Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-05-17, 22:14
  #1
Medlem
Hej! Jag funderar på att prova suga kuk, har kännt det ett tag. Men tror dock att jag kommer få ångest om jag gör det. Är inte alls så, men det är en fantasi som dykt upp. Vill veta hur jag ska göra, och om jag gör det behöver jag då skämmas?
Citera
2018-05-17, 22:19
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monki32
Hej! Jag funderar på att prova suga kuk, har kännt det ett tag. Men tror dock att jag kommer få ångest om jag gör det. Är inte alls så, men det är en fantasi som dykt upp. Vill veta hur jag ska göra, och om jag gör det behöver jag då skämmas?

Noll skam! Gör det du tycker är najs, om den du gör det med också tycker att det är najs. Grattis till din nyfunna hobby.
Citera
2018-05-17, 22:20
  #3
Medlem
megacoolmans avatar
Är du man eller kvinna? Blir väl första frågan man ställer sig.

EDIT: Ok kille såg jag i din andra kuksugartråd.
Du får väl testa om du gillar det. Är ju rätt vanligt idag så det är inget att skämmas över att vara homo år 2018
__________________
Senast redigerad av megacoolman 2018-05-17 kl. 22:29.
Citera
2018-05-17, 22:23
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Monki32
och om jag gör det behöver jag då skämmas?

Hur tänker du här? Vem tänkte du berätta det för, dina föräldrar ?
Citera
2018-05-17, 22:30
  #5
Medlem
kraftfoders avatar
Varför blir jag som erfaren Flashbackare noll förvånad att denna tråd är skapad av en totalt ny användare??

Till trådskaparen: Kontakta din skolsköterska där på grundskolan du går, och fråga henne hur du ska göra. Alternativt kolla på "sug kuk" (heter blow job internationellt) på internet, så hittar du det du söker. Ett annat sätt är att kolla med RFSL. Dessa kan ge TS råd och dåd.

"Löcka te".
Citera
2018-05-17, 23:04
  #6
Medlem
mbrodins avatar
Det är faktiskt så att man som hetero-kille kan ha sexuella tankar om andra killar, vilket är helt normalt och varken gör dig till gay eller bi, det kan vara så att det är dina hormoner som är mer aktiva nu än innan.

En annan grej är att det även kan vara så att det är en helt ny sida hos dig som har dykt upp, som du inte har märkt av innan. Bl.a. kanske du inte är helt straight som du trodde etc.

Nej, du behöver verkligen inte skämmas för det. Det är en annan tidsepok nu än för 20-40 år sedan, och då hade jag förstått om man skulle skämts, men tiderna är helt annorlunda nu.

Vilket fall som helst, så är du nog änså länge bara Bi-curious.

Testa på och se efter om det är något för dig, är det inte det så vet du ju det.



Citat:
Ursprungligen postat av tofino
Fattar inte varför nån vill suga kuk. Snoppar är fula och luktar illa. Sen kan man få aids av sperma och alla möjliga könssjukdomar typ herpes, syfillis, rabies etc. Sug på en gulrot eller gurka det är mycket bättre.
Då ska man inte slicka fitta heller. Även slidsekret kan ge HIV, och det kan lukta gammal grotta med mögelproblem.

Du bör nog läsa på om skillnad mellan AIDS och HIV. AIDS kan inte smittas, det utvecklas utav HIV (som är det som överförs).

Btw, att suga kuk är faktiskt trevligt, ofc helt beroende på dess ägare förstås, likaså att slicka fitta.

__________________
Senast redigerad av mbrodin 2018-05-17 kl. 23:10.
Citera
2018-05-18, 10:00
  #7
Medlem
QuisCustodiets avatar
Din trådstart låter lite som ett brev till Chris de Kök. Men oavsett: varför skulle du få ångest och skämmas för att du suger kuk? Vad är problemet? Att det inte går ihop med din uppfattning om dig själv som straight?
Citera
2018-05-19, 17:55
  #8
Medlem
megacoolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuisCustodiet
Din trådstart låter lite som ett brev till Chris de Kök.

Haha! Varan-TV hade jag glömt bort. Chris de Kök var en av höjdpunkterna
Citera
2018-05-20, 20:26
  #9
Medlem
infiltrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megacoolman
Är du man eller kvinna? Blir väl första frågan man ställer sig.

EDIT: Ok kille såg jag i din andra kuksugartråd.
Du får väl testa om du gillar det. Är ju rätt vanligt idag så det är inget att skämmas över att vara homo år 2018

Nu ska vi inte dra förhastade slutsatser, man behöver inte vara homo för o suga kuk, eller åtminstone ha fantasier om det, TS kanske bara vill prova ngt nytt
Citera
2018-05-20, 22:16
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infiltrant
Nu ska vi inte dra förhastade slutsatser, man behöver inte vara homo för o suga kuk, eller åtminstone ha fantasier om det, TS kanske bara vill prova ngt nytt
Nej, men åtminstone bi, annars har man nog inte sådana fantasier. Själv har jag aldrig i hela mitt liv varit nyfiken på de av mitt eget kön eller känt någon slags dragning ditåt. Blir illamående bara av tanken. Så grabben är nog åtminstone definitivt bisexuell.
Citera
2018-05-20, 22:36
  #11
Medlem
infiltrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaiseMonCul
Nej, men åtminstone bi, annars har man nog inte sådana fantasier. Själv har jag aldrig i hela mitt liv varit nyfiken på de av mitt eget kön eller känt någon slags dragning ditåt. Blir illamående bara av tanken. Så grabben är nog åtminstone definitivt bisexuell.
Jajamen. Mycket möjligt.
Citera
2018-07-02, 20:54
  #12
Medlem
ResKille91s avatar
Är bi
Jag fanatiserade i flera år innan jag vågade prova

Testa om du känner för det
__________________
Senast redigerad av ResKille91 2018-07-02 kl. 21:16.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback