Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-21, 20:31
  #4861
Medlem
havregryyns avatar
Jag vet inte om den här har delats här innan, men jävligt roliga imitationer. 😄
https://youtu.be/TEotCvGsaxQ
2018-05-21, 20:34
  #4862
Medlem
dialektikers avatar
Tror ni verkligen att Tv 4 så konspiratoriskt styrt allt?
Oavsett, jävligt märkligt att premiera utröstade och ge dem massa mat. De har de inte förtjänat. Ska det vara en vinstlott att bli utröstad?
Vi får väl hoppas på någon logisk tävling eller slumptävling, för där har väl inte Pascal de vassaste knivarna i lådan. För övrigt har han förlorat i eldning.
2018-05-21, 20:40
  #4863
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av havregryyn
Jag vet inte om den här har delats här innan, men jävligt roliga imitationer. 😄
https://youtu.be/TEotCvGsaxQ

"jag petar var fan jag vill med min pinne"
2018-05-21, 20:42
  #4864
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Nix, det är som Robinson fast med australiensare.


Har kollat första avsnittet. Varför kallar de programmet för Robinson Australien när det är Australian Survivor?
Hade ju hoppats på att det skulle vara just Robinson så man kunnat jämföra programmen.
2018-05-21, 20:46
  #4865
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Har någon hört om Robinson Australien som tydligen skulle börja idag? Är det ett svenskt program det med?

Sänds på tv4play.

Citat:
Ursprungligen postat av CrazyAssFuck
Har kollat första avsnittet. Varför kallar de programmet för Robinson Australien när det är Australian Survivor?
Hade ju hoppats på att det skulle vara just Robinson så man kunnat jämföra programmen.
2018-05-21, 20:49
  #4866
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av havregryyn
Jag vet inte om den här har delats här innan, men jävligt roliga imitationer. 😄
https://youtu.be/TEotCvGsaxQ
nja, så roliga var dom inte. Han säger ju bara saker som dom sagt på riktigt. Sen saknas ju Johan-eehs eeeeeh-ljud.
2018-05-21, 20:54
  #4867
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Tror ni verkligen att Tv 4 så konspiratoriskt styrt allt?
Oavsett, jävligt märkligt att premiera utröstade och ge dem massa mat. De har de inte förtjänat. Ska det vara en vinstlott att bli utröstad?
Jag tror inte dom styr precis allt, men som jag skrev för nån månad sen så tror jag att produktionen har ett flödesschema med alternativa scenarion och att dom styr händelseutvecklingen efter hand, absolut. Sen tycker jag dock inte att det är enbart negativt. Hellre det än en linjär och förutsägbar händelseutveckling.

Gränslandet var ju dock en flopp. Som du säger, ska det vara en vinstlott att bli utröstad?
2018-05-21, 21:57
  #4868
Medlem
BreEEeevs avatar
Det har varit förbannat få tävlingar där man ska använda hjärnan.
De måste ju fan köra mer pussel och logik.
2018-05-21, 22:04
  #4869
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
nja, så roliga var dom inte. Han säger ju bara saker som dom sagt på riktigt. Sen saknas ju Johan-eehs eeeeeh-ljud.

Plus att Johan-eeeeeeh var alldeles för lik DK, och rösten var inte lika ljus och fjollig som bögen.
2018-05-21, 22:16
  #4870
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av havregryyn
Bäst majndsätt. 👍

Exakt!

Jag avskyr, avskyr, AVSKYR Pascals vidriga skryt (och egentligen allt annat med honom också)
2018-05-21, 22:28
  #4871
Medlem
Ringleaders avatar
Fruktansvärt orättvist att Pascal ska ha en massa fördelar. Han är verkligen ingen värdig vinnare i och med att hans motståndare inte har samma förutsättningar.
2018-05-21, 23:25
  #4872
Medlem
Hur har man utsett vinnaren de senaste säsongerna? Röstning av gamla deltagarna? Isf har Pascal inte en chans tyvärr.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback