Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-13, 15:06
  #1
Medlem
Hej.

Jag har provat olika kondomer, men har svårt att hitta den perfekta för mig.
Jag gillar EXS Magnum & Pastane King Size, men vill gärna ha en SK "insvängd passform" så att den nyper åt ordentligt under ollonet.
Men det verkar som att större modeller endast har rak och utsvängd passform??
Kan iallafall inte hitta stora med insvängd på de vanligaste svenska sidorna för kondomköp.

Någon som har tips på vad jag söker? ca 60mm bredd och ca 200mm längd ska det vara, (längden dock inte så viktig).

Billy Boy har denna typ av kondomer som "stryper" ollonet, men de har dem bara i små storlekar.

Tack på förhand!
Citera
2018-05-13, 15:17
  #2
Medlem
Jag behöver också hjälp med kondomer. Har redan gjort flera kvinnor på smällen i mitt liv. Dock inga sjukdomar.

Alltså, kan inte få på kondomen. De är för fan för små tydligen. Kuken vissnar innan man lyckats halvdant få på skiten. Vad fan ska man göra? Jag är fittsprutare deluxe och älskar bara fitta.
Citera
2018-05-13, 15:29
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Jag behöver också hjälp med kondomer. Har redan gjort flera kvinnor på smällen i mitt liv. Dock inga sjukdomar.

Alltså, kan inte få på kondomen. De är för fan för små tydligen. Kuken vissnar innan man lyckats halvdant få på skiten. Vad fan ska man göra? Jag är fittsprutare deluxe och älskar bara fitta.
Gå in på kondomkungen.se och köp en modell som passar dig bättre.

... Jag fortsätter vänta på tips på insvängda kondomer så länge.
Citera
2018-07-18, 16:25
  #4
Medlem
Prova MySize. 69mm. För äkta FB dassar.

Standard gummin är sjukt små. Fattar inte varför fler bolag erbjuder olika storlekar. Som att bara sälja en BH storlek.....Hur tänker de?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback