Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-19, 12:47
Medlem
TraXzmans avatar
Det bästa om det mesta är bara kasta ut kriminella invandrarna ur landet om dom begår grövre brott eller upprepat med låt säga en 10-15 år tidfrist period from dom kom hit och fick asyl och sen uppehållstillstånd och eller stenhårda straff. Blir en bra markering de.

Som invandrare måste man sköta sig bättre anser jag till xx antal år och sen kan det övergå till vanlig straffskala

Sjukt att dom inte kan hitta på smidigare brott dessa ungdomsinvandrare?? Gör HB, importera lagliga saker billigare och sälja, svartknäcka, vara springpojke åt olagliga invandrar-företag, varför ska brotten alltid bestå och orsaka skada på oskyldiga människor och handla om våld, droger, vapen, inbrott, stöld mot civila ?
Senast redigerad av TraXzman 2018-05-19 kl. 13:02.
Citera
2018-05-19, 12:58
Medlem
Cannibal Hippies avatar
Riktigt jävla skrämmande läsning. Blir svaret att en grupp goda människor gör handhjärtan medan polisen delar ut "Slå inte ihjäl mig"-armband månntro?
Citera
2018-05-19, 13:25
Medlem
Trist att detta blev tråd om det meningslösa AfS. Jag tror vi kommer få se en hel del skånska kommuner där SD får majoritet. De är 31 totalt har jag för mig. Mitt tips är 5. Kanske Staffanstorp blir en av dem? Östra Göinge är nog störst favorit.
Citera
2018-05-19, 13:44
Medlem
Extraordinars avatar
Förstår inte hur vuxna kan vara så rädda för kaxiga tonårspojkar. Ut o visa var skåpet ska stå. Hade det varit mina barn hade dessa ungar fått knäskålarna utslagna.

Men svensken är en så feg varelse att den inte ens vågar skydda egna avkommor mot yttre hot.

Vad är värre?
Att du sitter inne/blir slagen eller att dina barn blir misshandlade till döds?

Det är ett nytt Sverige. Det är dags att vi anpassar oss. Vi kan inte vara så jävla konflikträdda när våra barns liv står på spel. Ut o visa att du har en ryggrad. Att sitta och hoppas på förändring som aldrig kommer komma är otroligt korkat. Det är inte så att dessa ungar kommer sluta misshandla andra för att SD plötsligt sitter i riksdagen med majoritet.

Vad säger SD om andragenerationsinvandrare?

Dessa går väl inte att utvisa. Sen hade det inte förvånat mig om dessa ungar är 14-15 år. Det låter som typisk blattejargong, jag kan inte ta deras hot seriöst. Det är så invandrarungar kommunicerar med andra när de försöker vara tuffa.
Senast redigerad av Extraordinar 2018-05-19 kl. 13:49.
Citera
2018-05-19, 13:49
Medlem
Cannibal Hippies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extraordinar
Förstår inte hur vuxna kan vara så rädda för kaxiga tonårspojkar. Ut o visa var skåpet ska stå. Hade det varit mina barn hade dessa ungar fått knäskålarna utslagna.

Men svensken är en så feg varelse att den inte ens vågar skydda egna avkommor mot yttre hot.

Vad är värre?

Jävla skitsnack. Har du läst texten? Skulle vilja se dig knäcka knäskålarna på en kille när hans 30 beväpnade polare darrar av skräck och tittar på.

Eftersom svenskar inte har klanmentaliteten blir det väldigt mycket svårare att försvara sig mot sånt pack.
Citera
2018-05-19, 13:57
Medlem
Extraordinars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannibal Hippie
Jävla skitsnack. Har du läst texten? Skulle vilja se dig knäcka knäskålarna på en kille när hans 30 beväpnade polare darrar av skräck och tittar på.

Eftersom svenskar inte har klanmentaliteten blir det väldigt mycket svårare att försvara sig mot sånt pack.

Det är barn som hotar andra barn. Just svenska barn. Ja jag hade också beväpnat mig. Men jag förstår varför svenska ungar får så mycket stryk om deras föräldrar har denna jävligt fega mentalitet.

Detta händer tydligen inte bara mot en eller två personer. Utan mot flera stycken. Vad tror du hade hänt om ett par föräldrar alternativt ungar hade mobiliserat och kämpat emot istället för att ta emot ren och skär mobbning?

Bara för du blir hotad till döden betyder inte dessa blattar har mod nog o ta ett liv. Hur kan man leva med sig själv om man är vuxen man och samtidigt rädd för några ungar?

Du överdriver. Det är inte ofta 30 personer kommer mot en. Mer realistiskt är det väl 4-5 personer. Den svarta marknaden i Malmö gör det enkelt att införskaffa skjutvapen. Använd er av kringliggande resurser istället för att bara lägga er på rygg och beklaga er över "situationen". Att gnälla på Flashback hjälper ingen. Snart finns den verkligheten (om den inte redan gör det) i ert kvarter. Det går inte att förlita sig på polisen som aldrig kommer. Eller förändring som utlovas av politiker som aldrig händer.
Citera
2018-05-19, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TraXzman
Det bästa om det mesta är bara kasta ut kriminella invandrarna ur landet om dom begår grövre brott eller upprepat med låt säga en 10-15 år tidfrist period from dom kom hit och fick asyl och sen uppehållstillstånd och eller stenhårda straff. Blir en bra markering de.

Som invandrare måste man sköta sig bättre anser jag till xx antal år och sen kan det övergå till vanlig straffskala

Sjukt att dom inte kan hitta på smidigare brott dessa ungdomsinvandrare?? Gör HB, importera lagliga saker billigare och sälja, svartknäcka, vara springpojke åt olagliga invandrar-företag, varför ska brotten alltid bestå och orsaka skada på oskyldiga människor och handla om våld, droger, vapen, inbrott, stöld mot civila ?

Lättkränkta och våldsbenägna sitter i generna, det är ju bara att titta på deras länder. Varför skulle det ändras så fort de kliver över gränsen? Ett annat tydligt exempel är ju Özz. Växt upp här haft alla fördelar, får rundligt betalt, trots det ägnar han sig åt svartarbete och när han intervjuas skyller han ifrån sig och blir aggressiv. Diametralt motsatt hur en svensk skulle agerat och reagerat.

Citat:
Ursprungligen postat av Risig
Funderade faktiskt på det igår. Om en röst på Afs inte vore ett bättre alternativ, just för att få in dom i riksdagen. Samtidigt känner jag att det är lika bra att rida SD vågen hela vägen nu. Med lite politiskt inflytande och stort stöd i ryggen kommer dom kunna vända debatten och agera.
Ett Afs över 4% skulle dock sätta press på hela etablissemanget på ett helt annat sätt.

Lägg en röst på AfS eller NMR. Betydelsen av att något av dem kommer in i riksdagen är ovärderlig både mot etablissemanget och mot SD. AfS/NMR kommer vara den "vakten" att SD inte låter sig korrumperas eller vika ner sig.

Citat:

Vad är värre?

Det är ett nytt Sverige. Det är dags att vi anpassar oss. Vi kan inte vara så jävla konflikträdda när våra barns liv står på spel. Ut o visa att du har en ryggrad. Att sitta och hoppas på förändring som aldrig kommer komma är otroligt korkat. Det är inte så att dessa ungar kommer sluta misshandla andra för att SD plötsligt sitter i riksdagen med majoritet.

Hur ska du skydda dina barn och din fru när du sitter inne?

Sopar du till killen så kommer 30 bilar med släktingar som ska halalslakta dig. Innan vi insett att vi måste organisera oss helst med hjälp av polis/militär så är vi mer eller mindre chanslösa mot dem och mot PK-Sverige.
Citera
2018-05-19, 14:02
Medlem
Extraordinars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av in84ever
Hur ska du skydda dina barn och din fru när du sitter inne?

Sopar du till killen så kommer 30 bilar med släktingar som ska halalslakta dig. Innan vi insett att vi måste organisera oss helst med hjälp av polis/militär så är vi mer eller mindre chanslösa mot dem och mot PK-Sverige.

Alla invandrarfamiljer har inte 30 släktingar att kalla på så fort bråk inträffar. Det finns två stora kriminella familjer i Skåne som har den möjligheten. Dessa kanske man behöver vara lite orolig för.

Hur det ser ut i övriga län kan jag inte tala för.

Det är helt absurt att en förälder ens kan uttrycka sig på det sättet som h*n gör i artikeln. “Jag bara väntar på den dagen då de dödar mina pojkar”. Semestern till Thailand verkar vara en viktigare sak för svenskar att oroa sig över än sina egna barns liv. Svensken är verkligen dödsdömd.

Varje dag ser jag inlägg från tangentbordskrigare på forumet som talar om bedriften hur genetiskt överlägsen svensken är blatten. Ute i vilda världen råder darwinism, den starkaste överlever. Svensken visar gång på gång hur underlägsen den är invällarna. Den falska känslan vi har av "säkerhet" i Sverige är artificiell, den är inte verklig. Vi ser alla hur enkelt den världsbilden raserar så fort vi fått in andra människor med helt andra kulturella värderingar utsätter oss för mångkultur.
Senast redigerad av Extraordinar 2018-05-19 kl. 14:16.
Citera
2018-05-19, 14:03
Medlem
angstfishs avatar
Det är dags att ni inser att nya svenskar kommer ta plats med kultur språk och vanor och se detta som en positiv kraft. Det gamla Sverige kommer inte tillbaka.

https://www.youtube.com/watch?v=KLkzyY1IUnY

Med tanke på all den främligtfientlighet denna tråd blottlägger, och för att kunna stävja denna utveckling, borde svenska myndigheter göra fler informationsfilmer likt den ovan för att kunna motverka filterbubblor och ekokammare i likhet med Flashback.

Mångkulturen är vår största styrka. Staffanstorp har bara ännu inte lärt sig vara mångkulturellt.
Citera
2018-05-19, 14:25
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M Nordström
Läste denna artikel med stor förundran. Föräldrarna har barn som blir misshandlade och trakasserade av invandrargäng. Av vad man får fram av artikeln så är föräldrarna helt maktlösa. Varför bildar dom inte medborgargarden och spöar upp dessa ligister som våldför sig på sina barn? för polisen verkar ju inte vara behjälplig när man läser artikeln.

Vidare kan man ju fråga sig varför politikerna i denna moderatstyrda kommun inte tar tag i problemet utan flyr det? Vad skulle ni göra om ni var dessa föräldrar?

http://katerinamagasin.se/staffansto...r-mina-pojkar/

Om det är så illa som det målas ut i artikeln kan man undra vad polisen pysslar med. I övrigt skulle jag och mina grannar organiserat oss och löst problemet. Vi har jagat bort vanligt bus tidigare och har en liten telefonkedja om det behövs dras ihop folk. Vi har sedan länge insett att 112 endast är för storstäderna.
Citera
2018-05-19, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stina1981
Trist att detta blev tråd om det meningslösa AfS. Jag tror vi kommer få se en hel del skånska kommuner där SD får majoritet. De är 31 totalt har jag för mig. Mitt tips är 5. Kanske Staffanstorp blir en av dem? Östra Göinge är nog störst favorit.

Majoritet ska mycket till för något parti att få någonstans. Det är typ bara i riktigt ingrott sossiga kommuner i Norrlands inland(och Moderaterna i typ Vellinge eller Danderyd) där det är möjligt för ett parti att få majoritet.

Sedan har det så här långt varit betydligt fler som röstat SD i riksdagsvalet än på kommunnivå. Men om vi talar om riksdagsvalet på kommunnivå så kan man ju tänka sig att SD kommer att få ett genombrott som det största riksdagspartiet i flera kommuner(dock tror jag alltså inte att det är möjligt för dem att nå majoritet någonstans).

I dag är de av alla kommuner i landet bara störst i Sjöbo och Hörby, har jag för mig. Men det finns ju ett antal kommuner där SD är näst största riksdagsparti i dag, där det finns anledning att tro att de kommer att bli allra störst i september. Dock tror jag att sannolikheten för att detta ska ske i Staffanstorp är ganska låg, då den kommunen inte är gynnsam demografiskt för SD.

Kommuner där jag med ganska stor säkerhet tror att SD blir största riksdagsparti: Skurup, Svedala, Tomelilla, Örkelljunga, Östra Göinge, Svalöv, Sölvesborg, Ronneby(där diffar det rätt mycket upp till S i dag, men givet vad som har hänt på orten de senaste åren tror jag att SD har hämtat in det nu).
Kommuner som har väldigt stark tradition av att rösta S eller M är svåra att rå på. Däremot kommer man nog att bli näst största parti i väldigt många av dessa kommuner, där man i dag är tredje störst.
Citera
2018-05-19, 14:33
Medlem
M Nordströms avatar
Citat:
Alla invandrarfamiljer har inte 30 släktingar att kalla på så fort bråk inträffar. Det finns två stora kriminella familjer i Skåne som har den möjligheten. Dessa kanske man behöver vara lite orolig för.

Hur det ser ut i övriga län kan jag inte tala för.

Det är helt absurt att en förälder ens kan uttrycka sig på det sättet som h*n gör i artikeln. “Jag bara väntar på den dagen då de dödar mina pojkar”. Semestern till Thailand verkar vara en viktigare sak för svenskar att oroa sig över än sina egna barns liv. Svensken är verkligen dödsdömd.

Varje dag ser jag inlägg från tangentbordskrigare på forumet som talar om bedriften hur genetiskt överlägsen svensken är blatten. Ute i vilda världen råder darwinism, den starkaste överlever. Svensken visar gång på gång hur underlägsen den är invällarna. Den falska känslan vi har av "säkerhet" i Sverige är artificiell, den är inte verklig. Vi ser alla hur enkelt den världsbilden raserar så fort vi fått in andra människor med helt andra kulturella värderingar utsätter oss för mångkultur.

Det sägs ju också att Sverige är fredsskadat det vill säga att Sverige inte har upplevt ett krig på över 200 år. Dom andra länderna i Europa drogs ju in i första eller eller andra världskrigen alternativt båda.
Det sägs ju att dessa länder som upplevt det är mera nationalistiska och håller mera på sin nationalstat än vad Sverige gör och ser till sina medborgares bästa framför invandrare, fast det finns några undantag i Europa bland annat Tyskland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in