Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-22, 12:54
  #9949
Medlem
UnEasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baldersway
Härligt, är emry can bra?

Alltså... Ja han är tråkbra på något vis. Jag gillar Emre som spelare och jag är ju ett tvättäkta LP fan men han är den spelare i laget jag mest försökt göra mig av med. Men han presterar alltid bra..... Men han är lite tråkig
Citera
2018-04-22, 13:22
  #9950
Medlem
Baldersways avatar
Okej, sj har jag desailly o petit, bra båda men inte värda pengarna ( en vill ja ha kvar)
Citera
2018-04-22, 14:16
  #9951
Medlem
UnEasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baldersway
Okej, sj har jag desailly o petit, bra båda men inte värda pengarna ( en vill ja ha kvar)

Okej. VIlken som borde fungera som LCM eller CCM och kemin vara kvar.
Vem håller du högst och varför? Varit sugen på Gullit men det känns fortfarande som LF är problemplatsen. IF Hazard?
Citera
2018-04-22, 15:38
  #9952
Medlem
Baldersways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnEasy
Okej. VIlken som borde fungera som LCM eller CCM och kemin vara kvar.
Vem håller du högst och varför? Varit sugen på Gullit men det känns fortfarande som LF är problemplatsen. IF Hazard?
Jag gillar petit skarp på lcmd, hans vänster fot är härlig, gillar båda men dyra
Citera
2018-04-22, 17:30
  #9953
Medlem
EnLitenFryss avatar
PFA Awards ikväll! POTY och YPOTY Sbc i Premier League inkommande. Tror själv på Salah och Sane. Blir riktigt intressant att se vad som sker med deras specialkort ikväll. Alla Salah-kort kostar ju typ samma pga POtM. Någon som investerat fett, isf i vad?
Citera
2018-04-22, 18:36
  #9954
Medlem
UnEasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
PFA Awards ikväll! POTY och YPOTY Sbc i Premier League inkommande. Tror själv på Salah och Sane. Blir riktigt intressant att se vad som sker med deras specialkort ikväll. Alla Salah-kort kostar ju typ samma pga POtM. Någon som investerat fett, isf i vad?


OMG OMG! Det krockar med Juve - Napoli! Men fortfarande... OMG OMG
Citera
2018-04-22, 18:39
  #9955
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
PFA Awards ikväll! POTY och YPOTY Sbc i Premier League inkommande. Tror själv på Salah och Sane. Blir riktigt intressant att se vad som sker med deras specialkort ikväll. Alla Salah-kort kostar ju typ samma pga POtM. Någon som investerat fett, isf i vad?

Har investerat säkert i TOTW från PL, den investeringen kan inte gå fel. Köpte även på mig ett gäng Bernardo Silva, tänker att han borde öka i pris om Sane eller Sterling vinner.
__________________
Senast redigerad av madeinkal 2018-04-22 kl. 19:03.
Citera
2018-04-22, 22:42
  #9956
Medlem
UnEasys avatar
Asssåå SIF Koulibaly kommer vara ett sånt monster. Hans match mot Juventus idag med enda målet i slutminuterna som MYYYYCKET väl kan vara värt ligan!
Citera
2018-04-23, 00:23
  #9957
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madeinkal
Har investerat säkert i TOTW från PL, den investeringen kan inte gå fel. Köpte även på mig ett gäng Bernardo Silva, tänker att han borde öka i pris om Sane eller Sterling vinner.

Färdigt! Salah+Sane blev det. Undra hur länge det tar för EA att fixa Sbc...
Citera
2018-04-23, 00:34
  #9958
Medlem
EnLitenFryss avatar
Min IF Sane hade stigit med över 100k. Kunde ej motstå att sälja i hypen. Om han kommer kosta mer än vad jag sålde för blir jag lite bitter. Salah står dock stilla än så länge.
Citera
2018-04-23, 08:13
  #9959
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnEasy
OMG OMG! Det krockar med Juve - Napoli! Men fortfarande... OMG OMG

Citat:
Ursprungligen postat av madeinkal
Har investerat säkert i TOTW från PL, den investeringen kan inte gå fel. Köpte även på mig ett gäng Bernardo Silva, tänker att han borde öka i pris om Sane eller Sterling vinner.

Någon utdelning på investeringarna?

Plus minus noll för mig totalt sett på ett ungefär. +115k på IF Sane, minus på IF Sterling och OTW Salah. Salah hade jag enbart för att han troligen skulle komma med i TOTKS som sedan uteblev. Märkligt nog har Salahs alla specialkort sjunkit sen igår, trots att utbudet borde sjunkit pga POTM. Kanske folk är smarta i år och väntar till TOTY?

Sen hade jag ett gäng OTW PL också som behövdes för POTY Sbc i fjol. De behövdes inte så de sjönk till inköpspriset efter att ha legat på ca 25k.

Nu ska jag bara dumpa otw Salah för förlust. Även om han gör 10 mål mot Roma imorgon spelar det ingen roll, en eMOTM eller IF kommer ju vara sämre än hans POTY. Eller hur?
Citera
2018-04-23, 08:50
  #9960
Medlem
Baldersways avatar
Hur gick de för er i helgen? Själv stanna jag vid 11 vinster, målet som jag hade då jag från början inte skulle hinna alla matcher, jag gick upp i 10-7 sen torska jag 4 innan jag vann min 11 :e match, det grämer mig en del , de tappet, men men har mer tid kommande helg. Råd o tips tas gärna emot om spelare o spelsystem, idag spelar jag med bpl spelare o petit, 4-4-2(2) gillar de spelsystemet men vissa matcher går allt åt skogen, o får riktigt inte upp mina cdms i anfallet som jag vill
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback