• 27 115 online
  • 1 165 044 medlemmar
  • 60 152 212 inlägg
  • 3
  • 4
2018-04-20, 11:24
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LotN
Men sluta göra mig kåt på anavar Caeco, har redan handlat på mig primo och tänkte inte köra några orala denna gång :P
Det är aldrig fel att ändra sig.
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
grymmt då blir det anavar för mig med i sommar har aldrig testat det men jag hoppas det gör mig mer imponerad än winstrol... visst fint prepp när det kommer till effekter men biverkningar aint fucking worth it alltså.... fyfan

så hoppas anavar kan ta mig i närheten av winstrol utan alla sides då är jag mer än nöjd
Får hoppas det lever upp till förväntningarna. Blir ju ändå lite dyrare antar jag. (:

Jag har varit lite negativ gällande den påstådda aptitökningen av MK-677 tidigare. Har aldrig i hela mitt liv varit hungrig först flera timmar efter jag vaknat. Nu vaknar jag vrålhungrig. Skönt att kunna sprida ut kalorierna lite lättare över dagen utan att tvinga i sig
Senast redigerad av caeco 2018-04-20 kl. 11:43.
Citera
2018-04-20, 11:29
Medlem
caecos avatar
Satan idag fick jag uppleva hur det är att pricka en nerv i låret. Hela kroppen ryckte till. Bytte från orange nål till blå och satt den i skinkan istället.

Har nu gått över till 50mg anavar av BM Pharma. Lite synd att jag inte hann köra Phenom Pharma på samma dos en längre stund än jag gjorde för att ge en rättvis jämförelse. Men uppdaterar hur det fungerar.

Har slarvat lite med träningen på slutet. Känt mig trött/svag som om sjukdom är påväg. Blir vilodag nu. Aldrig varit såhär ådrig tidigare, börjat dyka upp på magen nu vilket tjejen påpekade.

Är inte ofta bruden ser något nytt gällande kroppen med tanke på hur ofta man slänger en blick i spegeln, när man går förbi.
Citera
Igår, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Satan idag fick jag uppleva hur det är att pricka en nerv i låret. Hela kroppen ryckte till. Bytte från orange nål till blå och satt den i skinkan istället.

Har nu gått över till 50mg anavar av BM Pharma. Lite synd att jag inte hann köra Phenom Pharma på samma dos en längre stund än jag gjorde för att ge en rättvis jämförelse. Men uppdaterar hur det fungerar.

Har slarvat lite med träningen på slutet. Känt mig trött/svag som om sjukdom är påväg. Blir vilodag nu. Aldrig varit såhär ådrig tidigare, börjat dyka upp på magen nu vilket tjejen påpekade.

Är inte ofta bruden ser något nytt gällande kroppen med tanke på hur ofta man slänger en blick i spegeln, när man går förbi.

alla symptom du visar tyder på bra anavar! nu är jag riktigt sugen alltså!
Citera
  • 3
  • 4