• 8 099 online
  • 1 172 362 medlemmar
  • 60 450 376 inlägg
  • 4
  • 5
2018-05-18, 23:55
Medlem
Jag har home.se (betaltjänst) och den har slutat fungera helt sedan mer än tre dagar. Inget svar på supporten överhuvudtaget. Jag kontaktade en jounalist på IDG (datortidningar) och det är fler som hört av sig om detta. Jag tror bolaget är rökt och har skaffat en egen domän med e-post inkuderat.

Utan att vara säker på vad som händer tror jag det är bäst att lämna skutan och säkra det ni kan säkra av er e-post. Tjänsten har blivit sämre över tid och jag har haft den i många herrans år.
Citera
2018-05-19, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BertOhlsson
Funkade..!?!

Citat:
Ursprungligen postat av yz44
Kom in genom denna länk http://nymail.spray.se
domännamn = spray.se
användarnamn skrivs utan @spray.se

Stort tack för detta, har inte vågat testa ännu..! Funkar detta fortfarande för dig? (och andra?)

Sånt här gör mig skitnervös, bra exempel på skadlig dator/IT-stress.....
Citera
2018-05-20, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Stort tack för detta, har inte vågat testa ännu..! Funkar detta fortfarande för dig? (och andra?)

Sånt här gör mig skitnervös, bra exempel på skadlig dator/IT-stress.....
Funkar utmärkt
Citera
2018-05-20, 12:24
Medlem
Nu går det hjälpligt att logga in på webbsidan, men IMAP-funktionen är död. Svar på supportförfrågan har jag inte fått. Ni som betalar för tjänsten och övriga gör nog bäst i att lämna skutan...
Citera
2018-05-20, 14:25
Medlem
Tack för info!! Om nån vet vad man kan göra för att ev. föra över mail från Spray till annat konto (t.ex gmail), eller har andra tips om hur man kan omdirigera eller annat smart så vore jag oändligt tacksam.
Citera
2018-05-22, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yz44
Kom in genom denna länk http://nymail.spray.se
domännamn = spray.se
användarnamn skrivs utan @spray.se
Tack så jävla mycket, det här räddade verkligen mig. Känns bra att kunna flytta alla mina "konton" från den där skit mailen nu. Har ju haft problem nån gång då & då att komma in på skiten de senaste åren, men hade ingen aning om hur illa ställt det var. Och nu verkar det vara permanent kört att använda den egna hemsidan.

Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Sitter som i chock, det finns människor som använder spraymail fortfarande och uppenbarligen trots att det verkar totalt skit?

Jag ber er, gmail NU för er egen skull vänner
Jag tycker Gmail är en vedervärdig mailtjänst.
Den verkar ju skanna av andra tabbar, för den vill alltid kannibalisera min hotmail, som är helt oreleaterad.
Sen så verkar ju oreleaterade tjänster "krocka" med varandra. Måste logga ut från mitt youtube konto för att logga in på min email, omvänt så får jag inte vara inloggad på min mail om jag vill använda mitt youtube konto. Helt efterblivet.
Citera
  • 4
  • 5