Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-18, 15:05
  #373
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wpas
Allt finns att få tag i. De gäller bara att fråga på alla apotek. Dom kan lösa allt. Behövs knappast en guide för köpa aas i thai.

Ja jag vet vad jag pratar om. Bott i thailand i omgångar.

+1. Gäller bara att sköta det snyggt, naturligt och diskret. Ser du dessutom ut att ha pengar så behöver man inte besöka särskilt många seriösa apotek innan man har eller har fått beställa de prepp man vill ha, inräknat de flesta peptider, orala AAS och oljor.
Citera
2018-03-04, 05:50
  #374
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Alpha Pharma
Bangkok Nana plaza
Testo P 900thb / 10ml vial
Tren A 2100thb / 10ml vial

Pattaya Soi 6, 2nd road.
Testo P 600thb / 10ml vial
Tren A 1600thb / 10ml vial

Samui
Testo P 1000thb / 10ml vial
Tren A 2900thb / 10ml vial

Personligen finner jag allt och till en billigare peng i pattaya. Detta är bara ett märke och de är bra skit från pattaya jag fått med mig.


Munster Lab inne i soi 6 hade fin nandrolone, sustanon, winstrol.

Fick även en stor burk dianabol av märket March Pharmaceuticals, även kallat Danabol. Och personligen är det de sjukaste preppet jag använt.

MVH
Citera
2018-03-04, 11:39
  #375
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Alpha Pharma
Bangkok Nana plaza
Testo P 900thb / 10ml vial
Tren A 2100thb / 10ml vial

Pattaya Soi 6, 2nd road.
Testo P 600thb / 10ml vial
Tren A 1600thb / 10ml vial

Samui
Testo P 1000thb / 10ml vial
Tren A 2900thb / 10ml vial

Personligen finner jag allt och till en billigare peng i pattaya. Detta är bara ett märke och de är bra skit från pattaya jag fått med mig.


Munster Lab inne i soi 6 hade fin nandrolone, sustanon, winstrol.

Fick även en stor burk dianabol av märket March Pharmaceuticals, även kallat Danabol. Och personligen är det de sjukaste preppet jag använt.

MVH


måste fan åka ner och preppa i thailand... det är ju äckligt billigt XD
Citera
2018-03-04, 12:14
  #376
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
måste fan åka ner och preppa i thailand... det är ju äckligt billigt XD

Propp för en hundring å tren a för 350.. Du kan ju boka 2h massage + release varje dag i veckan å fortfarande ha pengar kvar till fika jämfört med vad du betalar för dina bestyr i gamla svedala..

När drar vi?
Citera
2018-03-04, 12:17
  #377
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Samui
Testo P 1000thb / 10ml vial
Tren A 2900thb / 10ml vial

Vilket apotek?
Citera
2018-03-04, 14:07
  #378
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Propp för en hundring å tren a för 350.. Du kan ju boka 2h massage + release varje dag i veckan å fortfarande ha pengar kvar till fika jämfört med vad du betalar för dina bestyr i gamla svedala..

När drar vi?


haha jadu det är frågan... vinner jag en miljon så säger jag till iallafall det lovar jag
Citera
2018-03-05, 02:12
  #379
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Vilket apotek?

En mycket litet på Chaweng road. Han hade nandrolone ståendes i hyllorna så frågade på.

Såg ett annat apotek runt gymmen på Chaweng road hade också testo depot men frågade aldrig där.

MVH
Citera
2018-03-05, 07:24
  #380
Avstängd
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
måste fan åka ner och preppa i thailand... det är ju äckligt billigt XD


Jag upplever verkligen inte preppet billigt i Thailand. Samma priser som i Sverige.
Därimot finns det stort utbud.
__________________
Senast redigerad av Gustav2adolf 2018-03-05 kl. 07:27.
Citera
2018-03-05, 14:59
  #381
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Jag upplever verkligen inte preppet billigt i Thailand. Samma priser som i Sverige.
Därimot finns det stort utbud.

Va! Det är nästan halva priset?
Citera
2018-03-09, 13:41
  #382
Medlem
osknasks avatar
Va förbi Friendly pharmacy i Kamala Phuket, hade inge tur med den strax intill stranden men den andra butiken hade lite smått och gott i en katalog. Test cypionate (1300 bhat) va slut dock och hon skulle beställa hem, men idag visade det sig att det var slut och att de skulle ta ett tag, får jaga vidare.Tips?
Citera
2018-03-09, 14:08
  #383
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Alpha Pharma

Munster Lab inne i soi 6 hade fin nandrolone, sustanon, winstrol.

Fick även en stor burk dianabol av märket March Pharmaceuticals, även kallat Danabol. Och personligen är det de sjukaste preppet jag använt.

MVH

Vet inte var March tillverkas, men det jag har testat därifrån har varit kanon.

För övrigt är nog de flesta apoteken villiga att beställa hem saker åt er, dom är väldigt samarbetsvilliga.
Citera
2018-05-15, 23:15
  #384
Medlem
Någon som vet hur utbudet ser ut för Tbol/Turinabol i Thailand, sökt överallt men finner ingen info gällande detta preparat.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback