Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-03, 22:11
  #1021
Medlem
Ivarthebests avatar
[quote=Simie|57259144]
Citat:
Ursprungligen postat av Ivarthebest
Tackar, får ta en titt senare


Den finns på dreamfilmhd.
såg den förra veckan. Jag avskyr egentligen politiska serier för att det inte intresserar mig. Men den här var rätt spännande... dock fattar jag inte vad de stackars offren har gjort... kvinnan som blir skjuten säger ju nåt i videon om att de har fifflat med något men han den andra som jobbade på börsen... vart kom han ens in i bilden? Vad har han gjort?

Annars var den bra. Inte som bron men bra ☺

Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Netflix kan du köra en månad gratis. Bara att signa upp se det du vill och säga upp den innan pengar dras från ditt kort. Serien finns förövrigt överallt C More har den, Viaplay också. Viaplay kan du också teckna en månad gratis med.


Insåg inte att jag fått svar förrän nu, blir så när man är inaktiv här på FB
Får kolla in detta någon dag.
Tack för hjälpen!
Citera
2018-04-17, 04:49
  #1022
Medlem
Framtyrs avatar
När kommer fortsättningen? Jag vill se bank judarna och folkförrädarna dö! Varför ladde SVT ner detta helt plötsligt? Gick det inte som man hade föväntat i valet 2014, eller varför kommer inte någon fortsättning?
Citera
2018-04-17, 15:09
  #1023
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framtyr
När kommer fortsättningen? Jag vill se bank judarna och folkförrädarna dö! Varför ladde SVT ner detta helt plötsligt? Gick det inte som man hade föväntat i valet 2014, eller varför kommer inte någon fortsättning?

Det kan ju vara så att det bara var tänkt att bli en säsong.
Citera
2018-04-17, 23:04
  #1024
Medlem
Framtyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Det kan ju vara så att det bara var tänkt att bli en säsong.

Slutet tyder på en fortsättning, vilka serier slutar mitt i handlingen?
Citera
2021-10-12, 14:21
  #1025
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Helt okej serie, det är endel skådespelare jag känner igen när jag ser dem.

Handling: något intressant, samtidigt inte så noga. 6/10
Citera
2022-10-10, 17:51
  #1026
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framtyr
Slutet tyder på en fortsättning, vilka serier slutar mitt i handlingen?
Ja, nu vill vi ha en uppföljning, nu när Svergedem..., jag menar Trygghetspartiet, blivit näst största parti! Kommer de där onda nazisterna börja mörda barn på löpande band nu? Eller vad menades med en serie om Trygghetspartiet o kopplingar till nazister?

Om jag inte minns fel var väl tjejen i serien dotter till en TP:are? Sen radikaliserades hon o gick hon med i nazisterna?
Citera
2023-08-16, 19:48
  #1027
Medlem
Framtyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Ja, nu vill vi ha en uppföljning, nu när Svergedem..., jag menar Trygghetspartiet, blivit näst största parti! Kommer de där onda nazisterna börja mörda barn på löpande band nu? Eller vad menades med en serie om Trygghetspartiet o kopplingar till nazister?

Om jag inte minns fel var väl tjejen i serien dotter till en TP:are? Sen radikaliserades hon o gick hon med i nazisterna?


Väntar fortfarande med spänning på vad som kommer att hända, kommer Stockholmsbörsen och dess parasiter att förintas eller vad händer?

Som sagt, ett plötsligt avbrott i serien...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback