• 37 862 online
  • 1 193 790 medlemmar
  • 61 856 742 inlägg
  • 2
  • 3
2018-05-17, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Okej nu tror jag tyvärr inte riktigt på att du blir provocerad utan mycket av det finns i ditt eget huvud och att du själv skapar många problem. Tyvärr är det min erfarenhet av människor som har klagat på att alla andra vill bråka med dom.
Men en lösning för dig kanske skulle kunna vara att du helt börjar undvika folk?
Sen om du äter några mediciner idag kanske dom borde ses över, äter du inga mediciner så kanske det är något du borde börja med.

Jag blir slagen. Jag pratar med psykolog, betalar en förmögenhet. Jag undviker mina gamla drug homies snarare.
Jag kommer aldrig äta mediciner. Kommer inte ta någonting.
Jag är mig själv hela tiden. Dom som slåss har personliga problem med mig
För att jag inte vill vara med eller som dom.
Jag är autistisk med saker jag gör. Så jag blir enkelt bra på det dessutom är jag alltid glad
I mitt huvud skapas irritation för att dom vägrar låta mig vara ifred. Som sagt så haglar det ner beröm till mig också, men det är som att de inte vill eller kan stå ut med hur jag utstrålar en så stark entusiasm!
Min psykolog säger också att jag är lite av en beteende "mobbare"
Tänk att du och jag har varit homies. Men livet förändras. Vi ser varandra på Coop och går emot varandra, precis när vi går förbi varandra så kollar jag åt andra hållet och total nonchalerar den människan. För att jag inte vill eller/ha med den att göra
Du har bra resonemang. Du får utveckla
Mvh
Citera
2018-05-17, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManOfVisdom
Jag blir slagen. Jag pratar med psykolog, betalar en förmögenhet. Jag undviker mina gamla drug homies snarare.
Jag kommer aldrig äta mediciner. Kommer inte ta någonting.
Jag är mig själv hela tiden. Dom som slåss har personliga problem med mig
För att jag inte vill vara med eller som dom.
Jag är autistisk med saker jag gör. Så jag blir enkelt bra på det dessutom är jag alltid glad
I mitt huvud skapas irritation för att dom vägrar låta mig vara ifred. Som sagt så haglar det ner beröm till mig också, men det är som att de inte vill eller kan stå ut med hur jag utstrålar en så stark entusiasm!
Min psykolog säger också att jag är lite av en beteende "mobbare"
Tänk att du och jag har varit homies. Men livet förändras. Vi ser varandra på Coop och går emot varandra, precis när vi går förbi varandra så kollar jag åt andra hållet och total nonchalerar den människan. För att jag inte vill eller/ha med den att göra
Du har bra resonemang. Du får utveckla
Mvh

Okej men enklast är nog om du flyttar till en annan ort och bryter med gamla bekanta helt då. Flytta till ett ställe där ingen känner dig och börja om.
Citera
2018-05-17, 12:34
Avstängd
Skit i alla andra dom skiter ändå i dig.
Citera
2018-05-17, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tofino
Skit i alla andra dom skiter ändå i dig.

Hittills har det inte fungerat så bra
Citera
2018-05-17, 14:27
Medlem
Lite haters är rätt bra att ha och kommer naturligt ifall man är framgångsrik. Du har säkert hört om jantelagen. Men visst, ifall det nu blivit alltför många så bör du nog allvarligt börja rannsaka dig själv.

Så hur fördelningen ut? Är 90% positiva vs. 10 % som är negativt inställda mot dig eller är det typ 50-50 ?
Citera
2018-05-17, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC
Lite haters är rätt bra att ha och kommer naturligt ifall man är framgångsrik. Du har säkert hört om jantelagen. Men visst, ifall det nu blivit alltför många så bör du nog allvarligt börja rannsaka dig själv.

Så hur fördelningen ut? Är 90% positiva vs. 10 % som är negativt inställda mot dig eller är det typ 50-50 ?

Precis! Ytterst få, men jag märker att just de vill ha min "kontakt" men som i ovanstående så är det gamla drug homies. Som jag själv tror inte kan acceptera den "nya" jag.
Som om att de söker min hjälp. Men jag har sagt upp det livet och lagt det bakom mig
Det går som sagt väldigt, väldigt bra för mig
Citera
2018-05-17, 15:01
Medlem
Jag måste snart anmäla alla dem. Typ där vi är nu. Det är en tidsfråga.
Mvh
Citera
  • 2
  • 3