• 23 663 online
  • 1 171 893 medlemmar
  • 60 427 519 inlägg
2018-05-16, 19:43
Medlem
Passerad botten (tror jag) i en klart intressant aktie. Jag har plockat på mig en del här (43 kronor styck). Hoppas det blir åka av.
Citera
2018-05-17, 15:45
Medlem
Tobii har alltid varit intressant. Men de blir ännu mer intressant nu när saker börjar hända efter ha varit nertryckt under längre tid.
Fodralet till iPad är ett kliv i rätt riktning. Men värt att notera är de är inom Dynawox som ändå är den stabilaste och mest utvecklade delen inom företaget. Det finns såklart stor uppsida där.
Men det är inom Tech den absolut största potentialen finns. Den kostar stora summor att driva runt idag vilket är på bekostnad av både Dynavox och Pro, och lite där till.

Så med det sagt ska man vara väl medveten om att de kommer inte vara någon rak resa uppåt ifrån dagens nivåer. Utan dom har mycket kvar att bevisa.
Dagen då dom kan lämna en rapport med breakeven på sista raden så kan man nog börja se Tobii på ett annat sätt.
Citera
2018-05-18, 12:15
Medlem
Att vänta på breakeven innan man går in är nog sunt för den försiktige, men det är ofta på bekostnad av en dubbling.
Citera