Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-16, 19:58
  #1
Medlem
Lång story short är väl att det här är min dröm garderob https://imgur.com/a/PNL7Bru
problem nu är då att det företaget som hade den i vit har slutat sälja det och garderoben finns bara i svart helt plöstligt...
vilket är jätte skumt men men så är det jobbigt nog för min del.
https://www.wegot.se/mobler/forvarin...239311-v225904

dessutom så har de dåligt ryckte osv om man googlar wegot ab :/ så man har inte rikigt vågat beställa inte för och nämna att den inte fanns i lager och tog hela 2 månader tills den kom i lager sen försvan efter några dagar så jag hann aldrig beställa:/

Så nu undrar jag om någon vet hur jag ska göra för att på bästa sätt köpa en sådan garderob, specieal beställa av någon firma ?

Jag är helt förkrossad över situationen samt hur lång tid det kommer ta osv plus att sommaren är här och man sitter utan garderob än idag samt alla sommar kläder ligger i hög i svarta påsar:/
HJÄLP!
Citera
2018-05-16, 20:06
  #2
Medlem
elmhedens avatar
Ett snickeri, du bör dock räkna med ett pris med en nolla extra. Eller i vilket fall närmre det än det priset på bilden.
Citera
2018-05-16, 20:17
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elmheden
Ett snickeri, du bör dock räkna med ett pris med en nolla extra. Eller i vilket fall närmre det än det priset på bilden.
hehe 70 tusen el :O
vilket snickeri kan du rekommendera då?
Citera
2018-05-16, 20:44
  #4
Medlem
elmhedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RR-
hehe 70 tusen el :O
vilket snickeri kan du rekommendera då?

leta på hitta.se eller något efter närliggande och hör runt. Det lär diffa en del på priserna du får så kolla inte bara ett ställe.

svårt att säga ett exakt pris, men under 25 tror jag inte du hittar.
Citera
2018-05-16, 20:51
  #5
Medlem
Luxuss avatar
Du kan säkerligen hitta något motsvarande hos mio eller på ikea, särskilt om du ger dig på att skapa egna kombinationer av olika skåp och dörrar. Så några femtitusen slipper du.

Eller om du nu fått nåt fel i huvudet och måste ha just en sån, köp en svart och måla?
Citera
2018-05-16, 21:50
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxus
Du kan säkerligen hitta något motsvarande hos mio eller på ikea, särskilt om du ger dig på att skapa egna kombinationer av olika skåp och dörrar. Så några femtitusen slipper du.

Eller om du nu fått nåt fel i huvudet och måste ha just en sån, köp en svart och måla?
tidigare så ville jag chansa samt köpa svart men den där företaget har som sagt inga vidare reviws när det gäller leverans tider och annat trams, så vågar inte rikigt längre..

Och nej jag kan nog inte tänka mig annan model än just den... hur jag än vrider och vänder hos ikea:/ Jysk har nog mer lockande garderober än mio i år men åter igen inget där som lockar mig som den garderob jag vill ha.
Citera
2018-05-19, 12:20
  #7
Medlem
OldFashioneds avatar
Ballingslöv har ett relativt bra utbud med garderober och inredningar till dessa.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback