• 38 647 online
  • 1 170 975 medlemmar
  • 60 397 618 inlägg
  • 1
  • 2
2018-05-16, 19:17
Medlem
M Nordströms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Nu har det också tagits bort. Tydligen har Youtube en regel 0.06.

Man får se hur det hela utvecklar sig. Men det är skrämmande att msm media och politiker har så stort inflytande så dom kan diktera villkoren för Google och Youtube.
Citera
2018-05-16, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Intressant. Nu har de alltså lagt tillbaka videoblogg #6, men försett den med en dödskallevarning:

Följande innehåll har identifierats av YouTubes användare som olämpligt eller stötande för vissa tittare.

Men videoblogg #5 är fortfarande borta, trots att han säger exakt samma sak där.

De här illustrerar censorns dilemma: det blir ofta konstigt hur man än gör.

Intressant, dödskallevarningen kom inte upp när jag först klickade på länken men nu dök den upp.

Övertygad att det rör sig om organiserad massrapportering från vänstern. De gillar ju censur.
Citera
2018-05-18, 21:55
Medlem
M Nordströms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Intressant, dödskallevarningen kom inte upp när jag först klickade på länken men nu dök den upp.

Övertygad att det rör sig om organiserad massrapportering från vänstern. De gillar ju censur.

Man skulle kunna misstänka att #vistårinteut ligger bakom detta med massanmälningar. Varför har räknefunktionen för hur många visningar Youtube har klippet tagits bort för?
Senast redigerad av M Nordström 2018-05-18 kl. 22:02.
Citera
2018-05-18, 22:04
Medlem
KognitivDissonanss avatar
Det är samma censur som numera även flashback böjer sig för, dvs Mass-censuren av tankar. Alla måste tänka lika och alla måste älska invandringen från tredje världen, trots att dessa immigranter vara många äckliga degenererade gener inte alls hör hemma här och trots att om jag vill flytta någonstans till ett annat ställe är det ingen som tar emot mig. Jag blir alltså tvingad till massinvandring helt mot min vilja.

Även min avatar blev censurerad här på flashback för vanilj-användarna som ni ser. Min avatar är inte den fula svartvita bilden ni ser. Min avatar-bild är en bild på malmökvinnan gick ut på en arab-krog och det blev en kultur-krock kan vi säga. Hon ser ut att fått en tankeställare bilden (min avatar), en bild som visades i både sydsvenskan och DN.
Senast redigerad av KognitivDissonans 2018-05-18 kl. 22:07.
Citera
  • 1
  • 2