• 23 294 online
  • 1 164 741 medlemmar
  • 60 142 039 inlägg
  • 1
  • 2
2018-04-04, 18:19
Medlem
ProosedontObungos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kooda
Hahaha du är som mig! Ska till Amsterdam i sommar och tänkte grisa i mig lite tryfflar. Men som dig, tänker jag inte heller att ta några risker. Ska ta reda på vilka som är starkast och vad som räknas som en hög dos. Och ta mer än det dubbla. Det är i alla fall tanken, men dom är så jävla äckliga att jag kanske bara får i mig en burk.

Helt off topic jag vet.

mal ner dem i drick med lite ingefära-juice! Ingefära sägs ju hjälpa mot illamående, om det är sant eller inte vet jag inte.
Citera
2018-04-06, 17:52
Medlem
Jobbade som flyttgubbe en dag hos en kille som sålde kläder med trippiga tryck. Gick på syra länge, minns inte hur länge men 2-3dagar kanske. Efter flyttdagen var vi på en strand och tog de lugnt. Helt magiskt. Startade med 800mic och fick väl i oss ett sheet på 4 pers. Ja vet inte men de var krokigt, ett av mina bästa minnen från tiden i santa Cruz.
Syran hade ja fått från en som lagt den själv och ja, de va oklart hur starka dom var men 2-400 per dos och vi började med 4 lappar var sen käka vi väl en per timma bara för att hålla igång.

Min åsikt är att de går inte att ta för mycket så länge du är på rätt plats med rätt folk. På stranden där när de blev som krokigast var en ”privat” strand och vi hade surfbrädor och jonglerade med eld mm så de va kul hela tiden.
Citera
2018-04-16, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nollietreflip
Ni som tar 400ug+ osv, ser ni verkligen till att ställa om toleransen helt innan ni går upp i sådana doser? För det är en väldigt stor skillnad på att ta 400ug 1-2 veckor efter säg 200ug och att ta det efter över en månads uppehåll.

Jag tar LSD 4-6 gånger om året för ångesthantering, min standard-dos ligger på 600ug, behöver ta såpass mycket för att få ut samma effekt som andra typiskt får på 200ug..(autismspektrumet..), nästa dosen blir 1000ug, ska bli.. intressant..
Citera
  • 1
  • 2