Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-23, 22:53
  #4297
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aaatrub
Hur ser det ut när det gäller tystnadsplikt ang. pissprov? Får polisen ringa ens föräldrar och berätta att man varit inne på prov, för att dom känner igen namnet när dom läser sin rapport på måndagen?
Känns som att den som lämnat prov fortfarande borde vara endast misstänkt och då borde tystnadsplikt gälla?
Är du under 18 så lär du få söka i annat forum ,annars är du över 18så har polisen ingen rätt.till sånt om ja förstått svenska lagen rätt....
Citera
2018-04-24, 00:38
  #4298
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snospaaren
Är du under 18 så lär du få söka i annat forum ,annars är du över 18så har polisen ingen rätt.till sånt om ja förstått svenska lagen rätt....
Dom får egentligen inte kontakta dina föräldrar eller ge ut info ifall dina föräldrar ringer dit och undrar, men de stoppar dom inte om dom vill det.
Citera
2018-04-24, 03:02
  #4299
Medlem
Hur länge syns en dos xanor, typ 1-3 mg i urinen?
Citera
2018-04-24, 06:48
  #4300
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snospaaren
Är du under 18 så lär du få söka i annat forum ,annars är du över 18så har polisen ingen rätt.till sånt om ja förstått svenska lagen rätt....
Är en bit över 18. Vad kan man göra åt det?
Citera
2018-04-24, 19:24
  #4301
Medlem
Natten till söndag: två linor ketamin och xtc
Söndag: två linor tjack, två linor ketamin och 1,5 xtc. Rökte lite brunt men endast ett par bloss.

Fick precis reda på att jag ska lämna urinprov imorgon. Är det värt att prova dricka en massa vatten eller är jag helt körd?
Citera
2018-04-24, 19:32
  #4302
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DinLillasyster
3f-pvp ger utslag på ACL men bara ett dygn eller så, vet ej hur länge men riktigt kort. Några styckena blev utskrivna från behandlingshemmet jag var på.
Förvånar mig inte så värst mycket, alfa-pihp gav ju också utslag på acl.
Citera
2018-04-24, 19:32
  #4303
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliviaaaa
Natten till söndag: två linor ketamin och xtc
Söndag: två linor tjack, två linor ketamin och 1,5 xtc. Rökte lite brunt men endast ett par bloss.

Fick precis reda på att jag ska lämna urinprov imorgon. Är det värt att prova dricka en massa vatten eller är jag helt körd?

känns rätt kört om jag ska vara ärlig men du förlorar inget på att dricka vatten oavsett!
Citera
2018-04-24, 19:58
  #4304
Medlem
Hupats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliviaaaa
Natten till söndag: två linor ketamin och xtc
Söndag: två linor tjack, två linor ketamin och 1,5 xtc. Rökte lite brunt men endast ett par bloss.

Fick precis reda på att jag ska lämna urinprov imorgon. Är det värt att prova dricka en massa vatten eller är jag helt körd?
Analys eller sticka? Är det sticka där det inte mäts kreatinvärden så drick en helvetes massa vatten och käka b-vitamin. Däremot så skulle jag nog räkna med det värsta..
Citera
2018-04-24, 20:16
  #4305
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Har fortfarande inte fått ett bra svar på om kratom syns på urinprov? Hittar halva svar bara... Någon som vet av egen erfarenhet?
Vet flera som fått falskpositiva fentanylspår i analys av kratom. Inkl. Jag
Citera
2018-04-24, 20:20
  #4306
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Vet flera som fått falskpositiva fentanylspår i analys av kratom. Inkl. Jag
Jag har en fråga som är obesvarad, bara massa teorier.
Vill veta från någon som lämnar övervakade urinprov som skickas vidare till analyser.

Hur är det med just substansen Nitrazolam? Någon som har erfarenhet av detta?
Citera
2018-04-24, 22:32
  #4307
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Jag har en fråga som är obesvarad, bara massa teorier.
Vill veta från någon som lämnar övervakade urinprov som skickas vidare till analyser.

Hur är det med just substansen Nitrazolam? Någon som har erfarenhet av detta?
Alla Benzo syns tyvärr på analys,hade svagt åo på nitrazolam när jag tog de sist,har uppfattat att oavsett om det är lagligt så syns dom iaf
Citera
2018-04-25, 00:15
  #4308
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snospaaren
Alla Benzo syns tyvärr på analys,hade svagt åo på nitrazolam när jag tog de sist,har uppfattat att oavsett om det är lagligt så syns dom iaf
Vad är ”ett svagt åo”?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback