Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-27, 00:04
  #16477
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Nejdå. Att AB har denna tandläkare har AB själv berättat. Att denna tandläkare berättar för vänner att hon blivit stalkad och är rädd är inget sekretessbelagt. Annat vore det om hon uttalade sig om tandstatusen....
???? Men enligt inlägget så hade ju tandläkaren uttryckt sig om tandstatusen?
Anledningen till att Jelena INTE uttalat sig om Anna Book offentligt eller öppet(Jag tror att den som skrev det bluffade.) är nog att hon vet vad sekretesslagen innebär. Då skall man på inget vis råka skvallra om vem man har som patient, inte ens om patienten skvallrar själv. Det är därför vårdskandaler i media ofta endast upplyses av anhöriga.
__________________
Senast redigerad av Ruskette 2018-04-27 kl. 00:18.
Citera
2018-04-27, 09:32
  #16478
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Undrar om mördaren inte tog fel på person då? Han var säkert egentligen ute efter att få¨tyst på Anna.

Minns jag rätt så fick man ett bra intryck av Anna i det programmet. Nu är man ju lite klokare och jag antar att inte så mycket av det som rörde Anna var sant.
Redan då (16 år sen) jobbade hon hårt för att allt skulle handla om henne.
En ung 5-barns mamma blir brutalt mördad men vad tycker Booken är viktigt att lyfta fram????
Jo att HON upplevde stor press!! HON var jättenervös eftersom HON var tvungen att prata engelska och att HON inte var rädd för repressalier för att HON har så stabila människor i SIN omgivning som skydd.

https://minfil.org/k9Ubkfe6bd/IMG_3888.PNG

Jisses vilket superego
Citera
2018-04-27, 11:50
  #16479
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Redan då (16 år sen) jobbade hon hårt för att allt skulle handla om henne.
En ung 5-barns mamma blir brutalt mördad men vad tycker Booken är viktigt att lyfta fram????
Jo att HON upplevde stor press!! HON var jättenervös eftersom HON var tvungen att prata engelska och att HON inte var rädd för repressalier för att HON har så stabila människor i SIN omgivning som skydd.

https://minfil.org/k9Ubkfe6bd/IMG_3888.PNG

Jisses vilket superego

Hon är ju verkligen inte klok. Bland det sjukaste jag läst på länge i denna tråd.
Citera
2018-04-27, 16:26
  #16480
Medlem
Hennes instagramkonto har de tre senaste dagarna fått 6800 fler följare.....🧐
Citera
2018-04-27, 17:15
  #16481
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johanna...
Hennes instagramkonto har de tre senaste dagarna fått 6800 fler följare.....🧐

Någon här inne som stått på kö till Bookens väntelista för insläpp på instagram som äntligen blivit accepterad? Eller har hon bara fått låtsasföljare som hon köpt?
Citera
2018-04-27, 18:38
  #16482
Medlem
Kattriarkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
Någon här inne som stått på kö till Bookens väntelista för insläpp på instagram som äntligen blivit accepterad? Eller har hon bara fått låtsasföljare som hon köpt?

Min sambo blev accepterad igår efter ett par månader! Jag är dessvärre bortplockad sedan länge, tilll på köpet pga en ytterst tramsig anledning.
Citera
2018-04-28, 12:03
  #16483
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattriarken
Min sambo blev accepterad igår efter ett par månader! Jag är dessvärre bortplockad sedan länge, tilll på köpet pga en ytterst tramsig anledning.

Tramsig för dig och alla vettiga människor - viktig för " Tunnan Took". 😆
Citera
2018-04-28, 22:17
  #16484
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johanna...
Hennes instagramkonto har de tre senaste dagarna fått 6800 fler följare.....🧐
Var kommer dom ifrån? Hon syns ju inte längre någonstans och faller i glömska. Förstår inte vad som skulle få något tv-program eller press att lockas av henne längre. Har hon blivit tjock igen? Hon brukar väl själv kontakta tidningarna för att påminna oss om magoperationerna. Står folk på kö verkligen för att få vara med på hennes instagram? Då är det mer fel på dom än på Book själv. Jag är tacksam varje dag som jag slipper se en Whalgren eller Book.
Citera
2018-04-29, 02:14
  #16485
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Var kommer dom ifrån? Hon syns ju inte längre någonstans och faller i glömska. Förstår inte vad som skulle få något tv-program eller press att lockas av henne längre. Har hon blivit tjock igen? Hon brukar väl själv kontakta tidningarna för att påminna oss om magoperationerna. Står folk på kö verkligen för att få vara med på hennes instagram? Då är det mer fel på dom än på Book själv. Jag är tacksam varje dag som jag slipper se en Whalgren eller Book.

På den tiden Tookans mamma levde brukade hennes mamma ringa skvallertidningarna för att informera dem om Tookans förehavanden och ge dem lite uppslag till artiklar. Tookan kanske har fortsatt med den traditionen...?
Citera
2018-04-29, 02:31
  #16486
Medlem
Preserves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Var kommer dom ifrån? Hon syns ju inte längre någonstans och faller i glömska. Förstår inte vad som skulle få något tv-program eller press att lockas av henne längre. Har hon blivit tjock igen? Hon brukar väl själv kontakta tidningarna för att påminna oss om magoperationerna. Står folk på kö verkligen för att få vara med på hennes instagram? Då är det mer fel på dom än på Book själv. Jag är tacksam varje dag som jag slipper se en Whalgren eller Book.


Jag misstänker att det faktum att det precis varit lön har något att göra med det 😂
Citera
2018-04-29, 12:59
  #16487
Medlem
Jaha 6800 nya följare på, det har tydligen tickat in några kronor på Halmpyntets konto så Tunnan har kunnat köpa sig lite följare. De "vanliga " följarna blir inte långvariga hos Ers Hemskhet minsta lilla avsteg från det Tunnan vill skall skrivas belönas med en blockering inte många blir långvariga bara lite mupptanter som limmar på henne och tycker hon är såå fantastisk och underbar. Men så fungerar en narcissist, att Tunnan har hotline till skvallertidningar står utom all rimlig tvivel, hur skulle de annars kunna fiska upp alla psedohändelser i den stora stjärnans så kallade liv?
Citera
2018-04-29, 14:04
  #16488
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Preserve
Jag misstänker att det faktum att det precis varit lön har något att göra med det 😂

Det och handpenning för bostadsrätten?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback