2018-04-25, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Jag låg på 440pmol/L på 350mg i veckan. Men ja, vi verkar fan aromatisera väldigt mycket mer än de flesta. Jag tänkte mest så att du kunde ta ett till prov senare. Om du inte vill göra det så skulle jag köra dosen hela kuren ut. Om du får för lågt östrogen så kommer du märka av det, i form av dålig sexlust, trötthet och kanske värk i lederna.

Haha ja verkligen! så skriver alla att inte al's behövs på sånna låga testo doser... kommer inte hinna/orka ta ett nytt test men märker säkert om det är för mycket funkade det för dig så funkar det säkert för mig.. körde du vidare med adexen även in på pctn eller slutade du när du började med den?

Mvh j
Citera
2018-04-25, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceMonkey1
Mmm.. har bestämt mig att jag INTE vill fortsätta med tren, då den stängde ned mig rejält och på den lilla dosen som jag gick! Kommer köra testo only kur framöver.. vilket jag kan hantera bättre.

Ska jag även lägga till hcg eller är det over-kill?

beror på hur länge du ska ligga på anser jag, tänk på att HCG stänger ned dig också och det finns en gräns där man bör fundera på att använda HCG innan den gränsen gör det mer skada än nytta
Citera
2018-04-25, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlfredLundqvist
Kör också Phenom pharma och upplever exakt samma som dig. Fick även lite "sjukdomskänsla" dagen efter stick. Hade dock inte lika ont som dig verkar det som. Jag kan gå och träna hyfsat obehindrat men garanterat en hel del PIP.

Jag har preppat i över 5 år så det handlar inte om att du ska vänja dig utan det är något fel på oljan med största sannolikhet.

kan jag säga direkt att detta är skit snack, har preppat i över 5 år också och PP är det bästa jag har kört

klart som fan det känns att jag spikar.. kan berätta för er varför, phenom pharmas testo e är högre doserad på 270 mg, därför den känns mer än en ''vanlig'' under doserad skit olja

den är lättast flytande på marknaden vilket också gör att ni säkert trycker in oljan för snabbt och när ni gör detta bildas en stråle av nålen som kan i värsta fall göra skada i muskeln

jävla amatörer, jag känner att jag har satt olja i muskeln dagen efteråt men inte fan är det värre än något annat legit som jag har kört

däremot ska ni spika högre upp om det känns som att oljan lägger sig i knät.. jag hatar att spika i quads för dom suger kuk.. är alltid ett helvete med pip där men har satt phenom pharma testo och tren i låret och det var det lenaste mina lår någonsin har varit med under alla år

värt o tillägga är att min dam kallar er också för kärringar
Citera
2018-04-25, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ximent123
Ingen som vill svara på mitt inlägg längre upp i tråden?

nej för du lyssnar ändå inte o det har alla andra redan sett... har svarat i den andra tråden som du startade helt i fucking onödan också.....
Citera
2018-04-25, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framtidsatlet
Okej, jag tackar för svaret! Då får det bli ett par veckor med letro helt enkelt.

Finns det någon vinning i att slänga in typ 25mg Proviron ED också? En del verkar mena att det också kan påverka gynot positivt?

Har förresten en rookie-fråga till... kan någon tolka progesteron och östrogen-värden? Tog blodprover ca 10 dagar in i PCT, som bestod av Nolva 20mg ED. Detta är nu cirka 2 veckor sen.

S-Progesteron 1.9 nmol/L

Östradiol <70 pmol/L

Har svaga gynokänningar än, antar att det fortfarande är hormonellt kaos i kroppen? Är inte progesteronet väldigt högt?

Tacksam för all hjälp!

Progesteron:
<0,47
Östradiol:
50-150 pmol/L

you tell me?
Citera
2018-04-25, 22:23
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimbobo90
Haha ja verkligen! så skriver alla att inte al's behövs på sånna låga testo doser... kommer inte hinna/orka ta ett nytt test men märker säkert om det är för mycket funkade det för dig så funkar det säkert för mig.. körde du vidare med adexen även in på pctn eller slutade du när du började med den?

Mvh j
Körde arimidex tills sista sticket för att där trappa ned för att undvika östro-rebound. Men skippade det när jag slängde in nolva.
Citera
2018-04-25, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lopl
Har ni varit med om att det "läckt ut" efter man skjutit lite mer än 1 ml? Känns lite konstigt då det aldrig hänt förut, bara någon droppe alltså

har hänt förut att det har sprutat ut olja ur mig i shit you not, sen kom det blod

blev shit faced först och sen blev jag förbannad för var tvungen att tvätta hela jävla spegeln

det är inget konstigt, du har ett hål, direkt in till oljan, din muskel håller okänd vätska helt normalt enligt fysiken och biologins lagar
Citera
2018-04-25, 22:26
Medlem
Citat:
Tja fick mina prover från werlab idag. Är inne på 3:e veckan på min testo p kur 100mg eod. Tänkte fråga hur ni hade doserat armidexen? Räcker det med 0.5 2ggr i veckan eller vad tror ni?
S-Testosteron, total*

85

nmol/L

S-Östradiol, total*

536

pmol/L

Mvh j

0,5 mg adex eod skulle jag börja med
Citera
2018-04-25, 22:27
Medlem
Citat:
Fick även ett annat oroande provsvar, kanske lika bra att uppsöka vc inom! Men har ni någon erfarenhet av att erat crp värde skjutit i höjden under kur? Kan tillägga att jag känt att lymfköttlarna svullnat upp lite senaste dagarna

Infektions- och inflammationsmarkör

P-CRP*

70

mg/L

<5 mg/L

Mvh j

Ett CRP-prov, vardagligt kallat snabbsänka, är ett blodprov som mäter halten av så kallat C-reaktivt protein, CRP. CRP stiger vid inflammation.[1] CRP kan mätas i blodplasma (P-CRP) eller serum (S-CRP).[2]

Vanlig sänkningsreaktion mäter antalet millimeter som de röda blodkropparna (erytrocyterna) i ett prov sjunker i ett glasrör under en timmes sedimentering, jämfört med ett CRP-prov som bara tar cirka tio minuter att utföra. Benämningen snabbsänkan är missvisande då det inte är någon sänkereaktion i egentlig mening, utan en mätning av halten av akutfasproteinet C-reaktivt protein i blodet, som ökar vid inflammation och infektion. Även den vanliga sänkan indikerar sådana tillstånd men således på ett annat sätt. Därför är det ibland fördelaktigt att komplettera snabbsänkan med vanlig sänkereaktion. Vid till exempel sarkoidos kan CRP-provet vara normalt, medan vanlig sänka är förhöjd.[3]

skulle inte ta provet så allvarligt men klart du kan följa upp det nu när du har siffror att styrka VC med, då tvingas dom ju följa upp det
Citera
2018-04-25, 22:35
Medlem
Framtidsatlets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
Progesteron:
<0,47
Östradiol:
50-150 pmol/L

you tell me?

Är allt över 0.47 högt menar du? Eller ligger du på 0.47? Jag behöver Cabaser isåfall va?

Mitt östro verkar normalt i alla fall? Tacksam för hjälp!
Citera
2018-04-25, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framtidsatlet
Är allt över 0.47 högt menar du? Eller ligger du på 0.47? Jag behöver Cabaser isåfall va?

Mitt östro verkar normalt i alla fall? Tacksam för hjälp!

stämmer, det jag gav dig var ref värden för män

ser ut som att du har försökt kämpat emot en prog gyno utan att ha riktigt koll på hur du ska behandla det så ditt östradiol ligger i riskzoonen att kraschas när det är progesteronet som skulle ha kraschats

vet inte om så är fallet det är bara en spekulation av dina siffror men ja du behöver caber eller parmi och det är NU
Citera
2018-04-25, 23:25
Medlem
AlfredLundqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
kan jag säga direkt att detta är skit snack, har preppat i över 5 år också och PP är det bästa jag har kört

klart som fan det känns att jag spikar.. kan berätta för er varför, phenom pharmas testo e är högre doserad på 270 mg, därför den känns mer än en ''vanlig'' under doserad skit olja

den är lättast flytande på marknaden vilket också gör att ni säkert trycker in oljan för snabbt och när ni gör detta bildas en stråle av nålen som kan i värsta fall göra skada i muskeln

jävla amatörer, jag känner att jag har satt olja i muskeln dagen efteråt men inte fan är det värre än något annat legit som jag har kört

däremot ska ni spika högre upp om det känns som att oljan lägger sig i knät.. jag hatar att spika i quads för dom suger kuk.. är alltid ett helvete med pip där men har satt phenom pharma testo och tren i låret och det var det lenaste mina lår någonsin har varit med under alla år

värt o tillägga är att min dam kallar er också för kärringar

Jag kan säga direkt att den enda som skriver bullshit här just nu är du gubben. För det första så är PP's testo C doserat 270 mg/ml men INTE testo E som är doserat 250 mg/ml. Vad kan se i din kurrapport så är det cyp du kör och inte enanthate, så du verkar ha blandat ihop det helt.

För det andra så har låg viskositet absolut noll att göra med PIP. Jag har tryckt väldigt många oljor som är lika lättflytande och utan det minsta PIP. Vi är två stycken i den här tråden som nyligen fått ungefär samma sympton, dvs feber och en hel del PIP. Vad jag har sett på hb så har ett par andra också fått en grov PIP. Kan dock hålla med om att oljan är jäkligt lättflytande och det är möjligt att den är potent också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in