• 8 520 online
  • 1 166 475 medlemmar
  • 60 193 231 inlägg
2018-04-17, 18:58
Medlem
Inget förutom 3f-pvp på stimulant väg som finns inrikes just nu. Dom shoppar som nu stockar stimulanter inrikes har bara massa skit just nu.
Citera
2018-04-18, 01:58
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Du har ju PS.. Men dessvärre dyrt och det är spice och kratom i princip som är något att hänga i julgran i huvudtaget

Jo, de verkar ha en hel del intressanta örter och liknade. Men spice ska helt klart hålla mig borta ifrån. Jag gillar det lite för mycket och det brukar alltid sluta tråkigt de gångerna jag röker det.
Citera
2018-04-18, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Jo, de verkar ha en hel del intressanta örter och liknade. Men spice ska helt klart hålla mig borta ifrån. Jag gillar det lite för mycket och det brukar alltid sluta tråkigt de gångerna jag röker det.

5c-ab-pinaca rekommenderar jag iaf om du skulle ge dig på spice någon gång. Den är dock klassad som hälsofarlig sen 10april. Men den är ganska lik vanlig CB. Den är inte lika destruktiv som dom senare årens syntetiska noider iaf. Mildaste enligt mig på länge.
Vad jag vet finns det inga shoppar med postförskott längre som har stimulanter iaf.
KA har tydligen tagit bort 4-FEA från sitt sortiment. Så i dagsläget finns det 0 shoppar med postförskott med stimulanter.
Citera
2018-04-18, 02:11
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dobelol
5c-ab-pinaca rekommenderar jag iaf om du skulle ge dig på spice någon gång. Den är dock klassad som hälsofarlig sen 10april. Men den är ganska lik vanlig CB. Den är inte lika destruktiv som dom senare årens syntetiska noider iaf. Mildaste enligt mig på länge.
Vad jag vet finns det inga shoppar med postförskott längre som har stimulanter iaf.
KA har tydligen tagit bort 4-FEA från sitt sortiment. Så i dagsläget finns det 0 shoppar med postförskott med stimulanter.
Jo, jag har testat 5c-ab-pinaca, den var fin bland det bästa jag rökt på länge. Det var ju inget psykosröka så den gillade jag. Om inte kickass har cs så har det väl ändå något annat trevligt. Nåja låt oss inte gå ot nu hehe.
Citera