Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-16, 17:44
  #25
Medlem
caecos avatar
Styrkan fortsätter öka, likaså mängden hår som faller av (om jag inte inbillar mig).
Om det visar sig att flikarna drar sig uppåt eller håret börjar kännas tunnare kommer jag be om någon DHT-blockerare hos läkaren.
Jag kommer testa BM Pharma Anavar 10mg 50mg ED. Tills paketet dyker upp så höjer jag dosen av mitt anavar från Phenom Pharma till 50mg ED. Blir intressant att se om jag märker någon skillnad. Även beställt labmax, så får se när det anländer.

Testosterone Enanthate - Pro Oil Labs - ~440mg/ew
MK-677 - SC-Pharma - 10mg ED
Arimidex - 0.5mg EOD
Anavar - Phenom Pharma - 50mg ED

Idag mosade jag verkligen benen, spyan var nära och jag var blöt överallt. Hoppas det ger något resultat, förslagsvis på mina anorektiska vader. Kändes som ett riktigt bra pass, fick bra kontakt och fick hålla i mig i trappan när jag gick ner.
Blev ett pass bestående av:
Benböj 5x5 (Absolut maxvikt av det jag klarade 5 reps. Blev även många fler sets med lägre vikter. Testade även att maxa, vilket inte gick vägen)
Benpress 5x5
Leg extensions 4x12
Lårcurl 4x12
Vadpress stående: 4x12
Vadpress sittande: 4x12
Citera
2018-04-16, 18:08
  #26
Medlem
PHONETiKs avatar
Kul att följa din utveckling

Gällande dina vader, följande tränings upplägg har givit mig goda resultat på kort tid: https://www.youtube.com/watch?v=NCA2ARUt2Dg
Citera
2018-04-16, 18:27
  #27
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PHONETiK
Kul att följa din utveckling

Gällande dina vader, följande tränings upplägg har givit mig goda resultat på kort tid: https://www.youtube.com/watch?v=NCA2ARUt2Dg
Tack!
Ska kolla in det. Fick ett pm om varför jag byter märke, vill förtydliga att jag inte upplevt att det är något fel på anavar från PP. Jag erbjöd mig att testa ett annat märke och då jag saknar erfarenhet av anavar sen tidigare vore det intressant att se om jag märker någon skillnad. Optimalt vore ju att testa med labmax redan innan kur och hålla mig till ett märke hela kuren som visar korrekt. Vi får se hur det utvecklar sig.

Att jag beställde labmax handlar främst om nyfikenhet. Har ju hört hur mycket det blandas med winstrol och dylikt. Inget jag märkt av, men ett test skadar ju knappast. Var mycket billigare än jag väntat mig. Så köpte hem lite test, kan ju även testa andra produkter.
__________________
Senast redigerad av caeco 2018-04-16 kl. 18:31.
Citera
2018-04-17, 22:08
  #28
Medlem
caecos avatar
Är på resande fot så kosten har blivit lite lidande. Nått upp till mitt dagliga mål av protein samt kalorier. Tyvärr så har kalorierna bestått av värdelös kost om man ens kan kalla det kost.

Är lite sugen på att avsluta kuren med något preparat de fyra sista veckorna. Kanske är dumt, men hade det i tankarna ifall blodfetterna och levervärdena har återhämtat sig. Tar gärna emot åsikter om det samt rekommendationer av prepp. Har lite förslag som jag kanske skriver ned sedan.

I övrigt så börjar min mage bli väldigt dåligt i perioder. Antar att även anavar som andra orala sliter på magen. Ska försöka göra något åt det. Kan knappt gå idag efter benpasset igår. Längtar tills imorgon..
__________________
Senast redigerad av caeco 2018-04-17 kl. 22:13.
Citera
2018-04-17, 22:32
  #29
Medlem
Har legat på 40mg anavar nu i elva dagar. Kör även 600mg testo o 600mg EQ ew sedan 14 veckor. Har gått ner ca 2kg o 1cm i midjan. Känner även att dom senaste träningspassen har gått riktigt bra. Lite tidigt att säga allt för mycket om anavaret men det känns bra. Återkommer med mer info lite längre in i kuren. Mvh pfloyd
Citera
2018-04-17, 22:43
  #30
Medlem
Fan , sluta snacka om anavar hela jävla tiden grabbar! Byt prepp!

Får ju lust o kasta in Anavar nu igen i kommande kur av allt jävla läsande.
Citera
2018-04-17, 22:59
  #31
Medlem
hahaha LoTn gör det så jävla ont i kassan alltså? :P

fan grabbar 11 dagar, är det första vändan på anavar annars tycker jag verkligen att man kan avgöra vad man har för substans i kroppen... tar mig max 5 dagar o avgöra om mina dboll är dboll, nu är anavar betydligt mycket klenare men 11 dagar så anser jag att man kan avgöra en oral och dess potential
Citera
2018-04-17, 23:32
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
hahaha LoTn gör det så jävla ont i kassan alltså? :P

fan grabbar 11 dagar, är det första vändan på anavar annars tycker jag verkligen att man kan avgöra vad man har för substans i kroppen... tar mig max 5 dagar o avgöra om mina dboll är dboll, nu är anavar betydligt mycket klenare men 11 dagar så anser jag att man kan avgöra en oral och dess potential

ne men har redan planerat nåt annat , vill inte trycka in mer godsaker
Citera
2018-04-18, 09:14
  #33
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
hahaha LoTn gör det så jävla ont i kassan alltså? :P

fan grabbar 11 dagar, är det första vändan på anavar annars tycker jag verkligen att man kan avgöra vad man har för substans i kroppen... tar mig max 5 dagar o avgöra om mina dboll är dboll, nu är anavar betydligt mycket klenare men 11 dagar så anser jag att man kan avgöra en oral och dess potential
Haha jag kan absolut säga att det fungerar. Ingen tvekan. Jag skulle aldrig gjort styrkeökningarna jag gjorde så fort annars. Förra kuren på testo e tog det ett tag innan styrkan kom. Men fan jag är oerfaren, första orala.

Mina magrutor börjar ta sig fram allt mer. Inte illa med att jag förra kuren gick upp över 10kg efter PCT. Blev lite fett med den viktuppgången.

I övrigt så visade min hälsokoll inte alltför stor skillnad mot före kur. Något sämre kolesterol. Var kanske lite för tidigt strax före 14 dagar in. Ville kolla så att levern reagerade illa. Återkommer med en post om några veckor med en hel hälsokoll. Kanske någon finner intresse i det.
__________________
Senast redigerad av caeco 2018-04-18 kl. 09:42.
Citera
2018-04-18, 20:10
  #34
Medlem
Men sluta göra mig kåt på anavar Caeco, har redan handlat på mig primo och tänkte inte köra några orala denna gång :P
Citera
2018-04-18, 20:57
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LotN
ne men har redan planerat nåt annat , vill inte trycka in mer godsaker


anavar är till för att stoppas i munnen LotN
Citera
2018-04-18, 20:59
  #36
Medlem
grymmt då blir det anavar för mig med i sommar har aldrig testat det men jag hoppas det gör mig mer imponerad än winstrol... visst fint prepp när det kommer till effekter men biverkningar aint fucking worth it alltså.... fyfan

så hoppas anavar kan ta mig i närheten av winstrol utan alla sides då är jag mer än nöjd
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback