Citat:
Ursprungligen postat av
nousernameneeded
Man börjar nästan undra om han inte begått mord förut denna Madsen efter att ha läst på om den där amagermanen och av vad den där Kurt sa att de är väldigt lika... jag menar polisen bör ju kolla upp gamla ouppklarade mord i Danmark. Jag menar PM lär ju ha ett IQ långt över genomsnittet och att han säker kommit undan förut och gör att han törs nog spela högre för att komma undan... verkar ju nästan som det är någon slags kick han får av det som när man är ute o fiskar och man får napp
Ju mer jag får reda på Madsen desto mer vill jag hoppa jämfota på huvudet hans.
Och jo, även om polisen inte lyckats matcha dna från PM från andra mord i Skandinavien, ser nog de flesta att det är troligt att fanskapet mördat förut. Att en så här plötslig debut med ett så här pass bestialiskt mord i PMs ålder, är helt enkelt inte sannolikt. Torterar djur brukar t ex barn som PM gilla. Som sagt, hoppas diagnos i fostervatten blir möjlig, så dessa jävlar aldrig får tillåtas att födas.
Tillägg: ”vardagspsykopat” som Otto får att låta som lite oförargligt, kan driva folk i ekonomiska ruiner (googla på SR P1, om bedragaren i Ljungby- en dokumentär i 3 delar, samt ”Hästgården” - också den i flera delar), självmord, raserade relationer, mobbing, kärnvapenkrig. De flesta ”vardagspsykopater” får dessutom andra att ”jobba” åt sig. Själva sitter de bara och rycker i trådar och trivs. Ottos ”Vardagspsykopat” är precis lika jävlig som PM.