Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-22, 21:18
  #16453
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Vad gäller Tunnans tänder så har hon själv sagt i en intervju att första tänderna som hon fick inte var vita nog så tandläkaren fick beställa nu, Tunnan uttalade sig då att hon skulle ha det så vitt som går Hollywood style? Ingen som jag har sett från Hollywood har så fula tänder. Likaså i en live var hon sur på tandläkaren då hon inte ringer Tunnan då Tunnan behöver slipa sin tänder ytterligare så deras relation är nog över nu!


Nu har det varit väldigt mycket spekulationer om Bookens hästtänder, Jelena och Brottbykliniken. Leta reda på Alex Erwiks kommentar (som också är hennes patient) så klarnar det nog det mesta.
Jag tycker det är synd att en yrkesskicklig tandläkare blivit indragen i Booken-soppan
Citera
2018-04-24, 08:51
  #16454
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Nu har det varit väldigt mycket spekulationer om Bookens hästtänder, Jelena och Brottbykliniken. Leta reda på Alex Erwiks kommentar (som också är hennes patient) så klarnar det nog det mesta.
Jag tycker det är synd att en yrkesskicklig tandläkare blivit indragen i Booken-soppan

Du vill inte lägga in den kommentaren med ursprungslänk här?
Citera
2018-04-24, 11:14
  #16455
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Vad gäller Tunnans tänder så har hon själv sagt i en intervju att första tänderna som hon fick inte var vita nog så tandläkaren fick beställa nu, Tunnan uttalade sig då att hon skulle ha det så vitt som går Hollywood style? Ingen som jag har sett från Hollywood har så fula tänder. Likaså i en live var hon sur på tandläkaren då hon inte ringer Tunnan då Tunnan behöver slipa sin tänder ytterligare så deras relation är nog över nu!

Härligt att höra. Hon har alltså slipat ner sina gamla så nu är det helkört och inte heller har råd att slipa till dom nya haha

Tur att hon gett Jelena så mycket bra reklam.

Underbart
Citera
2018-04-24, 11:24
  #16456
Medlem
Nytt inlägg på instastory. Filterbild på Anna med smilisar som håller för munnen + en som gör Shhhh-teknet.
Suck. Hon vill alltså att vi ska veta att hon har nån hemlighet. Poängen med hemligheter är väl att ingen ska veta nåt....
Citera
2018-04-24, 11:47
  #16457
Medlem
chibibottos avatar
Senaste instastoryn är ju verkligt ett bevis på att hon kollat här. Hello stalker Im doing fine thanks for checking up on me och lite hjärtan och tummen upp.

We Love you too Anna
Citera
2018-04-24, 12:04
  #16458
Medlem
Men hur gammal är hon? 14år? Hennes beteende är inte äldre, inte konstigt hon blir till åtlöje när hon är som hon är. Det finns ingen annan i media världen som är lika som henne!
Någon som vet och den feta minitunna har flyttat och skaffat sig jobb ännu eller är hon fortfarande snyltare? 27år och bo hemma och arbetslös!
Citera
2018-04-24, 12:08
  #16459
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Trist om det är sant, för då kan Anna Book anmäla tandläkaren för brott mot sekretesslagen.
Nejdå. Att AB har denna tandläkare har AB själv berättat. Att denna tandläkare berättar för vänner att hon blivit stalkad och är rädd är inget sekretessbelagt. Annat vore det om hon uttalade sig om tandstatusen....
Citera
2018-04-24, 12:10
  #16460
Medlem
Och vad gäller Tunnans tandstatus kan alla själv se och berömma hur bedrövligt det är.
Citera
2018-04-24, 12:15
  #16461
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Härligt att höra. Hon har alltså slipat ner sina gamla så nu är det helkört och inte heller har råd att slipa till dom nya haha

Tur att hon gett Jelena så mycket bra reklam.

Underbart

Jag har ställt frågan tidigare i tråden redan på den tiden så tänderna var aktuella, då hon satte in kakelplattorna i käften - för några hundratals inlägg sedan..... SNÄLLA TUNNAN (vi vet att du läser här), förklara varför du satte in löständerna! Enligt tidigare förklaring har Tunnan angett att hon slipar ner sina gamla betar därför att de gjorde ont, och var därför TVUNGEN att sätta in löständer. Snälla, förklara bara på vilket sätt löständerna skulle avhjälpa problemet med att de gamla tänderna gör ont (antar att de gamla tänderna gör lika ont även om man satt löständer utanpå?). Tycker fortfarande att tunnan före och efter BL liknar två sångerskor (men Tunnan är INGEN sångerska), före är hon lik Sonja Hedenbratt och efter är hon lik en gammal Zahra Leander med aldles förstora löständer i käften i propotion till huvudet storlek.
Citera
2018-04-24, 12:24
  #16462
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Jag har ställt frågan tidigare i tråden redan på den tiden så tänderna var aktuella, då hon satte in kakelplattorna i käften - för några hundratals inlägg sedan..... SNÄLLA TUNNAN (vi vet att du läser här), förklara varför du satte in löständerna! Enligt tidigare förklaring har Tunnan angett att hon slipar ner sina gamla betar därför att de gjorde ont, och var därför TVUNGEN att sätta in löständer. Snälla, förklara bara på vilket sätt löständerna skulle avhjälpa problemet med att de gamla tänderna gör ont (antar att de gamla tänderna gör lika ont även om man satt löständer utanpå?). Tycker fortfarande att tunnan före och efter BL liknar två sångerskor (men Tunnan är INGEN sångerska), före är hon lik Sonja Hedenbratt och efter är hon lik en gammal Zahra Leander med aldles förstora löständer i käften i propotion till huvudet storlek.

Som vanligt är detta lögn, Tunnan hävdar att hon hade ilningar i tänderna och smärtor men vad jag vet så löser inte det problemet att slipa ned dem och sätta skal över problemen är inte lösta men då Tunnan alltid måste ha medicinsk ursäkt för sina ingrepp då hon inte kan erkänna sina plastikoperationer och tänderna likaså erkänner hon inte att hon tagit botox vilket vilken vanlig människa kan se hur lätt som helst.
Citera
2018-04-24, 13:48
  #16463
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
Du vill inte lägga in den kommentaren med ursprungslänk här?

Självklart!

Bjuder på en bild med texten.
https://minfil.org/t1rbjbefbe/IMG_3882.PNG

Tydligare än så här kan det inte sägas. Jag tror Jelena tycker det är hemskt att vissa tror att det är HON som valt de gräsliga tänderna i Bookens trut.

"Det är alltid patienten som väljer så skyll inte på tandläkaren" (citat Erwik )
__________________
Senast redigerad av Boopidoo 2018-04-24 kl. 13:51. Anledning: Felpost
Citera
2018-04-24, 14:02
  #16464
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Självklart!

Bjuder på en bild med texten.
https://minfil.org/t1rbjbefbe/IMG_3882.PNG

Tydligare än så här kan det inte sägas. Jag tror Jelena tycker det är hemskt att vissa tror att det är HON som valt de gräsliga tänderna i Bookens trut.

"Det är alltid patienten som väljer så skyll inte på tandläkaren" (citat Erwik )

Hahahahahahahahaha detta är så roligt så det finns inte! Tack för att du delade!!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback