• 8 770 online
  • 1 166 475 medlemmar
  • 60 193 219 inlägg
2018-04-19, 11:52
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ranndall
Katerina Janouch vilken intelligent hjältinna! Där har ni svenska tjejer en på riktigt stark kvinnlig förebild.

Ja, det är faktiskt en enorm skillnad när hon för sig i tal jämfört med hennes texter. Där framstår hon istället ganska ofta som lågbegåvad.
Citera
2018-04-19, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5

Hur var avsnittet? Ställde Aron henne mot väggen om hennes historia? Eller var det de vanliga ryggdunkandet?
Jag märkte inget ställande mot väggen. Det var ett trevligt avsnitt om jag nu inte missade någon viktig detalj. Vad skulle Aron fråga Janouch om menar du? Hon har städat upp rejält i sin gård och kan nu andas tycker jag. Hon vill verkligen hjälpa svenska folket.
Citera
2018-04-19, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoldsamKnarkare
Ja, det är faktiskt en enorm skillnad när hon för sig i tal jämfört med hennes texter. Där framstår hon istället ganska ofta som lågbegåvad.
Äldre eller nyare texter? Snälla säg att du inte är ordmärkare och lägger stark emfasis på det som är ett stort problem i Sverige just nu
Citera
2018-04-19, 17:18
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HahFeminismLOL
Jag märkte inget ställande mot väggen. Det var ett trevligt avsnitt om jag nu inte missade någon viktig detalj. Vad skulle Aron fråga Janouch om menar du? Hon har städat upp rejält i sin gård och kan nu andas tycker jag. Hon vill verkligen hjälpa svenska folket.

För att hon har varit en dekadent PKist av värsta sorten.

http://www.friatider.se/expressen-pr...t-sd-valsedlar

Ja hon har ändrat åsikt och faktiskt bett om ursäkt, vilken hon ska ha en eloge för, vissa av de offentliga kappvänderna som tex Heberlein (Som också varit med i Dekonstruktiv kritik) har ju inte ens bemödat sig en offentlig ursäkt.

Men det stör mig något jävulsk att så många av de som är kritiska mot Sveriges elit och massinvandringen helt omdömeslöst hyllar offentliga personer som kritiserar invandringen.

Jag ville veta om Aron fiska i Janouch förflutna, varför va Katarina bara för några år sedan så osäker i sig själv att hon kunde låta sig dras in i PKismens dekadenta och omaroliska värderingar och inte se vad som hände med Sverige?

Själv såg jag redan som tonåring, redan från den dagen jag satte mig för första gången in i Svensk politik vad som hände med vårt land.
Citera
2018-04-19, 18:29
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HahFeminismLOL
Äldre eller nyare texter? Snälla säg att du inte är ordmärkare och lägger stark emfasis på det som är ett stort problem i Sverige just nu

Janouch är rabiat. Hon är en nyfrälst sanningssökare som märker på lite för mycket. Ja, hon har uttryckt sig efterblivet i text flertalet gånger även på senare tid men när jag hört henne i poddar framstår hon inte alls likadant.

Har inget problem med henne på det sättet men bara för det behöver jag inte höja upp allt hon säger. Det är viktigt att inte höja upp personer till legendstatus bara för de håller med en enstaka frågor.
Citera
2018-04-19, 19:57
Medlem
Rakiis avatar
Såg hennes bok idag ute i handeln, hade köpt om den inte kostade 299 kr men kommer förmodligen att beställa den från någon nätbokhandel, verkar som en bra och intressant bok.
Citera