterat att tappa minnet men det är sp skönt när det kommer tillbaka efter 8tim och man e tvär benzad i 2-3 dygn. Finns inget som slår phenaz men fixade dem i medicinskt syfte så får väll använda dem till det.
Äntligen fick jag tag på en som hade real deal 🤤🤤🤯😘

Fast ska ha dem att chilla på och trappa ut sista på dom jävla flualpraz. Usch vilket gift. Sen när dessa är slut lägger jag in mig på avgiftning sen drar jag till min nya lägenhet och fixar den sen börjar plugga.

Akta er för benzo träsket. Gått där nu för länge och fått nock så började träna och med träningen kom det mindre och mindre sug efter benzo.
Fast kommer ha hemma resten av livet om man vill ta det lugnt.
Citera
2018-06-07, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flutemazolam
Gammal tråd men det är exakt dessa jsg har fått tag på.
Funkar exelent och är by fare den bästa benzon jag vet.
Har både 1mg och 2,5mg.
Kom i fredags och fan 3mg räcker ju 2dygn. Tog 2mg sen 1mg till efter 2tim då den smyger sig på som fan.
Sitter och funderar på nästa helg när jag e ensam om man ska ta 10-15mg för att få den där riktiga benzo smällen. Kommer ju garanterat att tappa minnet men det är sp skönt när det kommer tillbaka efter 8tim och man e tvär benzad i 2-3 dygn.

Disse tablettene har ekstremt lang halveringstid. I Norge ser det ut til at man kan straffes for ruskjøring med bil nesten to uker etter inntak av bare 1mg! https://tinyurl.com/y8tp4bv7
Citera
  • 2
  • 3