Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-22, 10:44
  #3829
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I-mann
nån som vet om 1a dejten på svt var inspelad för eller efter mammaprogrammet...jenny är ju med i båda

Bra fråga. Har hela tiden haft inställningen att "Första dejten" var inspelad efter "EMS" , men nu inser jag att Första dejten borde vara inspelad före. ? Av kläderna att döma visar det att det var lite småkallt och till hösten var programmet klart. Alltså måste FD varit inspelad under vårvintern. Och sen kom sommaren med EMS där Jenny blev så kär i Tim. ( har inte sett vad hände sen om de höll ihop än).
Citera
2017-12-22, 11:02
  #3830
Medlem
dialektikers avatar
Johanna var kritisk i Aftonbladet för att tv3 inte talat om att Fredrik var dömd för något brott va? Och så blir ljuva, präktiga, snälla Beatrice tillsammans med honom. Otippat par. Men han har ju kanske sonat sitt brott? Hon är bra för honom iallafall.
Citera
2017-12-22, 17:21
  #3831
Medlem
this isn't mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Johanna var kritisk i Aftonbladet för att tv3 inte talat om att Fredrik var dömd för något brott va? Och så blir ljuva, präktiga, snälla Beatrice tillsammans med honom. Otippat par. Men han har ju kanske sonat sitt brott? Hon är bra för honom iallafall.

Vet du säkert att det var Fredrik som var dömd för brott?
Citera
2017-12-22, 17:40
  #3832
Medlem
Ni som såg "Hur gick det sen", hur blev det för Jenny och Tim? De som skulle gifta sig, är de fortfarande ett par?
Citera
2017-12-22, 18:14
  #3833
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av this isn't me
Vet du säkert att det var Fredrik som var dömd för brott?

Oj, jag kanske lurades av flashbacks-skvallret ihop med nyheter.

https://www.expressen.se/noje/tv-mam...ritik-mot-tv3/

Citat:
Ursprungligen postat av LemmyRamone
Undrar om Fredrik var lika charmant mot sitt ex Gabriella innan han började med psykisk och fysisk misshandel...

Citat:
Ursprungligen postat av Asklord
Det är inte direkt förvånande. Vet mycket väl vem han är, när han bodde i Karlskrona. Slemmig och tränger sig på tjejer, skön raggteknik. Uppmärksamhets kåt också så blev inte särskilt förvånad att han skulle söka till ett sånt här program.

Men vem är det annars som är dömd?
Citera
2017-12-22, 21:27
  #3834
Medlem
this isn't mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Oj, jag kanske lurades av flashbacks-skvallret ihop med nyheter.

https://www.expressen.se/noje/tv-mam...ritik-mot-tv3/

Men vem är det annars som är dömd?

Det var inte nån av Jennys killar som var dömd, det ökar möjligheten att det är Fredrik, men vi har ju ingen aning. Kanske var killen som var sur hela tiden, som Beatrice skickade hem i början haha https://www.instagram.com/p/BaGMDs7HgkJ/

Citat:
Ursprungligen postat av 2044
Ni som såg "Hur gick det sen", hur blev det för Jenny och Tim? De som skulle gifta sig, är de fortfarande ett par?

Ja det är de! Har inte sett själva programmet men kolla Jennys instagram och sök på artiklar, de är jättekära och letar hus i Skåne. Funkar bra med barnen också. Kul att det höll!
__________________
Senast redigerad av this isn't me 2017-12-22 kl. 21:31.
Citera
2018-01-01, 14:18
  #3835
Medlem
Kan det va så att någon "fin tjej" med inflytande över castingen själv är lite intresserad av den här "Fredde" och genom att ha med honom i programet så blir han liksom rumsren nog att ha i sig? Det tror jag inte att det fungerar så men man vet väl aldrig. Vi lever i en korrupt värld!
Citera
2018-01-01, 14:26
  #3836
Medlem
Tydligen så är han av goda skäl känd som "Bögfredde" den otäckingen...
Citera
2018-02-15, 21:48
  #3837
Avstängd
Stukatjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Johanna var kritisk i Aftonbladet för att tv3 inte talat om att Fredrik var dömd för något brott va? Och så blir ljuva, präktiga, snälla Beatrice tillsammans med honom. Otippat par. Men han har ju kanske sonat sitt brott? Hon är bra för honom iallafall.

Hon är på Tinder nu så det var inte länge det höll haha.
Citera
2018-02-16, 18:07
  #3838
Medlem
Soda_Popinskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan70
Snälla säg att du skojar och att du inte på allvar är stolt över något sådant...

jösses, det är tur att man beundrar olika saker här i världen. Men man tappar hoppet lite när man läser sånt här..

haha jag har INGET minne av denna autograf, inget minne av att jag träffat någon deltagare och inget minne av att jag ens skrev det där inlägget för 10 år sedan.

Jag får förmoda att jag skojade iallafall.
Citera
2018-05-10, 10:33
  #3839
Medlem
Nu är det klart vilka tre singelmammor som står i centrum i kommande ”Ensam mamma söker”.
De tre mammor som fått flest brev från singelkillar och är därmed de tre mammor som kommer dejta inför hela svenska folket nästa vår är Elin Näslund, 28, från Gällivare, Theodora Larsson, 30, från Borås samt Camilla Backman, 31, från Västerås.

Någon lokal kändis?

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...am-mamma-soker
Citera
2018-05-11, 19:35
  #3840
Avstängd
Jag sökte på fyllan för ett tag sen och nu är castingteamet desperata att få tag i mig
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback