• 30 896 online
  • 1 165 743 medlemmar
  • 60 171 030 inlägg
Igår, 18:09
Medlem
lah-mis avatar
Hej, jag hittar inget svar på min fråga någonstans, men hoppas att någon här kan besvara den.

Hur är det med spårtider för heroin i urinprov? Alltså inte morfin/opiater generellt, utan specifikt heroin och dess metaboliter. Gäller alltså urinprov som skickas på analys.

Som jag har förstått det så omvandlas heroin snabbt till någon variant av acetylmorfin, som i sin tur bryts ned till morfin, och så vidare.

Hur länge kan man se just heroin/acetylmorfin i urin på lab-tester? Det gör nämligen ingenting om de ser enbart morfin etc, men jag vill inte att det ska synas att jag tagit specifikt heroin. Är det någon som har svar på detta? Det fåtal källor jag hittat när jag sökt ger alla olika svar.
Citera
Igår, 22:10
Medlem
Hur ser det ut när det gäller tystnadsplikt ang. pissprov? Får polisen ringa ens föräldrar och berätta att man varit inne på prov, för att dom känner igen namnet när dom läser sin rapport på måndagen?
Känns som att den som lämnat prov fortfarande borde vara endast misstänkt och då borde tystnadsplikt gälla?
Citera
Igår, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aaatrub
Hur ser det ut när det gäller tystnadsplikt ang. pissprov? Får polisen ringa ens föräldrar och berätta att man varit inne på prov, för att dom känner igen namnet när dom läser sin rapport på måndagen?
Känns som att den som lämnat prov fortfarande borde vara endast misstänkt och då borde tystnadsplikt gälla?
Är du under 18 så lär du få söka i annat forum ,annars är du över 18så har polisen ingen rätt.till sånt om ja förstått svenska lagen rätt....
Citera
Idag, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snospaaren
Är du under 18 så lär du få söka i annat forum ,annars är du över 18så har polisen ingen rätt.till sånt om ja förstått svenska lagen rätt....
Dom får egentligen inte kontakta dina föräldrar eller ge ut info ifall dina föräldrar ringer dit och undrar, men de stoppar dom inte om dom vill det.
Citera
Idag, 03:02
Medlem
Hur länge syns en dos xanor, typ 1-3 mg i urinen?
Citera
Idag, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snospaaren
Är en bit över 18. Vad kan man göra åt det?
Citera