Citat:
Ursprungligen postat av
ottoplommon
Det var snällt sagt Kugutt. Jag tycker det är spännande med alla kreativa förslag. Jag har ju rotat själv som en galning. Men inget annat har jag funnit än teorier om hur det KAN vara.
Det är ju svårt att finna bevis som inte polisen i DK (och även i Norden) funnit. Ibland tycker jag att vi håller på med nästan "Making a Murderer" här.

Och då vill jag dra lite i handbromsen.
Men jag vill inte vara en glädjedödare som dödar kreativiteten och fantasin. Det handlar om balans.
Så fortsätt rota och tänk kreativt.

Så hostar jag till ibland lite diskret. Så vi inte, i hela tråden flyger iväg i en luftballong över hustaken i Köpenhamn,samtidigt som polisen och advokater jagar oss på marken med ärekränkningsstämmningar.

Amager-mannen, Peter Lundin och nu Peter Madsen, alla grova sexförbrytare och mördare.
Och dessa två,förstnämnda är redan populära ,Peter Lundin, är rena sexdrömmen och saknar aldrig villiga kvinns. Han framträder i Tv- med jämna mellanrum. Hans älskarinnor håller danskarna uppdaterade om graviditeter osv.
Ska jag jämföra med liknande typ i Sverige så får det bli Hagamannen,Ulf Olsson och den där Södermannen.
Ingen av dessa, har lockat till sig villiga kvinnor. Ingen av dem figurerar med kontakt-annonser iTv.
Peter Madsen, blir den tredje danska kändis mördaren, sadist han som sina föregångare,-kvinnorna från olika håll kommer med förtjusning att resa till hans isolerings--cell-för att pröva raket-mannens
nya experiment. Visst är detta sjukt? Tre sådana dårar och kvinnorna står i kö.
Och dessa tre danska dårar har vingmutter öron.