Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-23, 18:04
  #685
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Vad jag hört så använde han ej droger.

Han gjorde det 2013 iallafall
Mål nr: B 2856-14 Helsingborgs tingsrätt Dom 2014-09-12
Citera
2018-04-23, 19:41
  #686
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obannad
Han gjorde det 2013 iallafall
Mål nr: B 2856-14 Helsingborgs tingsrätt Dom 2014-09-12

Varför skriver du inte att det rör sig om ringa narkotika samt Cannabis också? Han hävdade även att han hade rökt i Danmark.
Citera
2018-04-24, 17:15
  #687
Medlem
Tror att han blev förgiftad.

Som sagt så levde han ett dubbelt liv. Har bildbevis.
Citera
2018-04-24, 22:24
  #688
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tlk00
Varför skriver du inte att det rör sig om ringa narkotika samt Cannabis också? Han hävdade även att han hade rökt i Danmark.
Brukade åka till Danmark och röka på säger han ju i domen. Smart drag att säga man nyss varit utomlands när man tas i en nerrökt kvart. Det var det som han friades på.
Citera
2018-04-25, 08:37
  #689
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obannad
Brukade åka till Danmark och röka på säger han ju i domen. Smart drag att säga man nyss varit utomlands när man tas i en nerrökt kvart. Det var det som han friades på.

Ja, men hur som helst så kan ju en överdos pga missbruk räknas bort som dödsorsak iaf, det var dit jag ville komma.
Citera
2018-04-28, 07:46
  #690
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tlk00
Varför skriver du inte att det rör sig om ringa narkotika samt Cannabis också? Han hävdade även att han hade rökt i Danmark.

Sen så har jag inte sett nån trovärdig dementi på säljet av cannabisolja till Gotlands-Camilla som det grävdes i här:

https://www.interasistmen.se/granskn...m-mirakelolja/
Citera
2018-05-01, 07:55
  #691
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obannad
Han gjorde det 2013 iallafall
Mål nr: B 2856-14 Helsingborgs tingsrätt Dom 2014-09-12


Jag menade droger man kan dö av, inte Cannabis!
Citera
2018-07-23, 15:56
  #692
Medlem
Orobanches avatar
I tråden står det att familjen motsatte sig obduktion, vilket jag tycker låter mycket konstigt. Skillnaden är om han varit 85-90 år gammal, men det här var en ung kille som bara faller ner död. Så enligt min vetskap har polisen rätt att utreda dödsfallet som suspekt och då också rätten att få kroppen obducerad. Så det här får jag inte ihop alls.
Citera
2018-07-23, 23:16
  #693
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Orobanche
I tråden står det att familjen motsatte sig obduktion, vilket jag tycker låter mycket konstigt. Skillnaden är om han varit 85-90 år gammal, men det här var en ung kille som bara faller ner död. Så enligt min vetskap har polisen rätt att utreda dödsfallet som suspekt och då också rätten att få kroppen obducerad. Så det här får jag inte ihop alls.

Tyvärr så tycker jag att informationen ovan om att han åkt dit för droginnehav relativt nyligen är ganska illavarslande vad gäller hans trovärdighet. Han såg faktiskt påverkad ut i den sista videon.

OM det är så kan han ha upptäckt att han kunde få in en hel del pengar från supportrar med aktioner och videos.

Finns endel amerikanska exempel på personer som sänder alternativmedia på youtube och säger väldigt bra saker (även antizionistiska och judekritiska) och verkar dra in en hel del pengar på det via donatorer.

Endel av dessa charlataner anpassar sitt budskap eftersom efter de ämnen som de märker ger mycket donationer. De kan starta med att kritisera staten och köra den libertarianska grejen. Men efterhand upptäcker de att det finns ett stort och troget antijudiskt sentiment på nätet och börjar orera om den frågan.

Det går inte ihop att vara hängiven antizionist, hängiven palestinsk nationalist och dessutom sympatisör till Nordiska Motståndsrörelsen. Och samtidigt röka hasch eller maurijana. Om det nu finns en dom på det så gör det definitivt Baschirs gärning mindre trovärdig.

Så undrar man ju över efternamnet... Låter misstänkt likt "rabbin"... ;-)

/Johan
Citera
2018-08-05, 21:59
  #694
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slikara
Tror att han blev förgiftad.

Som sagt så levde han ett dubbelt liv. Har bildbevis.

Lägg ut det snälla.

Har du bildbevis på dubbelliv? Var han en false flag/ spion för att hitta och kartlägga motståndrörelse?

Allt verkar så konstigt runt hans död.
mommo Rabani har bara en bild på facebook med sin bror tillsammans med honom. Brukar man inte ha fler? typ när man växer upp tillsammans osv? det känns fel.

mvh Kneedrag
Citera
2018-09-18, 18:46
  #695
Medlem
Kan det varit via en spruta med en luftbubbla i som Mossad dödade Bechir?
enligt denna video https://youtu.be/RJ9pw_B9i_Q?t=5244 så gör dom ofta så.
Video från Handsome Truth med tidsangivelse till rätt plats.

luftbubblan åker till hjärtat och resultatet blir hjärtattack som inte går att spåra annat än via möjligen sticksåret då.

Vad tror ni truthseekers?
Citera
2018-10-05, 18:26
  #696
Medlem
Faktoider.nu diskuterar detta: http://www.faktoider.nu/2008/x.html

Sajten är inte säker på sin sak men menar att det kan krävas minst 2,5 kubikcentimeter luft vilket kanske motsvarar en halv liten spruta så det är väl inte omöjligt. Men betänk att sprutan rimligtvis inte kan köras in i musklerna, utan måste väl in i ett blodkärl? Att alltså bara gå förbi någon, sticka in sprutan i kroppen och trycka till räcker väl knappast? Att sticka in det i något organ borde väl göra att luften sprids och då är det väl inte farligt när det är lite luftbubblor här och där i blodet?

Som sagt, det krävs väl att personen är fastspänd eller är sövd (sover de så vaknar de och gör motstånd) och att man sedan noggrant för in nålen i ett blodkärl och skickar in minst några kubikcentimeter?

Men det är lite misstänkt att just Bechir i en så ung ålder och som granskade journalister så offentligt dör på detta sätt. Klart det borde gjorts en obduktion och att polisen borde utrett detta utförligt med tanke på att han var i en utsatt position.

Eftersom familjen motsatte sig en obduktion så kan man åtminstone höja ett ögonbryn vad gäller detta. Någon kanske inte gillade att han offentligt gjorde dessa granskningar och kan ha ett ansvar i detta, men det är endast en ren spekulation.

Polisen har inte gjort sitt jobb tillräckligt utförligt för att kunna utreda detta ordentligt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback