• 8 287 online
  • 1 165 423 medlemmar
  • 60 158 440 inlägg
Igår, 12:54
Medlem
UnEasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baldersway
Härligt, är emry can bra?

Alltså... Ja han är tråkbra på något vis. Jag gillar Emre som spelare och jag är ju ett tvättäkta LP fan men han är den spelare i laget jag mest försökt göra mig av med. Men han presterar alltid bra..... Men han är lite tråkig
Citera
Igår, 13:22
Medlem
Okej, sj har jag desailly o petit, bra båda men inte värda pengarna ( en vill ja ha kvar)
Citera
Igår, 14:16
Medlem
UnEasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baldersway
Okej, sj har jag desailly o petit, bra båda men inte värda pengarna ( en vill ja ha kvar)

Okej. VIlken som borde fungera som LCM eller CCM och kemin vara kvar.
Vem håller du högst och varför? Varit sugen på Gullit men det känns fortfarande som LF är problemplatsen. IF Hazard?
Citera
Igår, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnEasy
Okej. VIlken som borde fungera som LCM eller CCM och kemin vara kvar.
Vem håller du högst och varför? Varit sugen på Gullit men det känns fortfarande som LF är problemplatsen. IF Hazard?
Jag gillar petit skarp på lcmd, hans vänster fot är härlig, gillar båda men dyra
Citera
Igår, 17:30
Medlem
EnLitenFryss avatar
PFA Awards ikväll! POTY och YPOTY Sbc i Premier League inkommande. Tror själv på Salah och Sane. Blir riktigt intressant att se vad som sker med deras specialkort ikväll. Alla Salah-kort kostar ju typ samma pga POtM. Någon som investerat fett, isf i vad?
Citera
Igår, 18:36
Medlem
UnEasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
PFA Awards ikväll! POTY och YPOTY Sbc i Premier League inkommande. Tror själv på Salah och Sane. Blir riktigt intressant att se vad som sker med deras specialkort ikväll. Alla Salah-kort kostar ju typ samma pga POtM. Någon som investerat fett, isf i vad?

OMG OMG! Det krockar med Juve - Napoli! Men fortfarande... OMG OMG
Citera
Igår, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys

Har investerat säkert i TOTW från PL, den investeringen kan inte gå fel. Köpte även på mig ett gäng Bernardo Silva, tänker att han borde öka i pris om Sane eller Sterling vinner.
Senast redigerad av madeinkal Igår kl. 19:03.
Citera
Igår, 22:42
Medlem
UnEasys avatar
Asssåå SIF Koulibaly kommer vara ett sånt monster. Hans match mot Juventus idag med enda målet i slutminuterna som MYYYYCKET väl kan vara värt ligan!
Citera
Idag, 00:23
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madeinkal
Har investerat säkert i TOTW från PL, den investeringen kan inte gå fel. Köpte även på mig ett gäng Bernardo Silva, tänker att han borde öka i pris om Sane eller Sterling vinner.

Färdigt! Salah+Sane blev det. Undra hur länge det tar för EA att fixa Sbc...
Citera
Idag, 00:34
Medlem
EnLitenFryss avatar
Min IF Sane hade stigit med över 100k. Kunde ej motstå att sälja i hypen. Om han kommer kosta mer än vad jag sålde för blir jag lite bitter. Salah står dock stilla än så länge.
Citera