• 29 040 online
  • 1 179 724 medlemmar
  • 60 915 617 inlägg
2018-03-05, 13:07
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1Party
Vad får dig att tro att en människa skulle ta en semester 20 minuter ifrån där en bor?

Och spendera över 1,000 kr/natt?

Det är stulna kreditkort med falsklegg dom kör med, alternativt "målvaktskort" med falklegg...mycket bedrägerier bland dom här grabbarna.
Då ingen av dom här typerna har egen bostad så är det vanligt med hotellvistelser, många gripanden har skett senaste åren på just hotell.
Citera
2018-03-05, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meas19
Tydligen en till häktad!

https://www.expressen.se/nyheter/bro...-pizzeriamord/

Någon som vet hur det går med häktningen? Har man haft förhandling?, senast imorgon måste han väl annars tas till Tinget eller släppas?
Citera
2018-05-06, 07:07
Medlem
Nån som vet vad som hände med dom häktade???
Citera
2018-05-08, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
En riktig förortsexpert. Gammal anarkist som sedan många år är egen företagare i Peru.
Jag (Guran Guran) bodde i Tensta i 13 år innan jag flyttade till Peru. Jag stormtrivdes i orten.
Det är oerhört tragiskt det som hände, men det som videon handlar om är fortfarande lika aktuell trots morden. Han på YouTube videon som blev skjuten uppskattade min låt, vilket klart och tydligt märks.
För övrigt är låten 30 år gammal och lika aktuell då som nu.
Citera
2018-05-09, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guranx2
Jag (Guran Guran) bodde i Tensta i 13 år innan jag flyttade till Peru. Jag stormtrivdes i orten.
Det är oerhört tragiskt det som hände, men det som videon handlar om är fortfarande lika aktuell trots morden. Han på YouTube videon som blev skjuten uppskattade min låt, vilket klart och tydligt märks.
För övrigt är låten 30 år gammal och lika aktuell då som nu.

Det var ett annat T då. Nog för att ortens nuvarande sämre tillstånd är kraftigt överdrivet. Bra låt.
Citera
2018-06-06, 00:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 1Party
sitter izzys bror/nära fortfarande häktad?

Izzy A:s bror sitter hos oss på häktet i Flemingsberg.
Citera