• 20 785 online
  • 1 164 741 medlemmar
  • 60 142 777 inlägg
2018-04-14, 06:23
Medlem
Och dom säger att man aldrig kan bota våldtäktsmän..
Citera
2018-04-14, 14:09
Medlem
JoelSUOMIs avatar
Ett dussin sidor åsiktsbråk, rasblandning, politik och historia senare...

Någon "white knight" (lol) som kan ta på sig att - gärna målande - beskriva videon för oss fegisar?

Själv är jag av åsikten att våldtäkt i ordets traditionella bemärkelse mycket väl kan dömas lika hårt som mord.
Citera
2018-04-14, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snowmannenz
Absolut inte.

Med tanke på att majoriteten av våldtäktsanklagelser är påhittade så vill jag inte att kvinnor ska ha den makten att agera bödlar bara för att de känner för det. Ni white knights kommer ju att rida in på er vita häst och göra det som krävs i hopp om sex.

Det finns saker som är värre än våldtäkt och det är mord, men det förstår inte gynocentristiska soyboys som du.

Skulle mord vara värre än en våldtäkt?
Citera
2018-04-14, 17:56
Medlem
_Baste_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoelSUOMI
Någon "white knight" (lol) som kan ta på sig att - gärna målande - beskriva videon för oss fegisar?

Utspelar sig utomhus på en öppen, jordig plats med massa skräp på marken (någon form av soptipp?). Offret ligger på marken och skriker/gråter medan fyra män slår honom i huvudet med yxor/påkar/machetes. En kille kastar tegelstenar på honom. I början skriker han och försöker freda sig med armarna men efter x antal yxhugg och slag/hugg mot huvudet så ligger han helt stilla. De fortsätter slå och massakrerar hans huvud.
Citera
2018-04-14, 18:04
Medlem
Revolutionss avatar
Observera att jag inte sett klippet, mitt svar är på ämnet "ta lagen i egna händer" !

Vad säger att han är skyldig till våldtäkt på en 13-åring ? Kan lika gärna vara en helt oskyldig person eller helt enkelt bara råka tillhöra något annat gäng. Rubriken "våldtäkt" och "13-åring" ska rättfärdiga mordet, om sanningshalten i detta vet vi inte ett jävla skit !

Även OM han skulle blivit anklagad så kan det mycket väl vara falskt. Finns exempel på hemska rättsövergrepp även i Sverige där personer blivit dömda och det senare visade sig att tjejen ljugit.

OM det är sant ska han dömas i en domstol, de av er som vill ha denna sortens rättsskipning ni stenar er själva tillbaka till medeltiden. Förmodligen är ni unga och naiva, framtiden får visa er att jag har rätt.

Detta kan MYCKET VÄL vara en markägare som vägrat sälja sin mark och som helt plötsligt blir anklagad för våldtäkt efter att en fattig 13-åring fått lite pengar för en falsk anklagelse...

I dessa länder kan man köpa sig fri från brott, och man kan få oskyldiga personer hängda och lemlästade, allt handlar om att ha pengar och kontakter. Verkligen ett idealsamhälle !
Citera
2018-04-15, 21:11
Medlem
macdress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tfalken
Vid 0:15 hugger yxmannen till den högra armen men det är den vänstra armen som visar skadan. Hur gick det till vad är det för magi, kan någon förklara?

Om du kollar på videon igen vid 0:10 så ser du klart och tydligt hur väster arm kapas av.

Helt ok i brutalitet, bra kvalité på videon men hade varit roligt med en närbild på facet. Det gick rätt snabbt ändå, hade han verkligen våldtagit en 13-åring så tycker jag att de borde låtit honom lida lite mer.
Citera
2018-04-16, 23:23
Medlem
CMC-Urgayles avatar
Hade apan rövknullat min 13 åriga dotter så hade den här behandlingen nog varit för mild. Det här gick alldeles för snabbt.
Citera