Citat:
Ursprungligen postat av
diva59
Varsågod:
https://www.facebook.com/deedee.logan
(Man får söka på Shaydee Logan)
Men hjälp mig nu då.
Vad är det för fel månntro?
Ena stunden fattar han tycke för tjejer i 3.g. (Är det gymnasienivå?)
Sen står det att han tar revanch i 20-års åldern.
På kollegiet är det två lesbiska som introducerar honom. (Är det högskola?)
Sen dravlas det om sexdebut vid 25. Det stämmer ju inte isf om han hamnar på kinky salon-klubbar
osv redan vid Kollegiet?
1987-89 Kalundborg Gymnasium, drygt 3 mil från Høng. (han är 16-18 år)
1991-94 påbörjar ingenjörsutbilning,hoppar av. Maskinmesterskolen, hoppar av. (han är 20-23 år)
Se här:
Citat:
"Sexdebuten sker först i 25-årsåldern. Det blir som ett helt nytt universum.
– Han sa till mig att han levde i två undre världar. En där han upptäckte Köpenhamns undre värld och den andra med sin ubåt, säger Thomas Djursing.
Madsen introduceras till den här världen via bisexuella studentkompisar. Först via S&M-klubbar, sedan vidare till så kallade kinky salon-klubbar.
– Han beskrev det som något ur Stanley Kubriks ”Eyes wide shut”. Mycket teatraliskt, happenings och så lite knullande i hörnen."
Ditt citat:
Citat:
Han valgte festerne fra og begyndte først at interessere sig for piger i 3. g.
Og i takt med at den nørdede raketbygger voksede op og fik skub under sine drømme, kom kvinderne også til at betyde mere i hans liv.
Det har generelt ikke været svært for ham hverken at få sponsorer og hjælpere til sine projekter, og fra 20’erne tog han revanche på damefronten.
På kollegiet viser to lesbiske kvinder ham nye sider af sig selv.
– Jeg forstod aldrig, hvorfor seksualiteten skulle være begrænset til to mennesker, og jeg forstod ikke, hvorfor pigerne ikke havde netstrømper på eller høje hæle eller korsage. Det var altid badesandaler og træningstøj. Så jeg begyndte at udforske underverdenen med en veninde fra kollegiet, fortæller han i bogen."