Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-05-16, 20:22
  #13
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvoraggare
abonnemang utan tel kostar 4680kr (195kr)
Tja, om du tycker att det abonnemanget är prisvärt ska du väl slå till i så fall, eftersom du får 680 kr rabatt på telefonen jämfört med om du hade köpt telefonen vid sidan av.
Citera
2018-05-18, 16:35
  #14
Medlem
Beställde S9 igår.

Köpte den kontant. Händer för mycket med abonnemangen (mer data, lägre priser), så jag vill ha möjlighet att hoppa på när ett nytt riktigt bra erbjudande kommer på abonnemang-sidan (vilket de gör hela tiden).

Gillar inte tanken att köpa konsumtionsprodukter på avbetalning. Speciellt när de många gånger har en kort livslängd. Min S8 överlevde 11 månader. Lätt att hamna i skuldfälla om man ska börja avbetala två telefoner samtidgt.

Har man bra ekonomi och inte bryr sig så mycket om totalkostnad eller surfmängd så kan man nog köpa vilken som (mobil och separat abonnemang eller båda paketerat)



Citat:
Ursprungligen postat av Drama-Llama
Tja, om du tycker att det abonnemanget är prisvärt ska du väl slå till i så fall, eftersom du får 680 kr rabatt på telefonen jämfört med om du hade köpt telefonen vid sidan av.
Citera
2018-05-20, 14:32
  #15
Medlem
Fick erbjudande från halebop igår. Idag har jag en oneplus 3 som jag haft I två år, är nöjd med oneplus, men 22 maj släpper dom oneplus 6 för 399kr I månaden i 24 mån med Fria samtal och sms samt 8gb surf. Månadskostnad för mobilen var 130kr och abonnemang 269kr. Luren utan abonnemang kostar 5290kr men om man tar den med detta avtal så betalar man 3120kr efter 24 mån. Är oneplus 6 bättre än s9+?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback