Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-22, 02:05
  #1
Medlem
Hej!
Jag är en liten tjej på typ 55kg som undrar om jag tagit lite för mycket godsaker eller om jag bara kan slappna av och chilla och lyssna på musik?

Skulle betyda mycket att slippa nojan över om det blev lite mycket ikväll!
Kram Wilderness
Citera
2018-04-22, 02:18
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Wilderness
Hej!
Jag är en liten tjej på typ 55kg som undrar om jag tagit lite för mycket godsaker eller om jag bara kan slappna av och chilla och lyssna på musik?

Skulle betyda mycket att slippa nojan över om det blev lite mycket ikväll!
Kram Wilderness
När tog du det? Du skriver ju fortfarande utan fel så bör inte vara någon fara, är du orolig var vaken någon timme extra om du kan bara.
Citera
2018-04-22, 02:20
  #3
Medlem
Judinnas avatar
Du kommer att däcka.
Citera
2018-04-22, 02:20
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Wilderness
Hej!
Jag är en liten tjej på typ 55kg som undrar om jag tagit lite för mycket godsaker eller om jag bara kan slappna av och chilla och lyssna på musik?

Skulle betyda mycket att slippa nojan över om det blev lite mycket ikväll!
Kram Wilderness

Det finns alltid en risk med att ta sömnpiller blandat med starksprit. 5 dl låter dessutom som en rejäl sup för en liten tjej på 55 kg. Om jag var du skulle jag ringa vårdguiden och säga vad du har tagit och se vad dom tycker att du ska göra.
Citera
2018-04-22, 02:23
  #5
Medlem
Jag tog det för ca 1 h sedan, men jag är ganska tålig när det gäller dom flesta droger. Känner mig lugn men med en hicka som vägrar de med sig, det är väl det jobbigaste som hänt tilltills haha... Något särskilt jag bör tänka på?

Tack för svar ❤️
__________________
Senast redigerad av _Wilderness 2018-04-22 kl. 02:26.
Citera
2018-04-22, 02:35
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Det finns alltid en risk med att ta sömnpiller blandat med starksprit. 5 dl låter dessutom som en rejäl sup för en liten tjej på 55 kg. Om jag var du skulle jag ringa vårdguiden och säga vad du har tagit och se vad dom tycker att du ska göra.


Tack för din oro men jag känner mig väldigt stabil så jag tänkte låta vårdguiden fokusera på annat. Kan tycka att finns för få guider för oss (fysiskt) små tjejer hur saker kan blandas osv! Nån eldsjäl som vill skriva en guide för oss småttingar kanske 😍🙏🏼
Citera
2018-04-22, 02:41
  #7
Medlem
Judinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Wilderness
Tack för din oro men jag känner mig väldigt stabil så jag tänkte låta vårdguiden fokusera på annat. Kan tycka att finns för få guider för oss (fysiskt) små tjejer hur saker kan blandas osv! Nån eldsjäl som vill skriva en guide för oss småttingar kanske 😍🙏🏼


Alltså, min erfarenhet är att det är ofarligt.
Benso (+imovane/stilnoct) boostar ju alkoholen.
Citera
2018-04-22, 02:48
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Judinna
Alltså, min erfarenhet är att det är ofarligt.
Benso (+imovane/stilnoct) boostar ju alkoholen.


Tack igen!! Har du nåt förslag på hur ska ska upnyttja dom här mysiga timmarna? 😘
Citera
2018-04-22, 02:53
  #9
Medlem
Judinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Wilderness
Tack igen!! Har du nåt förslag på hur ska ska upnyttja dom här mysiga timmarna? 😘


Chilla asså, gör vad fan du vill men tänk ett steg före ifall det är något vågat/dåligt irl (alltså nyktert tillstånd).
Man blir ju relativt impulsiv.

Chillaxa, lyssna på musik, snacka med någon om någon vill.
Jag skulle fan gå ut och gå en promenad eller något random.


Citera
2018-04-22, 03:08
  #10
Medlem
Tack för alla tips!! Har haft en jättemysig natt och ni har fått min ångest att lägga sig helt!
Hoppas er fortsatta helg bli nice det med!
Kran W
Citera
2018-04-22, 03:10
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Wilderness
Tack för alla tips!! Har haft en jättemysig natt och ni har fått min ångest att lägga sig helt!
Hoppas er fortsatta helg bli nice det med!
Kran W

Ta hand om dig!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback