Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-03, 18:32
  #2197
Medlem
Jag minns inte namnen på alla ställen. Man va ju ganska flummig men det ligger ett par bargator nära centralstation. Där röker folk för övrigt ganska öppet men det är även fullt av riktiga knarkar och alkisa. Men bara något kvarter bort finns det barer där man kan handla, det doftar överallt. Mindre barer som inte serverar mat ska du leta efter. Har för mig att en hette Buddha och en blackcat. Men som sagt minns inte dom exakta namnen.

Hugg annars bara tag i första bästa du ser röka och fråga om tips. Så gör alltid jag.

Ha en trevlig resa
__________________
Senast redigerad av SirVeass 2018-05-03 kl. 18:36.
Citera
2018-05-04, 22:54
  #2198
Medlem
xamfetamins avatar
Tjo, vet någon hur det ser ut i Montenegro ? Går det att få tag på röka där alls? Långt ner i landet väldigt nära Albanien.

Vet någon hur straffen ser ut, är det ens värt att försöka köpa? Som tjej. Är självklart otroligt försiktig av mig men är det något man bör tänka på som tjej, är det tryggt att köpa elr tror ni risken för rån är stor?
Ungefärliga priser, är det ungefär samma som här?
__________________
Senast redigerad av xamfetamin 2018-05-04 kl. 23:00.
Citera
2018-05-10, 07:24
  #2199
Medlem
SvartaVargens avatar
Rhodos Grekland någon? Vågar man fråga städarna här som jag gjort på flera andra ställen ?
Citera
2018-05-11, 01:42
  #2200
Medlem
Prag, är de bara fråga runt på barer eller han någon nåt bra tips
Citera
2018-05-16, 15:31
  #2201
Medlem
Byxfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaVargen
Rhodos Grekland någon? Vågar man fråga städarna här som jag gjort på flera andra ställen ?

Den gången jag var i Grekland (inte Rhodos dock) så verkade det vara ganska lätt att få tag på.
Köpte aldrig själv, men blev dels erbjuden några gånger och kunde vid flertalet tillfällen känna lukten.

Rhodos ska, eller har i alla fall varit, en av de mer "festliga" öarna och jag kan därför anta att städarna nog kan ge dig tips.

Det verkade vara ganska liberalt, sett till poliserna dvs, då dom aldrig brydde sig nämnvärt om lukten.
Citera
2018-05-20, 18:10
  #2202
Medlem
maskerades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuttski
Prag, är de bara fråga runt på barer eller han någon nåt bra tips

Finns en krog som heter chapeau rougue där man brukar kunna få hjälp
Citera
2018-06-11, 19:03
  #2203
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuttski
Prag, är de bara fråga runt på barer eller han någon nåt bra tips

Gå längs prags huvudgata på kvällen. Afrikanerna som ser ut att sälja gör det med så fråga dom.
Den som söker han finner lycka till
Citera
2018-06-13, 13:13
  #2204
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
CBD olja i Grekland? Finns det att köpa receptfritt på hälsokostbutiker typ?
Citera
2018-06-14, 15:02
  #2205
Medlem
Någon som vet status i Granada, Spanien?
Försökt att hitta social clubs med liten lycka!
Citera
2018-06-14, 19:07
  #2206
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaVargen
Rhodos Grekland någon? Vågar man fråga städarna här som jag gjort på flera andra ställen ?

Fråga the locals, börja snacka med lite yngre gäng greker och va skön så kommer dom hjälpa dig bättre än någon städkärring
Citera
2018-06-22, 17:20
  #2207
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuttski
Prag, är de bara fråga runt på barer eller han någon nåt bra tips


Det klassiska turiststället, 5-våningsklubben Karlov Lazne eller vad den nu heter. Då alla våningar har olika musikteman hittade jag röka på hiphopvåningen och syra på technovåningen. Det var perfekt! Men det var minst 10 år sedan.. Men klubben finns ju var.. Dock var jag lite osäker innan jag åkte så jag smugglade med lite hashish från Sverige, direkt vid tjeckiska gränsen blev vi stoppade av militärklädd tjeckisk tull med ak47r. De bad om pass, jag fumlade lite och tulltjänstemannen ryckte min väska ur händerna på mig. Han tog upp mitt rosa provesoriska pass och skrattade åt mig och sa nåt på tjeckiska jag inte förstod och lämnade sen tillbaka väskan. Ganska säker på att han såg mitt hash som låg i lite genomskinlig plastfolie brevid passet men han verkade inte ta notis eller bry sig. Efteråt förklarade busschaffören att han sagt nåt i stil med "faggot passport".
Citera
2018-06-26, 17:15
  #2208
Medlem
Bästa stället för röka utomlands

Tjenare, jag och en polare tänkte dra utomlands nu i sommar och då undrar vi vad ni anser vara det bästa stället för att enkelt kunna få tag i bra röka?
Inte amsterdam då vi letar efter något mer fest/sol-och-bad ställe.

mvh
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback