Citat:
Ursprungligen postat av
Mannerod
Hej! Jag har legat på testo E 250 e5d i 12 mån!
Planerar på att kliva av.
Jag var vilsen när jag klev på och känner stor skuld.
Jag vet inte hur jag ska fråga utan att låta som ett oansvarig pajas... Men jag ber efter hjälp och jag mår inte bra över det hela..
När ska jag påbörja PCT efter sista sticket? Har tillgång till nolva och arimidex.
Äter just nu 10 mg nolva per dag samt 0.25 mg eod arimidex pga lite gynokänningar.
Känner att det har gått för långt. Planen var 3 månader! Hände skit i livet så jag valde att inte kliva av.
Nu står jag inför komplikationer, med all rätt.
Hur går jag smidigast av? Räcker nolva? Hur länge ska jag fortsätta med arimidex? Hur många dagar efter sista sticket ska PCT påbörjas?
Ska jag fortfarande dosera nolva och arimidex i tidigare doser fram tills PCT drar igång? (2 veckor efter sista stick?)
Tack så in i helvete. Jag betalar gärna för hjälpen på något vis.
Återigen tack.
en riktig PCT är allt du behöver inte mycket mer än så helt ärligt... tycker detta är jävligt oansvarigt av dig men tycker inte du är extrem fallet av riks mongon man har sett
HCG 500 IU e3d i 30 dagar (10 stick) sätts 5 dagar efter sista stick testo E
Nolva 40/40//20/20 första tablett intas 20 dagar efter sista stick (är du extremt känslig för gyno kan du börja redan vid start men då blir det ju förlägning av denna i form av 20/20/20/40/40/20/20
Proviron 50 mg ED i 30 dagar första tablett intas efter sista tablett Nolva
Proviron 25 mg ED i 30 dagar första tablett intas efter sista Proviron på tidigare dosering
följt av clomid 25 mg EOD tills du är redo att kliva av helt (ca 1 månad)
detta är hur jag hade lagt upp det för ett hållbart välmående men också en kraftig återhämtning
provironet gör det hela hållbart för att du inte ska trycka i dig en till testo spruta utan få må någorlunda normalt, provironet har ingen inverkan på egenproduktionen i denna dosering så du behöver inte vara orolig för det