Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-12, 07:56
  #25
Medlem
Pukeeyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Metadon elr Oxy med lite benzo och några drinkar är för jäkla najs!

Bara man vet vad man håller på med och vet var sin gräns går :>

Svårt att veta var ens egen gräns går bara. Man får ju bara en chans att testa detta, och sen är det för sent att använda den erfarenheten.
Citera
2018-04-14, 22:38
  #26
Medlem
jamesdeanforadays avatar
Ibland brukar jag ta 400-500mg Tramadol. Oftast brukar jag dricka 1-2 öl. Mestadels för smakens skull. Upplever inte att euforin sjunker. De är ofarligt i den mängden. Som allt handlar de om att använda sitt förnuft. Inte 900mg Tramadol och dricka en halv flaska vodka. Som sagt använd ett förnuft.
Citera
2018-04-15, 14:11
  #27
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pukeeye
Svårt att veta var ens egen gräns går bara. Man får ju bara en chans att testa detta, och sen är det för sent att använda den erfarenheten.

Nej man kan aldrig veta exakt var sin gräns går såklart.

Men med lite vett i huvudet kan man skapa en ganska exakt uppfattning hur mycket man klarar av (:
Citera
2018-04-20, 03:59
  #28
Medlem
Blaskos avatar
Absolut ingenting jag rekommenderar! Sen har man själv varit dum i åratal och blandat alla tre substanser utan märkvärd negativ effekt, förutom att jag upplevde att alkoholen tog bort det djupa ruset av morfinet. Så man drack till slut kanske bara en eller två öl i sällskap för att dölja sitt riktiga rus. Men hade hög toleransgrad, men rekommenderar inte att blanda. Kör en substans eller inget!

//Blasko
Citera
2018-04-24, 01:16
  #29
Medlem
Ja, bakfyllan på opiater+benzo+alkohol är så satans hemsk. Går ju fan inte att ta sig upp ur sängen.

En riktigt påfrestande at både psykiskt och fysiskt.
Citera
2018-04-24, 22:26
  #30
Medlem
AllmäntOupptäcks avatar
Är helt medveten om att det är andningen oftast som slår ut, men hur märker man att man är på väg att OD:a? Alltså jag "råkade" (faktiskt inte helt med meningen) blanda iktrovil och oxy igår och blev så jävla nojjig att jag nästan fick en panikattack, men grejen var ju att jag inte ens var "out of it". Man måste väl bli rätt väck för att det ska vara farligt, det är väl inte så att man inte känner av något alls/ känner sig lite småskön bara, och sen går och sover och dör bara sådär? Utan det är väl mer att man bli sederad som i helvete?

Vi pratar här om högst 30mg oxy med lätt tolerans, och 2mg iktrovil med lätt tolerans. Känner knappt av iktrovilen men oxyn gör mig lite lätt mysig och kliig.
Citera
2018-04-25, 21:50
  #31
Medlem
Gissar på att du klev upp och mådde relativt bra med tanke på halveringstiden? att fu klarat dig är jag helt säker på.

Citat:
Ursprungligen postat av AllmäntOupptäck
Är helt medveten om att det är andningen oftast som slår ut, men hur märker man att man är på väg att OD:a? Alltså jag "råkade" (faktiskt inte helt med meningen) blanda iktrovil och oxy igår och blev så jävla nojjig att jag nästan fick en panikattack, men grejen var ju att jag inte ens var "out of it". Man måste väl bli rätt väck för att det ska vara farligt, det är väl inte så att man inte känner av något alls/ känner sig lite småskön bara, och sen går och sover och dör bara sådär? Utan det är väl mer att man bli sederad som i helvete?

Vi pratar här om högst 30mg oxy med lätt tolerans, och 2mg iktrovil med lätt tolerans. Känner knappt av iktrovilen men oxyn gör mig lite lätt mysig och kliig.
Citera
2018-04-27, 11:26
  #32
Medlem
AllmäntOupptäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemmirc
Gissar på att du klev upp och mådde relativt bra med tanke på halveringstiden? att fu klarat dig är jag helt säker på.

Jadå det var inga problem alls, paradoxalt så är ju att få en panikångestattack nästan positivt när man tror man tagit för mycket benso, eftersom om man tog för mycket borde man vara rätt ångestfri oroade mig bara och mest nog för att jag har rätt mycket respekt för oxy och kan ha lite dödsångest ibland.
Citera
2018-06-04, 19:28
  #33
Medlem
Men det här med "lagom" för någon som inte sysslat med opiater. Har några glas och några ynka sobril i mig. Sitter med en ask femmor ketogan. Vågar man ta några, hur många? Det är väl ingen större katastrof om man kolar men antar att jag bryr mig eftersom jag frågar.
Citera
2018-06-04, 20:14
  #34
Avstängd
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yayghurt
Men det här med "lagom" för någon som inte sysslat med opiater. Har några glas och några ynka sobril i mig. Sitter med en ask femmor ketogan. Vågar man ta några, hur många? Det är väl ingen större katastrof om man kolar men antar att jag bryr mig eftersom jag frågar.

Har du någon tolerans mot opiater? Om inte börja med två tabletter Ketogan 5 mg och drick LÅNGSAMT och känn efter. Själv tycker jag att benso är bättre än alkohol när man ska boosta opiater. Alkoholen kan göra en jävligt illamående, men det är en smaksak
Citera
2018-06-04, 20:48
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Har du någon tolerans mot opiater? Om inte börja med två tabletter Ketogan 5 mg och drick LÅNGSAMT och känn efter. Själv tycker jag att benso är bättre än alkohol när man ska boosta opiater. Alkoholen kan göra en jävligt illamående, men det är en smaksak
Har haldol för illamåendet och atarax för ev klåda. Räcker det? Insåg att jag har typ 70mg sobril till . Är det en bättre idé? Eller mer av båda? Vill bara uppnå nåt.. roligare...

Hur mycket påverkar oxascand och Ketogan andningen tillsammans? Hur fritt kan man blanda? Opiater är verkligen utanför min koll...


Edit: är jag lugn om jag börjar med att lägga till en femma Ketogan?
Citera
2018-06-04, 20:51
  #36
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yayghurt
Har haldol för illamåendet och atarax för ev klåda. Räcker det? Insåg att jag har typ 70mg sobril till . Är det en bättre idé? Eller mer av båda? Vill bara uppnå nåt.. roligare...

Hur mycket påverkar oxascand och Ketogan andningen tillsammans? Hur fritt kan man blanda? Opiater är verkligen utanför min koll...


Edit: är jag lugn om jag börjar med att lägga till en femma Ketogan?
Ja det är lugnt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback