• 8 438 online
  • 1 166 475 medlemmar
  • 60 193 234 inlägg
2018-04-25, 13:08
Medlem
Vad gör farfar här då? Fattar inte då jag kollade på Felicias IG. Är det nåt borttaget?
Citera
2018-04-25, 13:18
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lambrusco
Vad gör farfar här då? Fattar inte då jag kollade på Felicias IG. Är det nåt borttaget?

Det var en kort filmsnutt när Antonio bar på och snurrade runt med Felicia.
I ytterkant av filmen reste sig en äldre man. Eftersom jag läst Booken bok 🤢 (där han finns på bild) kände jag igen honom.
Hon har kanske raderat den filmen nu
Citera
2018-04-25, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Som vanligt är detta lögn, Tunnan hävdar att hon hade ilningar i tänderna och smärtor men vad jag vet så löser inte det problemet att slipa ned dem och sätta skal över problemen är inte lösta men då Tunnan alltid måste ha medicinsk ursäkt för sina ingrepp då hon inte kan erkänna sina plastikoperationer och tänderna likaså erkänner hon inte att hon tagit botox vilket vilken vanlig människa kan se hur lätt som helst.

Du har rätt. Hon ska alltid ursäkta sina ingrepp med en medicinsk ursäkt.
Citera
Igår, 21:27
Medlem
Gabriel Knights avatar
Anna Book är på teve just nu!!!
Hon medverkar i programmet Svenska fall för FBI som vän till den som blev mördad i fallet man tar upp. (Elmas Hackå)
Senast redigerad av Gabriel Knight Igår kl. 21:41.
Citera
Igår, 22:13
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Anna Book är på teve just nu!!!
Hon medverkar i programmet Svenska fall för FBI som vän till den som blev mördad i fallet man tar upp. (Elmas Hackå)
Undrar om mördaren inte tog fel på person då? Han var säkert egentligen ute efter att få¨tyst på Anna.

Minns jag rätt så fick man ett bra intryck av Anna i det programmet. Nu är man ju lite klokare och jag antar att inte så mycket av det som rörde Anna var sant.
Citera
Idag, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Nejdå. Att AB har denna tandläkare har AB själv berättat. Att denna tandläkare berättar för vänner att hon blivit stalkad och är rädd är inget sekretessbelagt. Annat vore det om hon uttalade sig om tandstatusen....
???? Men enligt inlägget så hade ju tandläkaren uttryckt sig om tandstatusen?
Anledningen till att Jelena INTE uttalat sig om Anna Book offentligt eller öppet(Jag tror att den som skrev det bluffade.) är nog att hon vet vad sekretesslagen innebär. Då skall man på inget vis råka skvallra om vem man har som patient, inte ens om patienten skvallrar själv. Det är därför vårdskandaler i media ofta endast upplyses av anhöriga.
Senast redigerad av Ruskette Idag kl. 00:18.
Citera