Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-15, 06:57
  #1069
Medlem
eddiepeddies avatar
Vad är det bästa att "boosta" med?
Hitills är det enda och Absolut bätsa sättet jag testat är 2-4att FluAlprazolam 1mg och 4--8st Fluklotizolam 0,5mg och så lägg 3-5 Nitrazolam 2,5mg och så svä ner med en öl pch så ta 3-7mg Xanor (svensks helst och Xanor 2mg Stavar räcker med 2-3s) sqå blir man så jävla sjukt flöddrad.
Citera
2018-01-27, 05:08
  #1070
Avstängd
KringExs avatar
Det bästa att boosta benso enligt mig är 3,5er. Dricker man starkare saker kan det lätt spåra!
Citera
2018-02-04, 20:33
  #1071
Avstängd
GGGvss avatar
Att boosta låter som ni söker högre koncentration av ämnet i blodet för starkare hög/påverkat sinnestillstånd ,korrekt???
Ta 1 pill till hellre än 1 liter tropicana helt seriöst

Det blir inget starkare rus om ni tror det., all handlar om metaboliterna lämnar kroppen saktfärdigare än annars. Har inget med potent rus av intag av respektive substans...

So sorry. Fortsätt med köpa rätt mängd från början....finns inga genvägar tyvääääär👍
Citera
2018-02-06, 17:22
  #1072
Medlem
Kan gurkmeja, peppar och magnesium boosta benso på liknande sätt som det boostar kratom och vissa opiater?
Citera
2018-03-23, 22:54
  #1073
Medlem
albinotomtens avatar
Hur mycket alkohol brukar ni dricka för att boosta?

Har aldrig boostat med alkohol själv, därav frågan.
Som titeln säger, hur mycket alkohol dricker ni för att boosta? Räcker en 3,5a eller ska man gå på ett par 5,2or eller ett par shots vodka?
Citera
2018-03-23, 22:55
  #1074
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av albinotomten
Har aldrig boostat med alkohol själv, därav frågan.
Som titeln säger, hur mycket alkohol dricker ni för att boosta? Räcker en 3,5a eller ska man gå på ett par 5,2or eller ett par shots vodka?


Brukar köra 1 - 3 mellan öl & ibland blir det 15 öl och 20 ksalol å så vaknar man på mattan i vardagsrummet där man byggt en koja
Citera
2018-03-23, 22:59
  #1075
Medlem
dknerks avatar
Tyvärr finns ingen gräns. Det har alltid druckits och knaprats till allt vart slut. Men planen har nog alltid vart på 1-2starköl eller en 3-4folkisar.
Citera
2018-03-24, 01:42
  #1076
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Kan gurkmeja, peppar och magnesium boosta benso på liknande sätt som det boostar kratom och vissa opiater?

Boosta med gurkmeja😂🤣
Ta en tablett extra istället.
Allt annat än alkohol eller andra droger är nog bara placebo.
Citera
2018-04-09, 19:48
  #1077
Medlem
Jepp, absolut enda sättet enligt mig med!

Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Vad är det bästa att "boosta" med?
Hitills är det enda och Absolut bätsa sättet jag testat är 2-4att FluAlprazolam 1mg och 4--8st Fluklotizolam 0,5mg och så lägg 3-5 Nitrazolam 2,5mg och så svä ner med en öl pch så ta 3-7mg Xanor (svensks helst och Xanor 2mg Stavar räcker med 2-3s) sqå blir man så jävla sjukt flöddrad.
Citera
2018-04-10, 05:58
  #1078
Medlem
Well ja, alkohol så klart som alla andra skriver. Om man lyckas hålla sig vaken är ju avsaknad av sömn även det ett recept för extra efterblivenhet (vem har inte kört tjack + benzo + alkohol nån gång...?)

För mig känns det som att grapefruktsjuice hjälper lite, men det är ingen dubbel dos direkt, uppskattar det till sådär 30% boost så det märks ju mest när man ändå tar lite för många. På 25 mg Stesolid känns det som 30-35 mg.

Jag är dock känslig för olika bindningsmedel också, generiska diazepam känns som ½ dos Stesolid.
(Trodde först att det var placebo men en polare krossade tre av varje tablett till pulver, ena dagen svalde jag ena och nästa dag andra och det stämde då med, inte direkt en stor fokusgrupp där men det räcker för att övertyga mig själv.)
Citera
2018-06-01, 12:48
  #1079
Medlem
Miyanas avatar
Jag har ksalol 1mg. Innan har jag bara haft sobril så min tolerans är ju inte hög. Men trots detta så känner jag inte speciellt mycket på flera ksalol + boostat med alkohol. För någon dag sen tog jag allt som allt 6 st ksalol och drack 1 glas vin och 1 cider. Jag tänker ju att detta borde ha räckt för mig?
Har stark generaliserad ångest och visst hjälpte det ångesten en del. Men inget som kan liknas vid rus, är det helt enkelt så att det inte riktigt går att få ett rus på benzo? Förutom att slippa lite ångest.
Citera
2018-06-01, 13:54
  #1080
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miyana
Jag har ksalol 1mg. Innan har jag bara haft sobril så min tolerans är ju inte hög. Men trots detta så känner jag inte speciellt mycket på flera ksalol + boostat med alkohol. För någon dag sen tog jag allt som allt 6 st ksalol och drack 1 glas vin och 1 cider. Jag tänker ju att detta borde ha räckt för mig?
Har stark generaliserad ångest och visst hjälpte det ångesten en del. Men inget som kan liknas vid rus, är det helt enkelt så att det inte riktigt går att få ett rus på benzo? Förutom att slippa lite ångest.
Alltså majoriteten av alla Ksalol är hemmapress, även de som kommer blistrade. Jag har fått bra ksalol och dålig ksalol, både i karta och lösa.

Man känner direkt på smaken på en Ksalol 1 mg om den är äkta, det ska smaka beskt som fan men en liten svag "nyans" av sötma om man skulle suga på den de två första sekunderna.

Men bara för att Ksalolen inte är äkta så betyder det inte att de är helt verkningslösa, de innehåller ojämn styrka och brukar vara lite mer åt det vitare hållet i färg. Sen är det ett "jack" på tabletten och om den inte rullar rakt om du skulle lägga tabletten på sidan och rulla iväg den, rullar den jämnt och fint så är det ett gott tecken på legit ksalol. Smakar den äckligt så är det också ett gott tecken på äkta Ksalol.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback